Emaitzak: 7
2007 | ||
Horrek ez du esan nahi gurasoek arauak jarri eta betearazi behar ezdituztenik. Izan ere, sozializazio prozesua | behar bezala gerta dadin, ezinbestekoada haurrek ikastea familian bizikidetza arautzen duten eta bete behar diren arauakdaudela, gero ezagutza hori beste talde batzuetan eta, azkenik, gizartean aplikatuahal izango baitute. Hala, BHren ikuspegitik, ahal den neurrian, arauak familiakokideen artean adostu behar dira, eta haurrei erakutsi behar zaie arau horienhelburua dela familiako kide bakoitzaren eskubideak eta betebeharrak bermatzea.Laburbilduz, sozializazio estilo demokratikoa da BHk bultzatzen duena (ikus V.kapitulua). | |
Kontuan izanik BH alde horiek guztiak jasotzen dituela, uste dugu tresna dela gizarte ezagutzaren garapena | behar bezala gertatzeko. | |
2008 | ||
8 krisialdiren ondorioa da; krisialdien ordena aldaezina da; garapena | behar bezala gerta dadin, lorpen batzuk egin behar dira, eta garapena nerabezaroan amaitzen da. | |
Krisialdien ordena aldaezina da; garapena | behar bezala gerta dadin, lorpen batzuk egin behar dira; lorpenak ez badira egiten, ondorio txarrak izaten dira garapenean, eta garapena zahartzaroan amaitzen da. | |
8 krisialdiren ondorioa da; garapena | behar bezala gerta dadin, lorpen batzuk egin behar dira, krisialdi bakoitzak alde positibo bat eta negatibo bat du, eta garapena nerabezaroan amaitzen da. | |
Autore horren aburuz, garapena adinarekin lotutako zortzi krisialdiren ondorio litzateke, krisialdi horien ordena organismo bakoitzari dagokion jatorrizko heldutasun plan batek mugatzen du. Garapena atal bakoitzean | behar bezala gerta dadin, lorpen batzuk egin behar dira; hala ez bada, garapenak jarraitu egiten du, baina aurreko lorpenak ez erdiestearen ondorioz sortzen diren arazoekin (Marchesi eta haren laguntzaileak, 1986). | |
2014 | ||
Autore horren aburuz, garapena adinarekin lotutako zortzi krisialdiren ondorio litzateke, krisialdi horien ordena organismo bakoitzari dagokion jatorrizko heldutasun plan batek mugatzen du. Garapena atal bakoitzean | behar bezala gerta dadin, lorpen batzuk egin behar dira; hala ez bada, garapenak jarraitu egiten du, baina aurreko lorpenak ez erdiestearen ondorioz sortzen diren arazoekin (Marchesi eta haren laguntzaileak, 1986). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
behar bezala | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar bezala gertatu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |