Emaitzak: 8
2006 | ||
Lanaren mamia, lehen esan duguna gogoratuz, derrigorrezko eskolaldia bukatzen duten gazteak Euskal Herrian eta Munduan bizitzeko prestatuta egon daitezen eta bizitza osorako hezkuntzarako oinarri sendoak lor ditzaten, horretarako egin | behar duten curriculuma edo kultur ibilbidea hautatzea eta eskaintzea da. Bizitzarako prestatzea ikas arlo batzuetako ezagutzaz jabetzea baino gehiago da. | |
2010 | ||
Norbanakoaren afizio hobby hutsean ezin oinarritu liteke prestaera hori: bere lekua | behar du curriculumaren euskal dimentsioak, unibertsitatean eta etengabeko prestaera programetan, gainerako dimentsioekin itxura batean txertatuz bere lekua eskuratuko badu EAEko eskolagintzan. IRALE (bertako R600 ikastaroa) eta Mondragon unibertsitateak abiatu berria duen ikastaroa dira gaurkoz, oker ez banago, gai horiek osoen eta sistematikoen lantzen dituzten guneak. | |
2012 | ||
Batzuetan eskatzen zaizkigun sakrifizioa etakonpromiso morala askoz egingarriagoak dira nazio komunitateko kide sentitzengarenean, hots, nazioa maitatzen dugunean. Horrek eragin zuzena du hezkuntzasistemak transmititu | behar duen curriculumean: | |
2019 | ||
M. Oribe: Printzipioz, konpetentzia bezala eskola guztiek adin guztietan sartu | behar dute curriculumean transbertsalki. Baina hori da paperak dioena eta gero dago hori egiteko irakasleek daukaten gaitasuna, zer ulertzen duten sexualitatea esanda, edota hasieran aipaturiko norberaren motxila, tabu eta beldurrak. | |
2020 | ||
Zein da edukien lanketaren eta konpetentzien garapenaren arteko oreka egokia? Zein aldaketa | behar ditu Curriculumak ikasle profilari erantzuteko. Etorkizunak aukerak eskaintzen dizkigu, itxialdi egoera honetan bizitakoak agertoki berrietara leihoak zabaldu dizkigu eta orain, inoiz baino gehiago, aldaketa horiek irudikatzeko eta definitzeko ardura daukagu. | |
2021 | ||
Eragina: Euskal Curriculuma esparru guztietara zabaldu behar da, eta azpimarratzen diren balio eta oinarriek zipriztindu | behar dituzte Curriculuma osatzen duten esparru guztiak. Gure errealitate eta testuingurutik ulertuko ditugu eta erantzungo diegu mundu mailako erronka eta beharrei. | |
Oro har, komunitateari egiten diozun ekarpena kontuan hartzen dute. Eta izan | behar duzu curriculum aproposa ikerketan. Ikerketak balio du gehien, publikazioak... | |
2023 | ||
Gaitasun handiko adin txikiko batzuk mailaz igo daitezke, baina guztiek | behar dute curriculuma aberastea, ikaskideekin egoteko eskola bereziak eta desberdintasunean oinarritutako hezkuntza. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 8 (0,05) |
Lehen forma
behar | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
plaentxia.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan curriculum | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |