2002
|
|
Horretarako, ontzi bakoitzeko torlojuak lasaitu, kablearen muturrak dagozkien klemetan sartu eta torlojuz lotu behar dira. Eroaleen harizpiak
|
behar
bezala lotuta geratu direla egiaztatu ondoren, erregeleta eta kablea plantxaren oinarrira finkatzen dira, eta berriro jartzen da haren estalkia.
|
|
Funtsezkoa da edozein lanetan, baina are gehiago kasu honetan. Barautsa blokeatu eta pieza
|
behar
bezala lotuta ez badago, litekeena da kontrolik gabe biratzen hastea. Sakonera jakin bateko zuloa egiteko, zenbait zulagailuk hagatxo erregulagarri bat dute, eta hagaxka hori topea da.
|
|
Horretarako, kubo bakoitzak dituen eusteko torlojuak lasaitu, kablearen muturrak sartu eta torlojuz lotu behar dira. Komeni da gidarien harizpiak
|
behar
bezala lotuta geratu direla ziurtatzea, eta harizpiak ez direla kematik kanpo geratzen egiaztatzea, konexioan akatsak eragin baititzake. Eragiketa hori errepikatzen da lotzen den kablearen muturrarekin.
|
2003
|
|
Hala ere, ekintza eremu askok ikuspegi zabalagoa dute, eta elikakatea hartzen dute, nekazaritzako jardunbide egokietan oinarritutako elikagaien arriskuen aurkako neurri tekniko eta prebentiboekin. Era berean, kasu batzuetan, ekintza eremuak
|
behar
bezala lotuta daude, hala nola 214A9 programak, «elikagaien kalitatea eta kaltegabetasuna handitzera bideratuak» eta 221P8, «elikagaien kalitatea eta kaltegabetasuna elika kate osoan zehar». Helburu estrategikoak eta partida ekonomikoak FAOk interes bereziko lau helburu estrategiko definitu ditu elikagaien kaltegabetasunaren estrategia etorkizunean garatzeko.
|
2005
|
|
Segurtasun pasiboko elementurik eraginkorrenetako bat da uhala. Baina ez da nahikoa,
|
behar
bezala lotu behar da. Mario Hurtado Cátedra Applus+ eko zuzendariaren arabera, “gerriko soltea eramatea ez eramatea baino okerragoa da; izan ere, istripuren bat gertatuz gero edo bat batean balaztatuz gero, tiradak eragin ditzake gorputzean”.
|
2008
|
|
balorazio orokorrak atalka Hiria Segurtasuna espazioan Esparru itxietako segurtasuna 2 Larrialdi eta arreta administratiboa3 Suteen aurkako segurtasuna4 Azken batez besteko nota Coruña Bikaina Oso ondo Oso ondo Onargarria Oso ondo Alacant Oso ondo Oso ondo Gaizki Ondo Erregularra Almeria Onargarria Ondo Onargarria Erregularra Erregularra Bartzelona Bikaina Oso ondo Oso ondo Erregularra Erregularra Bilbo Oso ondo Ondo Oso ondo Oso ondo Oso ondo Kordoba Oso ondo Bikaina Onargarria Erregularra Onargarria Granada Onargarria Onargarria Onargarria Erregularra Onargarria Madril Oso ondo Ondo Onargarria Ondo Ondo Malaga Ondo Oso ondo Onargarria Erregularra Erregularra Murtzia Onargarria Ondo Oso ondo Onargarria Onargarria Oviedo Bikaina Oso ondo Ondo Ondo Oso ondo Iruña Oso ondo Oso ondo Oso ondo Oso ondo Oso ondo Donostia Oso ondo Bikaina Ondo Ondo Erregularra Sevilla Onargarria Erregularra Onargarria Erregularra Ondo Valentzia Ondo Onargarria Ondo Erregularra Erregularra Valladolid Oso ondo Ondo Ondo Onargarria Ondo Gasteiz Oso ondo Ondo Oso ondo Oso ondo Oso ondo Zaragoza Oso ondo Oso ondo Ondo Ondo Ondo Ertaina Oso ondo Oso ondo Ondo Erregularra Onargarria (1) Kanpoko segurtasuna: patioan objektu arriskutsurik ba ote dagoen ikusi da; atezaintzak, saskiak edo beste elementu batzuk arriskutsuak ote ziren eta lurrari
|
behar
bezala lotuta zeuden; ikastetxearen inguruan goi tentsioko lineak bazeuden; patioko lurzorua kontserbazio egoera onean bazegoen; eraikinen kanpoaldean gune arriskutsurik bazegoen. (2) Esparru itxietako segurtasuna:
|
2010
|
|
Gidariak egoera horretaz kontzientziatzeko, Guardia Zibilaren Trafiko Taldeak kontrolak areagotuko ditu. Horietan, gidariak eta bidaiariek segurtasun uhala
|
behar
bezala lotuta dutela eta adingabeek beren pisuari, altuerari eta adinari egokitutako euste sistemak dituztela egiaztatuko da. Hiriko edo errepideko edozein ibilbidetan uhala jarrita ez eramatea arau hauste larritzat jotzen da eta 200 euroko isuna eta hiru puntu galtzea.
|
2011
|
|
Hala ere, komeni da arreta berezia jartzea lizentzia bakoitzak dituen ezaugarriei: argi eta garbi adierazi behar da zein den edukiaren egilea, eta
|
behar
bezala lotu bere web gunearekin. Komeni da, halaber, web orri komertzialen edukia aprobetxatzea, atributuetako batek debekatzen badu.
|
2012
|
|
Hiriburuak, Espainiako beste udalerri askok bezala, maskoten jabeen betebeharrak arautzen ditu berariazko arau baten bidez (Animaliak edukitzea eta babestea arautzen duen Madrilgo Ordenantza, 2001eko uztailekoa). Zakurra uhalik gabe paseatzen dutenentzako zehapenak Horiek etxe abereak edukitzeko udal arauek ere zigorrak ezartzen dizkiete animaliak urratzen dituzten jabeei, eta ez dituzte
|
behar
bezala lotzen kalean dituzten maskotekin. Gironan, esate baterako, bide publikoan uhalik gabe ibiltzeagatiko isuna 150 euro ingurukoa da.
|
|
Azterketek adierazten dutenez, aurrez aurre talka eginez gero edo autobus bolanterik izanez gero, lesio hilgarriak %90 murriztuko lirateke, euste modu hori erabiliz gero. Uhala
|
behar
bezala lotuta badago, bidaiariak ez dira airean atera behar, eta bularrean, sabelean eta hanketan eragin gutxiago izan behar du. Bizitza asko salbatu arren, eskolako autobusen %38k bakarrik ditu segurtasun uhalak Garrantzi handiko segurtasun neurria den arren, eskola autobusen %38k bakarrik du bidaiarientzako segurtasun uhala.
|
2013
|
|
Haurtxoek arazorik gabe lotzen dituzte txakurraren zaunkak irudi samurrekin Estudioan zehar, haur talde bati grabatutako zaunka batzuk entzun zituzten Flom ek eta haren lankideek, haserretutako txakurretatik hasi eta zakur lagunkoiagoetaraino. Ezustekoa izan zen sei hilabeteko haurrek ez zutela arazorik izan soinuen irudi oldarkorrak edo agresiboak
|
behar
bezala lotzeko. Nola egin zenuen ikerketa?
|
2023
|
|
Haurtzaroko eta nerabezaroko min kronikoa helduekin bezala definitzen da: astero agertzen den min jarraitua edo aldizkakoa, hiru hilabete baino gehiago irauten duena eta ohiko tratamenduekin
|
behar
bezala lotzen ez dena. Zein dira adin hauetako min kroniko ohikoenak?
|
|
DGTren estatistiken arabera, %82 maiz joaten da garraiobide horretara. Gizakiek segurtasun uhala erabiltzen duten bezala, animaliek ere
|
behar
bezala lotuta egon behar dute ibilgailuan, bai beren segurtasunagatik, bai gainerako bidaiarien segurtasunagatik. Bakarrik bidaiatuz gero, gidatzeari traba egin diezaioke.
|