Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2011
‎49 artikulua. Minusbaliotasun fisikoa, psikikoa edo sentsoriala dutenentzat aurreikuspen, tratamendu, errehabilitazio eta integrazio politikak egiteko botere publikoek duten ardura aipatzen du; haiei behar duten arreta espezializatua emango diete, eta bereziki lagunduko diete haien eskubideez goza dezaten.
2012
‎Segurtasuna. Bezeroak ziur egon behar du arreta ematen ari zaion enplegatuak badakiela zeren bila dabilen eta eraginkortasunez jarduten duela.
‎Berariazkoa. Banakakoa den aldetik, pertsona bakoitzari behar duen arreta eskaini behar zaio, eta, horretarako, hezitzaileak psikologia arloetan ondo prestatuta egon behar du.
‎Eskolaren helburuetako batzuk bizikidetasuna eta haurrek elkarrenganako harremanen eta imitazioen bidez lortzen duten garapen soziala dira. Horren arabera, bereizi egin behar dira hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek behar duten arreta eta bestelako zailtasunak dituzten haurrek integratzeko behar dutena.
‎Ez da erraza zailtasun bereziak dituen haurrari ikasgelan integratzeko behar duen arreta eskaintzea; izan ere, hasierako adibidean aipatu dugun arreta medikoaren antzekoa da, zeren haur horiek banan banako arreta behar baitute etengabe. Hezitzailearen prestakuntza ere kontuan hartu behar da, zeren, seguruenik, integrazio mota jakin batzuez arduratzeko ez baitu behar adina tresna izango.
‎Hezkuntza premia bereziak dituzten haurrei behar duten arreta eskaini ahal izateko, taldearentzat egindako programazioa egokitu egin behar da, psikopedagogoak edo espezialistak normala baino heltze garapen motelagoa edo aurreratuagoa detektatzen duen kasuetan ikasgelan bertan erantzunak emateko moduan. Premia bereziak dituzten haurrak batez bestekotik urruntzen diren heinean, zailtasun gehiago izango ditugu beste haurrentzat aurreikusitako helburuak lortzeko.
2013
‎Gorputzaren erdigunean muskulu asko daude, eta behar duten arreta eskaini behar zaie. Pilatesek Powerhouse (indargune) deitu zion erdigune horri.
2015
‎6 UNITATE DIDAKTIKOAN, ikusiko dugu biltzen ditugun datuak nola kodifikatu behar ditugun arreta prozesu osoan parte hartzen duten profesional guztiek jasotako informazioa uler dezaten.
2016
‎Familia bakoitzak zailtasunari aurre egiteko duen ahalmenaren arabera, osasuntsuago edo mintsuago biziko du haurrak urritasuna. Seme alaben urritasuna onartzeko gauza diren familiek denbora gehiago erabiliko dute eta ahalegin handiagoa egingo dute haurrari behar duen arreta emateko. Beraz, familiaren bizimoduak ere eragina du urritasuna edo ezgaitasuna duen haurraren garapen sozioafektiboan.
2017
‎Arreta psikologikoa gertakari horien biktimek behar duten arreta fisikoarekin eta arreta sozialarekin koordinatu behar da.
‎Zentzu zorrotzean, emergentziak eta larrialdiak desberdinak dira. Emergentzia egoerek minutu gutxiren barruan behar dute arreta, eta larrialdi egoerek luzeago joan daitezke, ordubeteraino, adibidez. Gertatzen dena Ingelesezko emergency, gaztelerazko urgencia esan nahi duena?
‎Oinarrizko sailkapena baliabideak baino eskaera gehiago dagoenean soilik aplikatzen da; ez bada horrela, kalte psikikoa izan duten guztiek jaso dute azterketa psikologiko sakon bat eta behar duten arreta guztia, haren etnia, sexua, adina, erlijioa edo joera politikoagatik bazterketarik egin gabe.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia