Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2007
‎Atal honetan, hizlariak lortu behar du berak babesten duen tesiarekiko mirespena, errespetua edo gupida entzuleengandik. Hori horrela ez bada, hizlariak bere indar guztia jarri behar du aurkariaren tesiak zalantzaz betetzeko; tiro hots bat izango da bere azken jarduna aurkariaren kausaren kontra, publikoarengan sekulako indignazioa sortuko duena.
2008
‎Real Madril mendean hartzea eta saskibaloi zaletasuna errotzea Gipuzkoan arrakastaren bidetik. Miguel Santos presidenteak eta Pablo Laso entrenatzaileak esan dute Illunbera joaten den zaleak Bruesa ikustera joan behar duela aurkariak ikustera baino gehiago, bestela, taldeak jai izango duela.
2010
‎Neurri batean gauza bera egiten dute taldeko teknikari eta jokalariek. Jakin badakite defentsako lanean eta presioan lan borobila egin behar dutela aurkaria estu hartzeko. Eta gauzak ondo eginda ere, baliteke goi mailako jokalarien kalitateak erabakitzea neurketa.
2011
‎Talde bakoitzak bere estiloa du, eta inork ez du ezer oparitzen. Ahalik eta akats gutxien egin behar dituzu aurkaria hor dagoela aprobetxatzeko.Euskarri bakar gisa aritu zinen Atletico Madrilen aurka. Zer moduz. Ez nuen egunik onena izan, egia esan.
2012
‎Haien bila atera ginenean, denok eman genuen aurrerapauso bat. Aurreratuenen jokatzen dutenek galarazi behar dute aurkariaren baloi irteera, eta, hala, zelai erdikook ere gorago egiten dugu presioa. Mallorcak ongi erantzun zuen bigarren zatian, eta konturatu gabe atzean sartu gintuen.
‎Judoan giltzak daude aurkaria lurrera botatzeko. Saiatu behar duzu aurkaria bizkarrez lurrera botatzen, aurkariaren bizkarrak lurra ukitu behar du puntuak lortzeko. Behin lurrean dagoenean, lurreko borroka ere badago.
2019
‎" langile kolektiboak ez dio kontra egiten soilik makinari, kapital iraunkor gisa, eskulanari berari ere bai, kapital aldakorra den heinean. Kapital osoa izan behar du aurkari, baita bere burua ere, kapitalaren parte den neurrian". (Tronti, 1966/ 2006:
2021
‎Machinen lana goraipatu zuen, eta taldeak hobetzeko zer duen galdetzean hau erantzun zuen. «Gol aukera gehiago eta hobeak sortu behar ditugu, eta ahalegindu behar dugu aurkariak egiten dizkigunak gutxiago eta horren arriskutsuak ez daitezen izan».
‎Aurreneko aukerak ondorio batzuk sortzen dizkio: hegaleko atzelariaren bila Shaw edo Win Bissaka ateratzen dira, eta, ondorioz, Lindelofek eta Maguirek hegaletara joan behar dute aurkariaren hegaleko erasoko jokalariaren bila. Ondorioz, asko estutzen da taldea, baloia ez dagoen aldean sekulako zuloa uzten duelako Unitedek —ez da jaisten beste aldeko erasoko hegalekoa—.
‎Behin txartelak aldageletan ahaztu zituen, eta jokaldi korapilatsu baten ondorioz jokalari bat kanporatzea egokitu zitzaionean, begirada zehatza bota eta atzamarrarekin kalera joateko keinua adierazi zion jokalariari. Beste behin jokalari batek ostikoa gauzatu behar zuenean aurkari bat oihuka hasi zen huts egin zezan, kale egin zuen eta epaileak ostikoa errepikatzea erabaki zuen joko garbiaren aurka zihoalako halako jarrera. Beste batean jokalari bat plantak egiten zela, gertuen dagoen antzoki ezaguna non zegoen azaldu zion.
2022
‎Zozketak aginduta, AEBek jokatu behar zuten etxeko talde moduan, eta Iranek bisitari gisa. Hala, irandarrek pauso batzuk atzetik atera behar zuten zelaira, eta lehenak izan behar zuten aurkaria agurtzen. Partida bezperan, Irango agintariek esan zuten ez zutela halakorik egingo.
2023
‎Iazko sasoiaren ostean talde indartsua izatea lortu du berriro ere, eta ideiak oso argi ditu. Argi dauka zer egin nahi duen, baita zer egin behar duen aurkari bakoitzari min egiteko. Ezagutzen dugun VRAC bat ikusiko dugu, eta horrek esan nahi du zintzoak direla haien jokatzeko erarekin».
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia