2013
|
|
a) Gehien gustatzen zaizkigunak, ederrak, hartu
|
behar
ditugu kontuan.
|
|
b) Mezuarekin lotura dutenak hartu
|
behar
ditugu kontuan.
|
|
c) Gureak direnak hartu
|
behar
ditugu kontuan.
|
|
d) Internet baliatzekotan, libre direnak hartu
|
behar
ditugu kontuan.
|
|
f) Problemaren azken emaitza emateko garaian, zer izan
|
behar
duzu kontuan?
|
|
Alde batetik, neurria adierazten duen zenbakia eta, bestetik, unitatea. Bata bezain garrantzitsua da bestea, eta, neurri bat egoki adierazteko, biak izan
|
behar
dituzu kontuan. Horrez gain, unitatea aukeratzerakoan ere tentuz jokatu behar duzu; esate baterako, kalkulatuko al zenuke arroz ale baten luzera kilometrotan?
|
|
a) Eskakizunari erantzuteko, zer alderdi izan
|
behar
ditugu kontuan eta zer egin dugu?
|
|
Egitura batek funtzio ugari betetzen dituen arren, diseinatzerakoan zein funtzio bete
|
behar
dituen kontuan hartzen da.
|
2014
|
|
|
behar
duzu kontuan
|
|
b) Zer alderdi hartu
|
behar
dituzue kontuan haur txokoaren espazioa banatzeko?
|
2016
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
t Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Erregistroa: egoera batean zer erregistro erabili behar dudan hautatzeko, honako hauek hartu
|
behar
ditut kontuan:
|
|
Erregistroa: egoera batean erabili behar dudan erregistroa hautatzeko, honako hauek hartu
|
behar
ditut kontuan:
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Ongi moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako?
|
|
Ongi moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
2017
|
|
c) Eta zer izan
|
behar
dugu kontuan ahozko aurkezpenak egitean?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egiterakoan? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Erreakzio kimikoak kontrolatzeko, erreaktiboek trantsizio egoeran eta produktu gisa duten energia mailaz gainera, garrantzizko beste alderdi bat hartu
|
behar
dugu kontuan: erreakzioaren abiadura.
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako?
|
|
Nola moldatu naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
dut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Ongi moldatu al naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Itsasontziek, portuan sartu aurretik, bi aldagai hartu
|
behar
dituzte kontuan. Batetik, portuak zer sakonera duen une horretan, eta, bestetik, zein den itsasontziaren kalatu edo zingoa, daramaten zamaren arabera.
|
|
Ongi moldatu al naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|
|
Ongi moldatu al naiz jarduera egitean? Zer alderdi izan
|
behar
ditut kontuan hurrengorako. Zer dut hobetzeko?
|