Emaitzak: 6
2004 | ||
Eta, alderantziz, eman dezagun beldurrarenbeldurrez haurrak prakak busti dituela. Nola liteke gogoak (kasu honetan, beldurrarensentsazio subjektiboak) propietate materialak izatea, eraginkortasun kausala, adibidez?. Galdera horiek eta beste batzuk gogoaren ontologiari buruzkoak dira eta erakusten dute, batetik, gogoa deritzagunaren izaera ontologikoa eta, bestetik, gogoaren eta mundu materialaren arteko harremana ez daudela | behar bezala azalduta. | |
2007 | ||
Izan ere, ikaskuntza soziokognitiboari buruzko ikuspegiak jaso duen kritikanagusia oraintsu aipatutakoarekin erlazionatuta dago; hain zuzen ere, teoria horrekez duela | behar bezala azaltzen zeintzuk diren haurrek generoaren inguruan dituztenezagutzak, ez eta horiek nola garatzen diren (Durkin, 2005). | |
2009 | ||
Informazio artxibo digitalak izan dira aldaketa handienetakoa, hobekuntzahandienetakoa. Hedabideen hemerotekak, berri agentzien artxiboak, hauteskundeemaitzen artxiboak, legebiltzarretako erabakien datu baseak, lege artxiboak... Izugarrizko lan tresnak dira, egunean eguneko azalkeria baino zerbait gehiagoeskaini nahi duen kazetariarentzat, iragana informazio iturri agortezina baita, oraina | behar bezala azaldu ahal izateko. | |
2011 | ||
Asmo horrekin, taldeak dagoeneko Barne Komunikazio Plan berezia (2010) aurreikusi du, taldeaketa pertsonak integratzeko. Garrantzi handia du horrek, inkestan parte hartu zutenEITBko langileek, nagusiki Eitb.com eko erredaktoreek, Radio Euskadi, EuskadiIrratia eta ETBko langileen aurretik?, 2010 urtearen bukaeran, zuzendaritzakerredakzioetan konbergentzia proiektuaren ideia | behar bezala azaldu ez zuela ustezuten, gaiari buruzko jarrera positiboa izan zutela onartu arren. | |
2012 | ||
Bigarrenik, mezuak errorera eraman ditzake kontsumitzaileak edo erabiltzeak, baldin eta ez badu | behar bezala azaltzen zein den mezuaren izaera eta helburua; hots, publizitatea egitea. Hori gertatzen den ikusteko, mezuaren inguruabar guztiak aztertu dira, bai mezua nola eginda dagoen, bai mezua zabaltzeko erabili diren espazioak eta komunikabideak zer ezaugarri dituzten. | |
2015 | ||
Martínez Alier eta Rocak (2013) adierazi bezala, bikaina litzateke horrelakorik edukitzea, baina era horretako edozein saiakerak porrota besterik ez du lortuko. Alde batetik, BPGaren kritika ekologikoari jarraikiz, adierazle horrek ez baititu ekonomiaren eta ekologiaren arteko hartuemanak | behar bezala azaltzen. Eta bestetik, adierazle sintetiko bakarra erabili beharrean, interesgarriena informazio desberdina ematen duten kutsu biofisikoko adierazle multzo baten azterketa da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
behar bezala | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar bezala azaldu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |