2003
|
|
Hots, guztiz pasiboki hartzen dute UEU. Eta ene ustez, hori oso kaltegarri da, zeren eta UEU geuk egin behar dugun, geuk mamitu
|
behar
dugun mugimendu bat baita. Eta benetan mamitu nahi badugu, guztiz aktiboki hartu behar dugu parte bertako ekintza guztietan:
|
2008
|
|
– Alografoen aukeraketan, idazteko
|
behar
dituen mugimendu ereduak aktibatu baino lehen, idazkera konkretua aukeratu behar du: letra larria, letra xehea, etzana.
|
|
– Epe luzeko oroimenetik edo eredu mugikor grafikoen gordailutik epe laburreko oroimenera edo oroimen operatibora iragan
|
behar
dute mugimendu ereduek; hor zehazten dira segidak, norabidea, letren tamaina, ezaugarriak eta abar.
|
|
Jarioz idazteko eta idatzitakoa irakurgarria izateko, nerbio sistemak arautu
|
behar
ditu mugimenduak. Ongi idazteko, nerbio sistema heldua eta orekatua eduki behar da, eta idazteko tresnara eta espazio grafikora egokitu behar dira gorputzaren mugimenduak.
|
2012
|
|
Aipamen berezia
|
behar
dute mugimendu espekulatibo horietatik batzuk: lurrakerostera zuzendu direnak, hain zuzen, zenbait espekulatzailek (batzuk erabatezagunak) balore segurutzat hartu baitituzte munduan zehar dauden nekazaritzalurrak (Ramonet, 2011d; Liberti 2011).
|
|
Lan honetan ikusi nahi dugu nola musika mota berri hori baden mugimendukontrakultural edo hegemonia kulturala deseraiki eta berreraiki nahi duen gizartemugimendu berriaren parte: abertzaletasun berria da momentu horretan sortzen aridena, kontrakultura global horren elemento asko hartu
|
behar
du mugimendu horreketa musikan euskal kantagintza berriarekin hasi eta euskal punkarekin jarraitzenduen aldaketa prozesu oso interesgarria ikusiko dugu.
|
|
Lan honetan ikusi nahi dugu nola musika mota berri hori baden mugimendukontrakultural edo hegemonia kulturala deseraiki eta berreraiki nahi duen gizartemugimendu berriaren parte: abertzaletasun berria da momentu horretan sortzen aridena, kontrakultura global horren elemento asko hartu
|
behar
du mugimendu horreketa musikan euskal kantagintza berriarekin hasi eta euskal punkarekin jarraitzenduen aldaketa prozesu oso interesgarria ikusiko dugu.
|
2014
|
|
Izan ere, gai dira estimulu horien kontraste maila eta konplexutasuna prozesatzeko. Gainera, haurtxoak nahiago ditu mugimenduan dauden objektuak, geldi daudenak baino?, nahiz eta ikusteko erantzunaren posibilitateei egokituta egon
|
behar
duen mugimenduaren abiadurak. Behin objektu batera edo gertaera jakin batera ohitu direnez gero, haurtxoek, estimulu ezagunekin konparatuta, nahiago dituzte estimulu berriak.
|
2019
|
|
Iruñeko udaletxeko erlojuaren kasuan, bere zikloaren denbora eta penduluaren luzerakalkulatuko ditugu. Lehenik, jakin
|
behar
dugu mugimenduaren atalaren engranajeen banaketanolakoa den eta zenbat hortz dituzten. (ikus 6 irudia)
|