Emaitzak: 5
2011 | ||
Hau guzti hau dela-eta, tresnaren bertsio murritzagoak gurasoek galde sorta betetzeko | behar duten denbora eta gurasoen hezkuntza mailaren eragina gutxituko zituelakoan, hasierako bertsioaren egileek tresnaren bertsio laburra egin zuten (Fenson et al., 2000). Bertsio laburrak ere, luzeak bezala, bi maila ditu: | |
2015 | ||
Aipagarria da, gainera, euskarazko bi komunikabide horien kasuan iraupen luzeagoko bideoak ekoizten dituztela; batez ere, Goienak esaterako taldeko telebistarako bideoak direlako webgunean erakusten dituen gehienak, bakarra ikusi dugu Interneterako propio ekoitzia?. Aldiz, Berriak sarerako bakarrik ekoizten ditu eta bideoari | behar duen denbora eskaintzen dio, aldez aurretik mugarik jarri barik. Aran ere, barne produkzioko bideoak dira iraupen gehien duten bideoak. | |
Baina asmoa ez da Internet bidezko telebista bat egitea, ez behintzat ditugun baliabideekin, are gehiago, departamentuko pertsonala bikoiztuta ere ez genuke nahikoa izango Internet bidezko telebista kate batek behar duena ekoizteko ahalmenik; ezinezkoa da eredu horretan pentsatzea» (Belen Melo, 2014an egindako elkarrizketa). Hala ere, bideo bakoitzari | behar duen denbora ematen saiatzen dira komunikabideak, betiere, bideo informatiboen kasuan, behinik behin, betelanik egin gabe, hau da, behar dena baino gehiago luzatu gabe. | |
2016 | ||
Horrek ere printzipioz «produktiboa» ez den artistari | behar duen denbora ekarriko lioke forma «berritzaile»en bidez produktiboa izateko, denborazko hodeiertz zabalean. Izan ere, mentalitaterik «akademikoenak» ere arte hezkuntzaren berezko espezialtasuna errespetatzearekin neurriren batean bat etorriko ziren, artistek beren esparruko esperientzia berezkoarekin doktoregoa antolatzeko zeukaten eskubidearekin, baina gehientxoenek emaitza gisa ohiko testu idatzien halabeharrezkotasuna mahaigaineratu zuten. | |
2022 | ||
Talde horiek erakundeetan sortzen diren taldeak dira, eta aurrekari eta esperientzia desberdinak dituzten pertsonek osatzen dituzte. Talde horiek elkarrekin lan egin | behar dute denbora tarte mugatu batez, zeregin berritzaile bat sortu, garatu eta inplementatzeko (Ratzmann et al., 2018). Ideiak sortzeko eta ondoren arrakastaz inplementatzeko, berrikuntza taldeek bi prozesu osagarri mota egin behar dituzte: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
behar | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan denbora | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |