Emaitzak: 6
2008 | ||
Txikitxikitatik sustatu behar da idazketa, eta hainbat tresna erabili behar dira horretarako. Irakaskuntza ereduak erraztu egin | behar ditu subjektuaren ikasteko mekanismoak; izan ere, mekanismo horiek osatzen dute prozesu eraikitzailea, eta ezin daitezke kanpotik eman. Edozein dela eredua edo metodoa, ez du preskribatzaile edo arau-emaile soila izan behar. | |
2011 | ||
FSaren diagnostikoa jasotzeko, DSMIV TRan zehazten diren irizpideetatik gutxienez 3 bete | behar ditu subjektuak. | |
NNSaren diagnostikoa jasotzeko, DSMIV TRan zehazten diren irizpideetatik gutxienez 4 bete | behar ditu subjektuak. FSaren eta NNSaren diagnosi irizpideak berdintsuak direla kontuan izanik, NNSa kuantitatiboki FSa baino larriagoa dela esan daiteke. | |
Hizketak ez du logikarik eta, ondorioz, inkoherente eta ulertezina izaten da. Pentsamenduaren nahaste formalak ebaluatzeko, eskizofrenia nozitzen duen pertsonari bost edo hamar minutuz hitz egiten jarduteko eskatzen zaio eta elkarrizketagileak behatu | behar du subjektuak aurkezten dituen ideiak elkarren artean ongi lotuak dauden ala ez. Gainera, ongi ulertu ez diren erantzunei edo ideiei buruzko azalpenak eskatu behar dira, eta, subjektuak galderak erantzuteko duen moduari arreta berezia eskaini behar zaio, errazak eta konplexuak diren galderak eginez (adibidez,«?» edota «zein da egungo gobernuaren lan egiteko moduari buruz duzun iritzia?» gisako galderak). | |
2012 | ||
Naziozapalduok, estatu propioa ere ez dugunok, jakin behar dugu zer inplikatzen duenestatua konkistatzeak, alegia: lehenik, inperialismoaren helburuak eta bitartekoakezagutzea, haren aurkako borroka irabazteko; bigarrenik, gure historiatik etagure indarretik abiatzea, hau da, gure klase borrokaren esparru autonomotik; hirugarrenik, gure estatu eredua aurretik itxuratzea, orain hasita, ahal den neurrian; eta, laugarrenik, estatua gauzatu | behar duen subjektu kolektiboa definitzea: herrilangilea. | |
2014 | ||
Hizketak ez du logikarik baliatzen, eta, ondorioz, inkoherente eta ulertezina izaten da. Pentsamenduko nahaste formalak ebaluatzeko, eskizofrenia jasaten duen pertsonari bost edo hamar minutuz hitz egiten jarduteko eskatzen zaio, eta solaskideak behatu | behar du subjektuak agertzen dituen ideiak elkarren artean ongi josiak dauden ala ez. Gainera, ongi ulertu ez diren erantzunei edo ideiei buruzko azalpenak eskatu behar zaizkio, eta subjektuak galderei erantzuteko duen moduari arreta berezia jarri behar zaio, errazak edo konplexuak diren galderak eginez (adibidez, non jaio zinen? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan subjektu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |