Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2005
‎b. Egin behar diren jarduerak epe mugatu batean bete behar direla azpimarratuko du.
‎Koordinazioaren bidez, erakundearen lan-jarduerak antolatu, mailakatu etaartikulatu egiten dira helburuak lortzeko. Horregatik, beharrezkoa da helburuakbetetzeko landu behar diren jarduerak ongi ezagutzea. Beraz, koordinazioa ikastetxearen lan-jardueren sinkronizazioa da.
2008
‎Haur Hezkuntzako Bigarren Zikloko eta Lehen Hezkuntzako Lehen Zikloko haurrari begira egiten dira sarritan idazketa-programak. Helburu batzuk lortzeko, indarrean jarri behar diren jardueren multzo egituratua da programa. Ikaslearen idazketaren oinarri-lerroaren ebaluaziotik abiatu behar da helburuak jartzeko.
2010
‎– Etorkizuneko eginbeharrak planifikatu eta egin beharreko jarduerak kontuan hartu, adibidez, hurrengo egunean egin behar diren jarduerak antolatu (bazkari eta afariaren menua, bisitaren bat, medikuaren azterketa, etab.).
‎– Helburuen eta martxan jarri behar diren jardueren dokumentua.
‎– Guztiz kaltegarria izan da pribatizazio-prozesu berberean lehian aritu behar diren jarduerak eta monopolio naturalak nahastea (adibidez, elektrizitatearen banaketa, telekomunikazioak?). Prozesu beraren helburuak eta prozedurak zaildu egiten dira, hartu beharreko erabakiak nahastu, etab. Horrelako pribatizazio-prozesuetan, epe ertainera, pribatizatutako enpresa taldearen barne, pixkanaka-pixkanaka, monopolio naturalak eta erakunde publikoen gainbegiratze zuzenaren azpian dauden jarduerak banatzeko etengabeko joera igartzen da.
2014
‎Gaixotasunak aurrera egin ahala, gero eta gehiago ukitzen ditu pertsonaren jokaera, ezaguera, oroimena eta hizkuntza; sarritan uzten ditu lanak amaitu gabe, ahaztu egiten baitzaio eginkizun bat eten ondoren berriro eginkizun horretara itzultzea. Dirua kudeatzeko edo janaria prestatzeko egin behar diren jarduera instrumentalak desagertu egiten dira.
2015
‎Hain zuzen ere, software dinamikoaren erabilerarekin fenomeno hori errepikatzeko arriskua dago. Ikastetxean, GeoGebra lanabesaren erabilerainstrukzioak ordezkatu egin ditzake ikaskuntza-helburuak lortzeko behar diren jarduera matematikoak. Jarduera matematiko jakin batean, gerta daiteke behin eta berriz errepikatzea lanabes informatikoaren instrukzio-fasea, zeregina ebazteko behar diren ezagutza matematikoen eztabaidan sartu gabe.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia