2012
|
|
Adieraz itzazu bakoitzarentzat egokiak diren estrategiak. 7 Jar ezazu produktu
|
baten
prezio estrategietarako adibide bana, unitatean azaldu diren prezio estrategiak kontuan hartuta. 8 Defini itzazu banaketa intentsiboko eta banaketa esklusiboko estrategiak, eta adieraz itzazu haien arteko desberdintasunak.
|
2013
|
|
Elastikotasunak neurtzen du eskariak produktu edo zerbitzu
|
baten
prezioaren aldakuntzarekiko duen sentsibilitatea.
|
|
e) Bilatu Poseidon Undersea Resort eko logela bikoitz
|
baten
prezioa eta prezio horren barruan zer zerbitzu sartzen diren.
|
|
e) Bilatu Poseidon Undersea Resort eko logela bikoitz
|
baten
prezioa eta prezio horren barruan zer zerbitzu sartzen diren.
|
2015
|
|
Ikertu teklatu bakun
|
baten
prezioa.
|
2016
|
|
Alde batetik, kontsumitzaileek produktu bati ematen dioten balioak goi muga ezartzen dio produktu jakin
|
baten
prezioari. Beste alde batetik, kostuek prezio horren behe muga markatzen dute.
|
|
Produktu osagarriak eta ordezkoak. Produktu osagarrietan eta ordezkoetan eragiten du produktu jakin
|
baten
prezio aldaketak.
|
|
Ezin da bata kontsumitu bestea kontsumitu gabe. Horren ondorioz, produktu bikote horietako osagai
|
baten
prezioak gora edo behera egiteak gorakada edo beherakada eragiten du bai eskatutako kantitatean, bai produktuarenean, bai produktu osagarrienarenean.
|
|
o Eskari sentiberatasuna: Produktu jakin
|
baten
prezioa aldatzen bada zenbat aldatuko den erlatiboki produktu horren eskaria.
|
|
o Eskariaren prezio elastikotasuna: Produktu
|
baten
prezioa aldatzen den bakoitzean eskatutako produktuaren kantitatea zenbat aldatzen den.
|
|
5.3 Produktu edo zerbitzu
|
baten
prezioaren osagaiak. Kostuak eta marjinak
|
|
Produktu jakin
|
baten
prezio hoberena finkatu nahi bada, aztertu da nola lortu mozkin marjinarik handiena. Horretarako, barne faktoreak, kostuak, batez ere?
|
|
Produktu kostuari mozkin marjina zehatz bat gehitzen zaio metodo mota hauetan. Horrela, erosketa edo fabrikazio kostuen arabera finkatzen da produktu jakin
|
baten
prezioa; baina, aldiz, ez dira kontuan hartzen zer onura ematen dizkion produktu horrek kontsumitzaileari eta zenbat diru ordainduko lukeen kontsumitzaileak produktu horren truke. Oinarrizko bi modalitate daude:
|
|
5.2 Produktu
|
baten
prezioa baldintzatzen duten faktoreak
|
|
5.2 Produktu
|
baten
prezioa baldintzatzen duten faktoreak 98
|
|
5.3 Produktu edo zerbitzu
|
baten
prezioaren osagaiak. Kostuak eta marjinak 101
|
|
Balioa erantsiaren metodoa edo ad valorem ehunekoaren metodoa. Metodo honen bidez ezartzen da jatorri berriko produktu eraldatu eta amaitu
|
baten
prezioan jatorrizkoak ez diren lehengaiek izan dezaketen gehieneko balioa. Industrian erabili ohi da, produktuen jatorria frogatzeko.
|
|
Metodo honen bidez ezartzen da jatorri berriko produktu eraldatu eta amaitu
|
baten
prezioan (fabrikako prezioan, zergarik gabe) jatorrizkoak ez diren lehengaiek izan dezaketen gehieneko balioa. Normalean, jatorrizkoak ez diren lehengaien balioa% 40 izaten da, gutxi gorabehera; balio horrek ezin du% 50 baino handiagoa izan.
|
|
– Produktu
|
baten
prezioak gora egin ahala, kontsumitzaileek gutxiago erosiko dute, eta, horren ondorioz, merkataritza bolumena txikiagoa izango da.
|