Emaitzak: 6
2011 | ||
Adingabe horiei arreta emateko moduari buruzko eztabaida itxi gabe dagoen arren, kolektibo horri zuzendutako gero eta baliabide gehiago agertzen dira, bai zentro eran, bai programa eran. Espezializazio horren borondatea ez da ikusi | behar ikuspegi banatzaile batetik, baizik eta gazte eta nerabe horien egoera bereziei erantzun egokiago bat emateko modu zehatzago baten gisa. | |
2013 | ||
Horregatik, egoera txarretan, bakoitzak bere bilakaera du. Gaixotasunak ez du izan | behar ikuspegi nagusi bat pertsona baten bizitzan; izan ere, gaixo geratzeko edo bizitza galtzeko aukera izan arren, oro har, egoera bikaina da. Osasuna sustatzea pertsonen osasuna kontrolatzeko eta, ondorioz, bizi kalitate ona izateko aukera ematen dien prozesua da. | |
2016 | ||
Gazteei buruzko informazioan ez da ezarri | behar ikuspegi instituzionala eta heldu ustekoa, jarraitu beharreko jokabideak eta ereduak ematen dituena. Horrek ez du esan nahi informatzaileak gazteei egozten zaizkien bizi estiloak, lexikoa edo itxura bere egin behar dituenik. | |
2021 | ||
Pasarte horrek gorteiatze erritualarekin zerikusia izan lezake, Ama Birjinak printze/ maiorazkoarenganako hurbiltzea errazteko, ahalbidetzeko eskatzen diola uler daitekeelako. Ildo horretatik, ez da ahaztu | behar ikuspegi etnologikotik suak, keak bezalaxe antzinako jendarteetan duen zentzu" profilaktikoa", garbitzailea eta purifikatzailea, inauterietan, udako solstizioan eta abarretan (Urbeltz, 2000: 388). | |
2023 | ||
Christine Bose teorialari feministak, teoria horretan are gehiago sakonduz, adierazi du Crenshawren lana garrantzitsua dela AEBz haragoko feministentzat ere: " AEBko ikertzaileek ez lukete harritu | behar ikuspegi intersekzionala baliagarria baldin bazaie europar, asiar edo afrikar ikertzaileei, izan populazio natibo ugariko edo klase egitura polarizatuko nazioetako desberdintasunak aztertzeko, izan migratzaileen edo beste herrialde batzuetako langile kontratatuen kopuru gero eta handiagoko nazioetakoak aztertzeko". 201 Momin Rahman ikertzaile eta idazleak queer identitateari aplikatu dio int... Theorizing Queer Muslim Identities" artikulu erabakigarrian.202 Beste egile batzuek, berriz, ikerketarako metodologia gisa darabilte intersekzionalitatea, edo ekimen politikoetan genero ikuspegia txertatzeko oinarri gisa. | |
beharbada, Lukreziok Venus dioenean, sinbolikoki naturaren sortze indarra adierazten ari da, ekuazio baten faltan. Nire ustez zentzu gehiago du horrela interpretatzeak; mintzamolde mitologikoak kultura osoa biltzen zuen garaian, arrazoiaren zale zenak, tresna egokiagorik ezean, mintzamolde hori erabili | behar ikuspegi materialista adierazteko. Kronos jainko beldurgarria, bere umeak irensten dituena, ba, ikuspegi materialistatik ere halakoxea da: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
EITB - Argitalpenak | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ikuspegi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ikuspegi banatzaile | 1 (0,01) |
behar ikuspegi etnologiko | 1 (0,01) |
behar ikuspegi instituzional | 1 (0,01) |
behar ikuspegi intersekzional | 1 (0,01) |
behar ikuspegi materialista | 1 (0,01) |
behar ikuspegi nagusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |