2000
|
|
TABen gaurko aplikazio komertzial gehienak jatorri askotako informazioak ematen dituzten sistemen inguruan garatuta daude; informazio horiek gehienetan telefonobidez ematen dira, esate baterako, gure telefono txartelaren egoerari buruzko informazioa ematen digutenak, edo burtsa finantzieroaren egoerari buruz, edo hiri batean edobestean dagoen eguraldiari buruzkoa, edo gure posta elektronikoa irakurtzeko gai dena. Informazio aldakorra erabili
|
behar
dugun edozein egoeratan, testu ahots bihurgailua erabili ahal izango da informazioa ahots bihurtuta eman diezagun. Ahots moldearen abantaila, gaur gure artean hain hedatua den telefono sarearen erabilpena ahalbidetzean datza.
|
2006
|
|
Nahiz eta PLOren 9 artikuluak esplizituki ezarri legean aurreikusita ez dauden publizitate jarduerak badirela, publizitate kontratazioari buruzko arauak publizitate jarduera guztiei aplikatzen zaizkie, baita 2 artikulutik kanpo daudenei ere (horien helburua kontratazioa sustatzea ez bada ere). Horregatik, esan beharra dago kontratazioaren ikuspuntutik PLO soilik «orokorra» dela, hedabide eta agentzien ohiko zerbitzuak
|
behar
dituen edozein hedapeni aplikatzen baitzaio, nahiz eta mezua publizitatezkoa ez izan.
|
2007
|
|
Beraz, estrategia zuzen bat bideratu
|
behar
du edozein enpresak; ezin daitekeibili esanez: «Orain arte horrela egin izan dugu, aitonak horrela egiten zuen eta gukere berdin jarraituko dugu».
|
2009
|
|
Era berean, hurbiltasun horrek informazioa tentuz lantzea eskatzen du, bereziki ezbeharren edo gertaera tamalgarriak (hilketak, genero biolentzia, istripuak, suizidioak) tartean direnean. Kazetariak etika, biktimekiko errespetua eta portaeraeredugarria erakutsi
|
behar
du edozein kasutan eta edozein sekziotan lanean aridela, baina tokiko informazioa lantzean bereziki zaindu behar duela esango nuke, hurbiltasun horrek sentiberago bihurtzen dituelako informazioa eta harenprotagonistak.
|
2012
|
|
Horiez gainera, kontrol tauletan orokorki aipatzen diren atalak zehatz mehatz deskribatuko dira agiri osagarri izango diren lan argibideetan. Argibide horiek argiak izan behar dute, lana egin
|
behar
duen edozeinek erraz ulertzeko modukoak. Bestalde, AKKPAren agiri osagarritzat hartuko dira ere laguntza planekin lotutako guztiak.
|
|
Nahiz eta PLOren 7 artikuluak esplizituki ezarri legean aurreikusita ez dauden publizitate jarduerak badirela, publizitate kontratazioari buruzko arauak publizitate jarduera guztiei aplikatzen zaizkie, baita 2 artikulutik kanpo daudenei ere (horien helburua kontratazioa sustatzea ez bada ere). Horregatik, esan beharra dago kontratazioaren ikuspuntutik PLO soilik «orokorra» dela, hedabide eta agentzien ohiko zerbitzuak
|
behar
dituen edozein hedapeni aplikatzen baitzaio, nahiz eta mezua publizitatezkoa ez izan.
|