2004
|
|
Deiaren prezioa letra txikian edo oso denbora laburrean agertzen da. Erabiltzaileari grabazio oso luzeak egiten zaizkio, eta entzun egin
|
behar
ditu mezua utzi aurretik. Parte hartzeko azken orduaren berri ere ez da eman, eta baliteke deiak onartzea, baita saria eman ondoren ere.
|
|
Karpetak trinkotzea Gaur egungo disko gogorren tamainak eta web postako doako espazioak ez dute behartzen mezuak aldian aldian ezabatzeaz asko kezkatzera (edo batere ez). Hala ere, posta programa baten erabiltzaileak (POP3) jakin
|
behar
du mezuak disko gogorrean biltegiratzen direla (Windowsen, adibidez, karpetak, ‘dbx’ luzapenekoak, ‘C: Programa fitxategiakMicrosoft Outlook FormulNombre del Perfil’). Kontua da mezuak ezabatzean ez dela modu eraginkorrean handitzen diskoko espazioa; beraz, noizean behin, erabilgarria da karpetak trinkotzea, daukaten mezuen arabera, tamaina errealera egokitzeko.
|
|
Alta bukatutakoan, helbide bat (nombredelgrupo@yahoogroups.com) eta web orri bat (http://es.groups.yahoo.com/group/ nombredelgrupo) sortu dira, mezuak irakurtzeko. Ondoren, taldea pertsonaliza daiteke izena nork eman dezakeen, nork bidali
|
behar
dituen mezuak, mezuak artxibatzen diren eta abar definitzeko. Kideak gonbidatu besterik ez da egin behar, inskripzio lauki baten bidez. 50 helbide sar daitezke aldi berean.
|
2007
|
|
Erabiltzaileak zerbitzu honetan ordaintzen du lehiaketa batean parte hartzeko mezu labur bat bidaltzeagatik edo melodiak deskargatzeagatik, komunikabideren baten iragarkiaren bidez edo mugikorrean zuzenean jasotako gonbidapen baten bidez. Operadoreak eta iragarleak banatzen dituzte erabiltzaileak ordaindu duen mezuaren onurak. Iruzurra gertatzen da mezu labur hori bidali duenari alta ematen zaionean, haren baimenik gabe, prezio bat ordaindu
|
behar
duen mezuak jasotzeko zerbitzu batean. Maniobra horren aurrean, biktima erabat defentsarik gabe geratzen denez, telefono faktura nabarmen handitzen da; izan ere, Kontsumo Zuzendaritzako SMS horiek 1,50 euro ere balio dezakete, eta masiboki jasotzen dira”.
|
2008
|
|
letra handi eta ulergarria, behar bezain aurretik iragarri behar du eta ibilbidean barrena behin eta birritan errepikatu
|
behar
du mezua; bestela, irteeraren edo beste zernahiren bila dabilen gidariaren arreta galarazi eta, ondorioz, istripu iturri izan daiteke.
|
2009
|
|
Elikagaien konposizioaren erregulazioari buruzko ekimen horrek (Codex Stan 118, 2008an berrikusia) bat egiten du 2007an “elikagaietako nutrizio adierazpen eta propietate osasungarrien” inguruan onartutako araudi zorrotzarekin. Araudi horrek produktuek izan
|
behar
duten mezua sistematizatzen du, energia eduki handiago edo txikiagoaren arabera (energia balio txikia, energia balio txikia, energia baliorik gabea), azukrerik gabe (azukrerik gabe, azukre gutxi, gatz eta abar). Legez ez agertzea Araudiaren arabera, elikagai guztien osaeran eta etiketan agertu behar duen proteina horren kantitate muga ezartzen da, proteina horretatik libre izateko.
|