Emaitzak: 4
2010 | ||
Beraz, Pompeu Fabra Unibertsitateak konpromiso zorrotza hartu du hizkuntzak ikasteari, mugikortasunari eta kulturen arteko elkarrizketari dagokienez, kultura katalana ardatz hartuta, batasuna sustatzeko aniztasunaren eta nazioarteko elkar ulertzearen baitan. Era berean, munduko hizkuntzaeta kultura aniztasuna sustatzeko, zaintzeko eta mantentzeko bitarteko izan nahi du (ikus Europako Batzordea, 2008; ingelesaz gainera beste hizkuntza | batzuk sustatzeko erronka aztertzen du dokumentuak). Beste hitz batzuetan esanda, herriari zerbitzu emateko nahi garbia eta irmoa du UPFk; hori dela eta, alde batetik, katalana erabili eta sustatu nahi du. | |
2011 | ||
IkuS espai LIC (webgunea). generalitateak Linguamón hizkuntzen etxea erakundea sortu zuen. erakunde horrek hizkuntza aniztasuna sustatzen du eta bereziki Lehen hezkuntzan lantzeko on line proposamenak egiten ditu. orain, Bigarren hezkuntzarako" el miracle de les llengües maternes"(" Ama hizkuntzen miraria") proiektua sortu dute. rosa Sensat erakundeak, hezkuntza Sailaren laguntzarekin, Waramurungundi (2008) argitaratu zuen. ...ea da. zenbait argitaletxek, eumok, adibidez, katalana arabiera, katalanatxinera eta katalana amazigera liburuak egitea proposatu zuten immigrazioaren gorakada handienaren garaian, eta hizkuntza horietan egiten duten ikasle katalanentzako hainbat hiztegi argitaratu dira; katalana txinera, esaterako. katalunian bizi diren etorkinen hizkuntza nagusiak ikertzeko asmoz, LIC hezkuntza zerbitzuak liburu | batzuk sustatu zituen. Beste hizkuntza batzuk hitz egiten zituzten eta katalana ez zekiten pertsonak ikasgeletan eta gizartean hartzeak zekartzan arazoei aurre egitea zen helburua. | |
2019 | ||
Leheneste prozesua argitze aldera, komeni da jakitea arrazoi ezberdinak izan zirela kontuan hasierako zerrenda luze hartatik proposamen batzuk lehenesteko eta beste batzuk baztertzeko. esaterako, batzuk ez ziren lehentasunen zerrendara iritsi garrantzia kontuan izanda, alegia, beste ekimen batzuk garrantzitsuagotzat jo zirelako. Beste batzuk, ordea, gaMaite Goñi – Euskararen egoera eta erronkak ingurune digitalean; Euskararen Aholku Batzordearen begirada rrantzitsuak izanagatik ere, ulertu zen abian zeudela une hartan eta, hortaz, beste ekimen | batzuk sustatzea eraginkorragoa izan zitekeela. | |
2023 | ||
Zalantzarik gabe," Zundaketa Soziolinguistikoa" mugarria izan zen ikerketek izan behar zuten ibilbidea ezartzeko orduan. Ikerketa lanak aldaketa sustatzeko espazio bihurtzeko erronka jarri zigun begien aurrean, bestelako ezagutzeko modu | batzuk sustatzeko eta gure artean kulturartekotasunez eta hizkuntzartekotasunez harremanak sortzeko. Hala, bi hamarkadaz Ikerketa Ekintza, Ikerketa eta Ekintza Parte Hartzailea (IEP), eta Komunitatean Oinarritutako Ikerketa (Community Based Research) 6 metodologia dekolonializatzaileak erabili ondoren, ikasitakoak berrartu eta ikerketa prozesu batzuei berriz ekin diegu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
batzuk | 4 (0,03) |
Lehen forma
batzuk | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
batzuk sustatu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
batzuk sustatu eraginkor | 1 (0,01) |
batzuk sustatu erronka | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |