2001
|
|
Hasiera hasieratik kontrolatu
|
beharreko
arazoa izango da hori; bestela, lortunahi den gaitasunaren kontrako ohiturak eta usteak sortuko eta indartuko ditugu.
|
2006
|
|
Jarrera arazoei dagokienez, gurasoek bere egiten dutenean ezgaitasuna medikuntza arazoa delako ustea, jarrera arazo horiek haurraren arazo organikoen osagaitzat eta profesionalek tratatu
|
beharreko
arazotzat hartzen dituzte. Baina, gizartean iritzi hori nagusi dela onartuta ere, 2 taulan haien papera modu egokiagoanbetetzeko erabilgarriagoak izan daitezkeen gurasoen usteak agertzen dira (ikus2 irudia).
|
|
Bigarren osagaia hiribilduak ziren. Jurisdikzio propioa zuten jaurerrian, baina Batzar Nagusietan batzuetan aparte eta besteetan Lurralde Arrunta edo Irekiarekin batera biltzen ziren, hartu beharreko erabakien edo eztabaidatu
|
beharreko
arazoen arabera. Orotara 21 izatera iritsi ziren XIII.etik XIV. mendearen bukaerara agertu zirenak, jaunaren menpe eta gero jaunaren ordezkaria zen korrexidorearen menpe; juridikoki banaturik zeuden beste lurraldetik (Lurralde Irekia edo Arrunta) eta. Tertzio?
|
|
Esaera biblikoak dioen moduan, gizakiak, bizi ahal izateko, ogia baino zerbait gehiago behar du. Bestela esanda, edozein gizarte berregiteko bi dira konpondu
|
beharreko
arazoak:
|
2011
|
|
oinaze psikologiko edo psikiatrikoaren azterketa, familiako aurrekariak, osasun historia eta laborategiko azterketak. Terapeutak eta pazienteak ados jarri behar dute tratatu
|
beharreko
arazoaz; sendagaiak tratatuko duen sintoma zein den eta zer nolako albo efektuak eduki ditzakeen eztabaidatu behar da; eta aurrerapenak ebaluatzeko prozedura objektiboa zehaztu behar da. Psikofarmakoen artean serotoninaren birxurgapenaren inhibitzaile selektiboak (SBIS), umore egoeraren egonkortzaileak, mono amino oxidasaren inhibitzaileak eta neuroleptikoak erabiltzen dira.
|
2012
|
|
Ez da hori, alta, ebatzi
|
beharreko
arazo kultural bakarra (inportanteenetakoabada ere) euskal gizarte modernoan, kultura aniztasun zahar horri azken hamarkadetako kontinenteen arteko immigrazio oldeek ekarritako aniztasun berria gehitubehar zaio eta. Buruhauste bat baino gehiago eragiten ari zaio hau hezkuntzaeragile arduratsu askori eta han hemenka ugaritu egiten dira gogoetak, ezinegonak, proposamenak...
|
|
Gerta liteke emakumeen interesik ez egoteaedo interes horiek ondo adierazita ez egotea nazio proiektuan eta, ondorioz, emakumeak ez agertzea proiektu horren alde. Hori horrela balitz, nazio proiektuhorrekiko sentimendua are zabalagoa izateko aukeretako bat galdutzat eman liteke.Beraz, hori ez gertatzeko bi dira konpondu
|
beharreko
arazoak: bat, emakume etagizonen partaidetza desberdina, eta, bestea, parte hartzen duten emakumeenesanak aintzat ez hartzea.
|
2013
|
|
Regiones Devastadas en erdiguneko estolderia eta ur hornikuntza konpontzeko proiektuak 1942 bitartean Félix Calderónek, Joaquín Domínguezek eta Miguel Apraizek egin zituzten127, baina berreraikuntzak aurre egin
|
beharreko
arazoekin eta hiriaren etengabeko hazkundearekin, zerbitzua beti txiki geratu eta handitze beharra zegoen. Udal arkitektoak lanekin modu partzialean jarraitu zuen, baita 1949an Ermurako bidean zegoen industrialderako proiektua egin ere128 Aipatu bezala, ondorengo urteetan Alfonso Caballero de Rodas eta Félix Calderónek bukatu zutena.
|
2015
|
|
Transmedia dokumentalaren kultura honen produktuen funtsezko ezaugarria suntsikortasuna da. O. Flynn ek dioenez, proiektuak desagertzeko arriskua kontuan hartu
|
beharreko
arazoa da: «Izan ere, obra digitalek ez daukate sustantzia material iraunkorrik, eta ezin da bermatu webguneko lan bat online eskuragarri izango dela denbora pasa ahala» (2012:
|
2017
|
|
Ezagutzaren Gizartearen garapenak ekarritako aldaketek egungo jendartean bizi ahal izateko beharrezko konpetentziak zeintzuk diren etengabe planteatzera behartzen gaituzte; batez ere, dimentsio ugari dituzten eta perspektiba ezberdinetatik erantzun
|
beharreko
arazo konplexuei aurre egiteko. Horretarako, hainbat autorek (Morin, 2009; Delors, 1996; Perrenoud, 2012; Hargreaves eta Shirley, 2012) beharrezkotzat ikusten dute ezagutzaren erreprodukzioan oinarritutako ikaskuntza prozesuetatik haratago besteak beste sormenaz, pentsamendu kritikoaz, komunikazio eta elkarlanaz, autorregulazioaz, motibazioaz eta konpromisoaz loturiko konpetentzia berrien garapena.
|