Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎Herri honetan badakigu zergaitik egiten den negar baina ez zertarako bat gehiago edota bat gutxiago esan behar den ez dakigun bezala
2006
‎-Une oro zer egin behar den ez jakitea gauzarik normalena da. Ingurukofamiliako kideei zein lagunei laguntza eskatzea zilegi izatez gain, tartekabeharrezkoa izaten da lagundua sentitzeko.
2007
‎Horrelako batean nola erreakzionatu behar den ez jakitearen ondorez, sute txiki baten amaiera tragikoa izan daiteke.
2009
‎Jakina da obesitateak alkoholak baino 2,5 – 3 aldiz arrisku handiagoa ematen duela gibeleko lesioak garatzeko. Organo hori koipetsua izan arte zenbat denbora igaro behar den ez badakigu ere, oso denbora gutxian gizentzen diren pertsonek azkar garatu ahal izango dute. Gerora egindako ikerketek Bartzelonako Unibertsitateko zientzialariek gidatutako ikerketaren emaitzak erakusten badituzte gizakiengan, informazio hori oso garrantzitsua izan liteke pertsona gizenen elikaduraren berreziketan mediku eta nutrizionistentzat.
2012
‎Hori dela eta, txakur-epitelioari alergia zaiola susmatzen bada, hobe da txakurrik ez izatea etxean, medikuak uste ez badu posible dela animaliarekin bizitzea, pertsonaren erreaktibotasun-maila txikia baita. Hobe da txakur batekin bizi aurretik neurriak hartzea alergiaren ondorioz osasun arazorik ez izateko, txakurrarekin zer egin behar den ez jakitea baino. Nola minimizatu txakur-epitelioarekiko alergia?
2014
‎Kontraesan bizian ari naizela dirudi. Zer ikertu behar den ez dakidala esanaurrena, eta gero neure apetatxoak bota. Dena dela, ez da agian kontraesana ere:
2015
‎Argi dago, ahozkoa, curriculumaren atal inportantea izanda, sistematikoki planifikatu eta landu behar dela eta irakasleen arteko koordinazioa, elkarlana eta gelako esperientziak partekatzeko beharra dagoela. entzuneko materialak (testu motaren eta adinaren arabera sailkatuta ez izatea), ebaluazio txantiloirik ez izatea, zer ebaluatu behar den ez jakitea, intuizioz jokatzea. Nabarmen ikusi dugu, ahozkoa sistematikoki ez lantzeaz gain, ez dela behar den bezala ebaluatzen.
2019
‎VII.2 Teoria landuena eta ebidentzia enpiriko sendoena eskuratu, proba eginez ikasi, zentzuz jokatu gorago esan denez, erronka nagusiei probetxuz erantzuteko zer egin behar den ez dakigu nahi bezain ondo. orain arteko interbentzioneurri gehienak aho biko ezpata gertatu izan dira: alde batetik mesedezko, bestetik kaltegarri.
‎Ezin dut ireki. Paketea zabaltzeko zer egin behar den ez baneki bezala nago. Ikasi egin behar ditut keinu eta mugimendu guztiak.
‎Esaten nizun hortxe dagoela gakoa, hain zuzen ere, ez baita ezertxo ere egin behar. Zer egin behar den ez dakizunez, ba, ez duzu ezer egiten. Horixe da.
2020
‎Gauza guztien erantzuna da soldata... Soldata zertarako behar den ez badakigu ere. Bizitzeko, esango digute; baina bizitzeko ez dugu soldatarik behar, bizigaiak sortu eta sortzen ditugunon artean, eta sortu ezin ez, baina behar dituztenen artean banatzeko ahalmena baizik.
‎Zereginbehardenetanola egin behar den ez dakitela ikusida.
2021
‎– Editorea izateko literatura ezagutu behar da eta idazleak ezagutu behar dira. Psikologia eskatzen du horrek, beste lanbide batzuetan baino apur bat gehiago behar den ez dakit, baina normalean daukaguna baino gehiago bai, esango nuke. Malgutasuna eta irmotasuna behar dira, gerria eskatzen duen lana da eta bizkarrezurra ere bai.
2022
‎Baina eskolara joateko, lanera joateko edo hirian turismoa egiteko bizikletaz egiten diren ibilbideen kopurua handitzearekin batera, ziklistekin izaten diren zirkulazio-istripuak eta jasotzen dituzten isunak ere handitu egiten dira. . Neurri handi batean, ibilgailu horrekin nola zirkulatu behar den ez jakiteagatik gertatzen da hori, bai galtzadan, bai bidegorrian. Artikulu honetan bizikleta batekin ibiltzeko arau orokorra azalduko dugu, baita txirrindularientzako errei esklusiboan ibiltzeagatik zigortzen diren zenbait ekintza eta egoera ere.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia