Emaitzak: 10
2010 | ||
Perfekzionismoak eduki trinkoak izan ditzake (demagun, Erdi Aroko kristautasunarenak bezalakoxeak) ala, bestela, balore arin eta guztientzat onargarriak bultza ditzake (autonomia moral hutsa indartzen dutenak, esaterako). Antiperfekzionismoak, bere aldetik, muga batzuk jarri | behar ditu bizikidetza bermatuko bada (legearen agintea, bestearekiko errespetua...), eta muga horiek pisu morala daukatenez, gizakia ere ideia baten ildora bultzatuko du. | |
Euskal Herriko Ikasleen Gurasoen Elkartearen (EHIGE) irudiko, eskolak, oinarrizko hezkuntza eragile gisa, konpromisoa hartu | behar du bizikidetzarako eta giza eskubideetarako hezkuntza lantzeko. Horretarako, ikastetxeen autonomia eskatu dute: | |
2015 | ||
Ikasi dugunez, arauak | behar ditugu bizikidetza/ betebeharrak hobetzeko. | |
2016 | ||
Ikasi dugunez, arauak | behar ditugu bizikidetza/ betebeharrak hobetzeko. | |
Nik uste dut herritar guztiok egin behar dugula ariketa bat horren inguruan. Berritu bat | behar dugu bizikidetza aldetik: harremanetan izan ditugun desoreka horiek reseteatu behar ditugu, eta abiapuntu bat jarri. | |
2018 | ||
–Azaldu nien: . Hortaz, eskolan hezi | behar dugu bizikidetzarako, enpatikoak izateko, kritikoak izateko, gatazkak hitz eginez ebazteko, eta benetan dugun gatazka, benetan benetan oztopo dena alor pertsonalean, herri mailan, horri buruz ezin dugu hitz egin???. | |
2021 | ||
" Kulturaniztasuna kudeatzeko eredu asko daude, apartheida ere bada eredu bat eta Frantziako eredu asimilazionista beste bat da". Kanadako ereduaren ezaugarri nagusia da etorri direnek eta lehendik hemen daudenek ahalegina egin | behar dutela bizikidetzarako. Etortzen direnek nahitanahiez egiten dute ahalegina, baina gehienetan datorrenari baino ez zaio eskatzen saiatzea. | |
Baliteke asko esatea lan mahai honek Gasteizko hizkuntzen aniztasuna egoki kudeatzeko estrategia bat definitzea lortuko duela, baina ez da izango parte hartzaile guztion gogo eta interes faltagatik. Zinez uste dugu gurean estrategia komunitarioak | behar ditugula bizikidetzarako eta aniztasuna ondo kudeatzeko: hizkuntza zein kultura aniztasuna oinarri, bizikidetza helburu eta euskara ardatz. | |
Egokiak dira pisukide gisa, baina haien heziketak denbora pixka bat eta zenbait ahalegin eskatzen ditu. Arraza bakoitza (eta animalia bakoitza) desberdina bada ere, oinarrizko jarraibide batzuk markatu | behar dituzu bizikidetza bide onetik joan dadin hasiera hasieratik. Etxetik kanpo bizi bazara, kontu handiz ibili duzu. | |
Gertuenak ditugun guneetatik hasita jarraitu | behar dugu Bizikidetza eraikitzen, eskubideak eta ardurak gureganatzen eta partekatzen. Semaforoen koloreen antzera, badira denbora laburrean eta aurrekonturik gabe aurrera eraman daitezkeen ekimenak, berdeak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 10 (0,07) |
Lehen forma
behar | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Berria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan bizikidetza | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |