Emaitzak: 4
2003 | ||
Zeuden sailak sendotu eta berriak sortu behar ziren; zientzia espezializazioan oinarritzen zelako, baina beraien arteko komunikazioa itxi gabe, diziplinartekotasuna bilatu behar zen, ahal zen neurrian. Beste atal | batzuetan azpimarratu zen moduan, hemen ere, sailen irekitasuna eskatzen zen, eta hori lortze aldera, euskaraz lanean ari zen ahalik eta jende gehien biltzea izan behar zuten jomuga. Ikastaroek irekitasun horren adibide izan behar zuten. | |
2010 | ||
Egiaz, | batzuetan azpimarratu denez, klusterren garrantzia eta industriarako onurak egiaztatzea ez da berez arrazoi nahikoa klusterren politikak landu eta gauzatzeko beharra oinarritzeko (Ketels, 2009). Aditu eta politikari batzuen ustez, erakunde pribatuen esku geratu litzateke batez ere klusterrak sortzeko eta dinamizatzeko ekimena eta, hori horrela balitz, klusterren kontzeptua ez litzateke zergatik industri politikan bertan barneratu behar. | |
2017 | ||
Adierazgarria begitantzen zaigu kontraesan hori. Beste orrialde | batzuetan azpimarratu dugun bezala, euskarazko sormen lan asko beste edozein kultura estandarraren parekoak dira, eta, hala ere, ez daukagu euskal kultura modernorik zentzu sozial edo soziologikoan. Ez daukagu euskaraz funtzionatzen duen gizarte kultura egituratzailerik euskaraz. | |
2018 | ||
Beraz, esan dezakegu lokala hartzen duten gazteen adinak erabateko eragina duela lokala erabiltzeko moduan zein lokalaren barnean ager daitezkeen arazoetan. Hori horrela, bi ideia horiek beste ikerketa | batzuetan azpimarratu den lokalaren eta adinaren arteko lotura sendotzen dutela esan dezakegu (García, Alonso eta Berasategi, 2016); izan ere, Bermeoko kasu azterketan parte hartu duten agenteen aldetik lotura hori ikusteko aukera izan dugu, hau da, lokal bat izatean gazteen adinak duen garrantzia ezagutzeko aukera izan dugu. Aldi berean, adinak hazkunde pertsonalaren garrantzia azpimarratzen du; izan ere, lokalaren erabilera adinarekin erlazionatzen da eta adina hazkunde pertsonalarekin erabateko lotura daukan elementua da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
batzuetan | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
batzuk azpimarratu | 3 (0,02) |
batzuetan azpimarratu | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |