Emaitzak: 4
2001 | ||
Hori dela eta, nekez estandariza dezakegu prozesua. Irakaslearenlana da taldearen | beharrak zein diren erabakitzea, momentu oro. | |
2003 | ||
Garapen eredu autozentratuek, aldiz, kanpokoaribegiratu beharrean, barrukoari begiratzen diote: tokian tokiko | beharrak zein direnikusi eta horien (eta ez kapital transnazionalen) araberako kultura, lurralde edoelikadura politikak, azpiegiturak eta giza mailako ekonomiak diseinatzen dituzte.Eta hori ez da norberaren baitara biltzeko saioa, munduko gainerako herriekin benetan solidario izateko eman beharreko estreinako urratsa baizik16. | |
2011 | ||
Hala ere, hedabide horretako erredakzioko kideen ustez, esperientziainteresgarria izan zen taldearentzat, multimedia profilaren proba gisa, plataformaanitzeko estrategiarentzako eduki egokienak eta giza baliabideak zein profesionalenprestakuntza planifikatzeko | beharrak zein diren adierazi zuelako. Izan ere, multimedia edukiak lantzeko gai den profesionalaren profilari buruzko hausnarketaerredakzioaren eztabaida nagusietako bat da, besteak beste, lan horrek emaitzarenkalitatean duen eraginagatik: | |
2012 | ||
Zehaztasun falta horrek joko politikorako aukera handiak eskaintzen ditu: gehienbat | beharrak zein diren eta nola beteko diren ez delako esaten (Vivian, 1992). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar | 4 (0,03) |
Lehen forma
beharrak | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
behar zein | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |