Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2006
‎Bertan, uraren kalitatearen identifikazio datuak eta erregistro analitikoak agertuko dira. Egunero aztertu eta idatzi behar dira liburuan desinfektatzailearen kontzentrazioaren, kolorearen eta usainaren, aparren, uraren gardentasunaren eta araztutako eta berritutako uraren parametroak, bai eta uraren kantitatea ere, irekitzeko unean eta konkurrentzia maximoan. Igerileku estalietan, gainera, uraren tenperatura, girokoa eta airearen hezetasun erlatiboa egiaztatu beharko dira.
‎Ikasturte honetan, Erkidegoko Administrazioak bere gain hartuko du Lehen Hezkuntzako etapako liburuen doakotasuna. Mailegu-sistema erabiliko da eta, beraz, erabili ondoren, ikastetxean utzi behar dira liburuak, beste ikasle batzuek ere berriz erabil ditzaten. Aurreko ikasturteetan, Lehen Hezkuntzako seigarren mailako ikasleek ere jaso zuten materiala maileguan, baita DBHko bigarren mailakoek ere, saio gisa.
2007
‎politika zientifikoen ikerketa kritikoan egiten ari diren bilakaeranahiz ekarriei ezagutza zientifikoaren analisia egiten dutenen aurrerapenak erantsibehar dizkiegula hausnartzea; zehazki, berrikuntzaren kultura, ziurgabetasun epistemikoa eta zientziaren kritika soziala nagusitzen diren gure gizarte teknozientifikoetan. Ikuspuntu horretatik atzeman behar dira liburu honetako atal nagusiak: alde batetik, zientzia-politiken azterketa; bigarrenik, zientzia eta politikarenegituratzeak; eta, hirugarrenik, adibide gisara bioteknologien auzia.
2009
‎hau da irakurketa azkarragoa egiteko teknikarik eraginkorrenetako bat. Hori egiteko, lehenik eta behin, hiru orrialde jarraian hautatu behar dira liburu batetik; lehenengoa irakurketa-erritmo normalean irakurri behar da, eta bigarrena ahalik eta lasterren irakurtzen saiatu behar da, ezer ulertu edo ulertu ez arren, eta hirugarren eta azken orria ere ahalik eta azkarren irakurtzen da, baina oraingoan dena ulertzen saiatu behar da. Teknika hori etengabe errepikatuz gero, irakurleak ikusiko du gero eta handiagoa dela haren irakurketa-abiadura.
2012
‎Euskal liburugintzaren beste hutsune batek liburuen salmentarekin du zerikusia.Liburuak ekoitzi ekoizten dira, baina gero oso gaizki iragartzen dira, eta, ondorioz, gutxi saltzen dira. Euskal idazle gehienen liburuei marketin gutxi egiten zaie, edotaeurak arduratu behar dira liburuaren promozioarekin. Euskal liburuak iragartzeko etasaltzeko plan orokor bat behar da.
2016
‎eta liburua txarra baldin bada, saia zaitez hitzaurrea ona, are oso ona izan dadin. Liburu on batentzat idatziko zenituzkeenak baino hitzaurre hobeak idatzi behar dira liburu txarrentzat: liburu onei, definizioz, ez litzaieke itzalik egin behar, zeren eta, kasu horretan, hitzaurreak bere jatorrizko funtzioa betetzeari utziko bailioke, hots, liburuaren jaurtitze-pista izateari.
2023
‎Jakina badagoela jakintza eta ondarea liburuetan eta interneten, asko gainera, eta norberaren eta komunitatearen ezagutzarako oso aberasgarri izan behar dira, baina harago joan behar dugu. Liburutegira joaten direnen zerbitzura jarri behar dira liburuak; orden horretan pentsatu behar dugu, eta ez alderantziz. Komunitateari jakintza emateko modu ugari daude, ez soilik liburuak mailegatuta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia