Emaitzak: 5
2008 | ||
Hartara, irakasgai komunen helburua ikasleen prestakuntza orokorrean sakontzea den bitartean, modalitateko irakasgaiek berariazko prestakuntza eman behar dute ikasleak aukeratutako modalitatean, etorkizunean ikasketa jakin batzuetarako edo lan eremu jakin batean sartzeko prestakuntza. Ikasleek aukerako irakasgai bat egin | behar dute Batxilergoko maila bakoitzean Hala ere, aukerako irakasgaiek bi funtzio bete ditzakete: batetik, ikasleak irakasgai horiek erabil ditzake bere modalitateko ezagutzak zabaltzeko, eta, bestetik, beste jakintza arlo batzuk hartzeko aukera du, bere prestakuntza orokorra edo ikasten ari den adarretik kanpoko edukiak ikasten laguntzen dutenak. | |
batetik, ikasleak irakasgai horiek erabil ditzake bere modalitateko ezagutzak zabaltzeko, eta, bestetik, beste jakintza arlo batzuk hartzeko aukera du, bere prestakuntza orokorra edo ikasten ari den adarretik kanpoko edukiak ikasten laguntzen dutenak. Ikasleek aukerako irakasgai bat aukeratu | behar dute Batxilergoko kurtso bakoitzean, ikasketak egiten ari diren ikastetxearen eskaintzaren artean. Kontuan hartu behar da ikastetxe guztiek ez dituztela eskaintzen Hezkuntza eta Prestakuntzako Estatu Idazkaritzak jasotako aukerako irakasgai guztiak, haien eskaintza ikastetxe bakoitzeko irakas baliabideen eta baliabide partikularren araberakoa izango baita. | |
2009 | ||
EAEko Justizia Auzitegi Nagusiak herenegun jakinarazi zuen indargabetu egin dituela Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak Haur Hezkuntzarako eta Batxilergorako onarturiko dekretuetako zenbait atal, behin behinean. Puntu haiek arautzen dute ikasleek euskaraz eta gaztelaniaz C1 maila izan | behar dutela Batxilergoa amaitzean. Hizkuntza Aukeratzeko Askatasuna taldeak helegitea jarri zien, hizkuntz ereduen legearen aurkakoak direlakoan. | |
2010 | ||
Edukiei zegokienez, programa ofizialetan eskaturiko gai berdinak ematen ziren EIBren ikastoletan, ikasleek Ingreso izeneko azterketa egin | behar zutelako batxilergoan sartu ahal izateko. Baina euskara, erlijioa, euskal geografia edo historia ikasgaiak ere txertatu zituzten curriculumean; eta gaika egin beharrean, osotasunean irakasten ziren. | |
2016 | ||
Etxerik etxeko epearen amaiera, legeak halabeharrez ekarri zuen: 1965.ean Hezkuntza Legea aldatu zen eta ikasleek Eskolaritate Kartila | behar zuten Batxilergora igaro ahal izateko. Orduan erabaki zuten Julita Berrojalbizek eta bere taldeak ofizialtasunerantza jo behar zutela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
behar | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Sarea | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan batxilergo | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |