2002
|
|
Irakasleak momentuanapuntatzen ditu akatsak, landu beharrekoak, ikasleen gustuak, iradokizunak, etab., hurrengo saioetarako edo zuzenketarako kontuan hartzeko. Ikaslea zer eta nolaesaten ari denari erreparatu behar dio irakasleak; bietan jarri
|
behar
du arreta, hizketaldia jarraitu ahal izateko eta hobetu beharrekoa apuntatzeko.
|
2009
|
|
Honaino esandakoak genero estereotipoak ezagutzeko eta emakumeen etagizonen arteko harremanak ulertzeko baliagarria da, estereotipoen edukiak etazergatiak azaltzen baititu. Halere, hasieran galdetzen genuen bezala, estereotipoaknola zabaltzen diren, egunerokoan nola igortzen ditugun, finean ezagutzapartekatua nola bihurtzen diren aztertzeko, komunikazioan ipini
|
behar
dugu arreta, horretarako tresna nagusi dugun hizkuntzaren erabileran, hain zuzen.
|
|
Hobiak agertzen ez direnean, edo hobiak aurkitzea ezinezkoa denean, desagertu delako edota errepide edo eraikin baten azpian dagoelako, badago ikerketahistoriko bat eta, bereziki, familiek eskatzen eta
|
behar
duten arreta bideratzekobeste ekimen bat, hots, testigantzak jasotzea. Bilketa horrek ondorengo ekarpenakeskaintzen ditu:
|
2011
|
|
Mendeko nortasunaren nahastea dutenekin ere ez dira gaizki konpontzen histrionikoak, hauek
|
behar
duten arreta eta balorazioa ziurtatzen baitute mendekoek; baina mendekoak mesfidatu egiten dira histrionikoaren leialtasunaz.
|
|
Haurra izaki perfektutzat hartzen dute eta onartua izateko ezer egin beharrik ez duela pentsatzen dute. Modu horretara ohitutako haurrak, besteak manipulatzen ikast en du, haiengandik
|
behar
duen arreta lortzeko.
|
|
Hizkuntza mezuak transmititzeko erabiltzen dugu, baina informazio erredundantea ere garraiatzen du. Desira arrantzatu nahi badugu hizkuntzaren sarean, erredundantziazko gune eta xehetasun horietan jarri
|
behar
dugu arreta, eta ez mezuan bertan. Adibidez, «ura» eskatu ordez, «urez betetako portzelanazko pitxarra» esaten badugu, xehetasun horietan jarri behar dugu arreta.
|
|
Desira arrantzatu nahi badugu hizkuntzaren sarean, erredundantziazko gune eta xehetasun horietan jarri behar dugu arreta, eta ez mezuan bertan. Adibidez, «ura» eskatu ordez, «urez betetako portzelanazko pitxarra» esaten badugu, xehetasun horietan jarri
|
behar
dugu arreta. Desira distortsio prozesu izanik, desiraren objektua objektu absente bat da:
|
|
Pazientearekiko enpatia agertuko du eta haren benetako sentimenduak islatuko ditu, antzezten dituen gehiegizko sentimenduen ordez. Histrionikoaren istorio entretenigarriekin txundituta ez du gelditu behar terapeutak; haren benetako portaera, afektu eta kognizioetan jarri
|
behar
du arreta. Terapeutak ez du amore eman behar pazienteak duen mendetasun premiaren aurrean, hori eginez gero, haren portaera autonomorik ez bailuke sustatuko.
|
2012
|
|
Ez dugugutxiesten berrikuntza sozialaren garrantzia, kontzeptu hori EKAI Centerrenoinarrian dago?, baina arlo sozialeko berrikuntzekin harremana daukatenpolitika publikoek jarraitu beharreko printzipio eta irizpideek, halabeharrez, teknologia eta ekoizpen berrikuntzan jarraitzen direnetatik desberdinakbehar dute. Itun sozial handi baten alde egiten dugu, baina ez nolanahikoa: itunak, argi eta garbi, berrikuntza teknologikoan jarri
|
behar
du arreta.
|