Emaitzak: 8
2010 | ||
Bai, kosmologia nazioarteko esparrua da; horrekin esan nahi dut lankidetza asko ditugula beste herri batzuetako kosmologoekin. Horregatik, asko bidaiatu | behar da lan honetan. | |
2015 | ||
Muina bera zehazten hasi aurretik, azpimarratu | behar da lan hau ez dela defektuen inguruko lehendabiziko lana eta noski ez dela izanen azkenekoa ere, etengabe garatzen eta aldatzen ari den arloa dugulako.Horregatik hemen aipatzen diren ikerketa lerroak eta emaitza posibleak lana garatu ahala baztertuak izandaitezke beste ildo baten ekarpenak interesgarriagoak iruditu zaizkigulako. Hala eta guztiz ere, hemenazaldutako lan ildoak dira nagusiki aurrera eramaten ari direnak. | |
Aipatu | behar da lan hau. Waterborne acrylic/ metal oxide binder for UV blocking clear coats. MirenAguirreren tesian aurkitzen dela. | |
2016 | ||
Ez baita gauza bera ospitalean edo kalean eskaintzea ikuskizunak. Enpatia handia | behar da lan hau egiteko. | |
2017 | ||
erabileraren inguruan egiten diren ikerketa nagusiek ez diote zehazki galdera horri erantzuten: ...erabilera denboraren ikuspegitik aztertzea; batetik, hizkuntza bat erabiltzen igarotzen dugun denborak eragin zuzena duelako hizkuntza horretan aritzeko ohituran eta gaitasunean, eta horiek, era berean, erabileran bertan; bestetik, errealitateari bestelako toki berri batetik begiratzea baliagarri izan daitekeelako, gainerako ikerketek ematen ez duten informazioa lortze aldera. hala ere, argi izan | behar da lan hau hasierako hurbilpen edo saiakera bat baino ez dela-esperimentu bat, nahi bada-, eta baliagarria izango dela, bere mugak aintzat hartuz, etorkizunerako ikerbide berriak ireki eta hobetua izateko proposamentzat hartzen den heinean. | |
5 ONDORIOAK ondorioak aztertzerakoan, kontuan hartu | behar da lan honetan Muko huhezi fakultateko ikasleak aztertu direla, eta beraz, ezin dira orokortu. gainera, galdetegi sakonean lehen mailako ikasle ororen erantzunak jaso badira, metodologia kualitatiboan lagina zazpi ikaslek osatu dute. izan ere, lan hau ikerketa handi baten parte besterik ez da. | |
Esan | behar da lan honetan aurkeztuko diren datuak hiztunek bost minututan ekoitzitako bokal guztienak direla, testuinguru guztietakoak. Kanpoan utzi diren bakarrak diptongoak izan dira, beste mota bateko elkartzeakizanik, eta balio aldakorragokoak direlako. | |
2019 | ||
Urdaila eduki | behar da lan honi eusteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 8 (0,05) |
Lehen forma
behar da | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan lan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan lan hau | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |