Emaitzak: 8
2008 | ||
ikasturtean, 305.000 tona banatu ziren Batasuneko 22 herrialdetako ikastetxeetan. Orain, Batzordeak beste esneki | batzuetara zabaldu nahi du, hala nola gaztara edo jogurtera, eta irakaskuntza ertaineko ikastetxeetara zabaldu. “Zenbat eta eskola gehiago hartu, orduan eta haur gehiagok izango dute esneki onak eta osasungarriak hartzeko aukera, janari lasterren eta kalitate txikikoen ordez”, adierazi du. | |
2009 | ||
Nutrizio etiketak, halaber, zati bakoitzeko eta 100 g ko gatz kopuruaren berri ematen du, bai eta pertsona heldu batek egun osoan har dezakeen gatz kopuruaren berri ere. Dagoeneko martxan dagoen honetan, ekimen hau elikagaiak saltzen dituzten beste sektore | batzuetara zabaldu nahi da, hala nola jatetxeetara, janari lasterreko establezimenduetara edo janaria eramateko jatetxeetara, jantokietara edo ospitaleetara. | |
Prebalentzia handiagoa da nesketan mutiletan baino, eta adinen arabera, langabezian okerrenak 10 eta 12 urte bitartekoak dira. Azterketa 9.000 haurrekin egin zen, programako bost hiri pilotutan, eta beste eremu | batzuetara zabaldu nahi da. Lanaren arabera, eragina handiagoa da ikastetxe publikoetan ikasten dutenen artean (%25), eta gehiegizko pisuaren ehunekoa, berriz, ikastetxe itunduetan (%21) eta ikastetxe pribatuetan (%15). | |
Nekaturik nengoen AEBetako rock formula klasikoarekin, eta beste estilo | batzuetara zabaldu nahi nuen gure musika. Nick Urataren hitzak dira. | |
2011 | ||
" Baserritar hauek guztiak elkartzea eta denak batera kudeatzea lan handia da; erantzukizun handia dago atzetik". Urola Kosta eskualdean lortutako laguntzekin moldatzeko moduan dira oraingoz, baina ekimena beste eskualde | batzuetara zabaldu nahi izanez gero, administrazioek esku hartu dutela irizten dio. Eurak egiten jarraitu beharreko lanari dagokionez, ordea, azkoitiarrak argi ditu lehentasunak: | |
2018 | ||
ikasteko metodologia berriak, ikastetxeak antolatzeko modu berriak, enpresentzako laguntza... Ikastetxe batzuk jada horretan lanean ari dira... Eta eredu horrek bihurtu gaitu erreferente Europako Batzordean. Oso aurreratua dela hausnartu dute, eta beste herrialde | batzuetara zabaldu nahi dute. Ikusten ari dira emaitzak askoz osoagoak direla Lanbide Heziketak aurrez lortzen zituenak baino: | |
2021 | ||
Uste dugu hizkuntza ereduaren aldaketa horiek ez direla planteatzen ari behar bezalako zorroztasun pedagogikoarekin, eta ez direla behar bezala aztertu sortuko diren ondorio eta zailtasun pedagogikoak edo antolamenduzkoak. Badirudi, gainera, eredu hori Irun, eko Udaleko beste eskola | batzuetara zabaldu nahi dela. | |
2022 | ||
NUPek koordinatu duen ekimenaitzindari honen bidez beste herri | batzuetara zabaldu nahi da ekimena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
batzuk | 8 (0,05) |
Lehen forma
batzuetara | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
batzuk zabaldu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
batzuk zabaldu nahi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |