Emaitzak: 3
2011 | ||
Ondoren agertzen ditugu nahaste hau dutenen oinarrizko usteak edo pentsamendu automatikoak: «Nitaz arduratuko den norbaiten laguntzarik gabe nuke biziraun», «Zainduko nauen norbait | behar dut inguruan, behar dudanean lagunduko didana; osterantzean, galdu egingo naiz», «Ni bakarrik naiz gaitasunik eta botererik gabea», «Ez daukat gaitasunik bizitzan bakarrik moldatzeko», «Bakarrik uzten banaute, ez naiz gai neure kabuz ezer egiteko», «Bakarrik uztea da gerta dakidakeen gauzarik okerrena», «Nire emazteak uzten banau, behera etorriko naiz», «Laguntza beharra daukat nik»,... | |
2015 | ||
Inguru batean lan egiten duenez, informazio bat trukatzeko subjektu batek formulazio bat egiten duenean, kontuan hartu behar ditu gainerako subjektuak ere. Komunikatu nahi den edukia efektiboa izan dadin, bi solaskidek parte hartu | behar dute inguruaren kontrolean. Horrela, eskolaren testuinguruan, egoerak diseinatu behar dira halako moduz non ez den arrakastarik lortzen ahal, harik eta haurren arteko komunikazioa efektiboa den arte. | |
2017 | ||
Elkarren artean elkartzutak diren bi norabideak gauza beradira muinean, biek ala biek etengabe errepikatzen den paisaia zeharkatzen dute, Upper Lawn etxekoharrizko horman irekitzen den leihoak eta harrizko hormak inguratzen duen orubeko putzuak bezala.Paisaian kokatzen den subjektua paisaia izaten bukatzearen erakusle dira Robert Smithson (19381973) eta Gordon Matta Clark() beraien Spiral Jetty (1970) (3) eta Descending Steps forBatan (1977) (4) lanekin hurrenez hurren. Bi lanetan subjektuak eta paisaiak bat egiten dute, lehenengo kasuan, subjektuak basaltozko arroken eta agregatuen gainean hedatzen den 500 metrokoespiralean barneratu | behar duenean inguruaz jabetzeko eta bigarren kasuan, Matta Clarkek zendutakoanaia bikiaren bila lur azpira jaisteko bidaiari ekiten dionean, beraren neurrira eta beharretaraegokitutako zulo bat eraikiz. Descending Steps for Batan lanaren ildotik, Matta Clarkek Cherry Tree (1971) (5) lanean, soto batean egindako zuloarekin, zimenduen azpian dauden ezabatutakoespazioetara iritsi eta eraikina jazartzen duten konpresio indar eta konfinamendutik askatu nahi du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 3 (0,02) |
Lehen forma
behar | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan inguru | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |