2007
|
|
Argitalpen honetan biltzen da jardunaldi
|
batzuetako
emaitzak, iaz (ko) irailean eginak Iruñeko Baluarte Kongresu Jauregian, eta Ipar Hegoa Fundazioak antolatuak, zeina Hezkuntza eta ikasketa sindikalez arduratzen den.
|
2008
|
|
Esaldien konplexutasuna azpiatalean, euskarazko bertsioko 37 itemek 0,95eko alpha eman dute. 4.41 taulan testaren beste hizkuntzetarako egokitzapen
|
batzuetako
emaitzak eta gureak konparatzen dira. Ikus daitekeenez, euskararako egokitzapenak gainerako bertsioek adinako fidagarritasuna erakusten du.
|
|
Testaren beste hizkuntzetarako egokitzapen
|
batzuetako
emaitzak eta euskararako egokitzapenarenak 4.44 taulan konparatzen dira. Ikus daitekeenez, euskararako egokitzapenaren bidez lortutako puntuazioek gainerako bertsioek adinako egonkortasuna erakusten dute.
|
2011
|
|
A.K. Argazkiak Musika irakaskuntzak haurren hezkuntza curriculumaren parte dira haur hezkuntzan eskolatzen hasten direnetik bigarren hezkuntzara arte. Irakasgai honi ematen zaion ordu karga beste irakasgai batzuei emandakoa baino askoz handiagoa izan arren, ikerketek frogatzen dute musika hezkuntzak onura handia dakarkiola ikaslearen prestakuntza integralari, eta beste jakintza arlo
|
batzuetako
emaitzak hobetzen laguntzen duela. Haurren eta gazteen artean musika gaitasunak eskuratzea sustatzeko, familiek baliabide didaktiko digital ugari dituzte gaur egun Sarean.
|
2013
|
|
Ariketa honetan, taula eginda dago, eta galdera batzuei erantzutea eskatzen da: zifra altuena, baxuena, gehikuntzarik handiena, jaitsierarik handiena edo puntu jakin
|
batzuetako
emaitza, besteak beste.
|
2017
|
|
Gainera, kritika feministari kasu eginez, testu literarioetan genero estereotipoak aztertu behar dira eta bide batez, emakumearen irudiaren ezaugarriak arakatu. Horrexegatik, beste arlo
|
batzuetako
emaitzak aztertu behar dira. Kasu honetan, emakumezko eta gizonezko pertsonaien deskripzioetan agertu diren ezaugarri estereotipatuak kontuan hartu dira.
|
2018
|
|
Ondorioei buruz hitz egiterakoan, ezinezkoa da beste ikerketa
|
batzuetako
emaitzekin izandako parekotasunari ez erreparatzea. Bermeoko kasu azterketa honen bitartez, ohartu gara lokal bat izatearen joera errepikatu egiten dela, lokala izatearen grina espazio propio bat izatearen beharretik abiatzen delarik.
|
|
Bermeoko kasu azterketa honen bitartez, ohartu gara lokal bat izatearen joera errepikatu egiten dela, lokala izatearen grina espazio propio bat izatearen beharretik abiatzen delarik. Baina, nahiz eta antzekotasunak agertu beste ikerketa
|
batzuetako
emaitzekin, Bermeoko kasu azterketan ildo garrantzitsu bat azpimarratu nahi izan dugu, hau da, hezitzailearen papera.
|
2022
|
|
Herri
|
batzuetako
emaitza orokorrak ere ezagutarazi dituzte. Horiek 2017koekin erkatuz gero, 56 herritako bilakaera ikusteko aukera dago.
|
2023
|
|
Helburu globalak izenaz ere ezagutzen dira, eta 17 GJHak integratuta daude: onartzen dute arlo bateko ekintzak beste arlo
|
batzuetako
emaitzak ukituko dituela eta garapenak gizartearen, ekonomiaren eta ingurumenaren jasangarritasuna orekatu behar duela. Horregatik, herrialde atzeratuenen aurrerapenari lehentasuna emateko konpromisoa hartu dute.
|
|
Izan ere, funts bibliografikoen digitalizazio prozesuak martxan dira oraindik eta bilaketa aurreratuetako iragazkiak ez dira beti nahi bezain zehatzak. Gainera, katalogo digital batzuek beste katalogo
|
batzuetako
emaitzak ere zerrendatzen dituzte. Adibidez, Sancho el Sabio Fundazioaren (SSF) liburutegi digitaleko bilaketa batek Lau Haizeetarako hainbat emaitza errepikatzen ditu, beste funts bibliografikoen berri ere ematen baitu.
|