Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2002
‎Unibertsitate horrek jende gutxi izatea eta hortik ateratzen direnak munduosoko lehen lanpostuetan lan egiten bukatzea izan dezake helburu. Mota horretakounibertsitate baten helburuak (jende gutxi ateratzea eta beren arloan onenak etaespezializatuenak izatea) ez dira bat etorriko unibertsitate publikoen helburuekin.
‎Hortaz, azken finean, eredu eleanitz baten helburua ikasleak hizkuntza ezberdinetan trebatzea da. Nola egin modurik eraginkorrenean, horixe da kontua.
2003
‎Inor hurreratzen bada Hemen eta Munduan moduko erakunde batera, guztizzentzuzkoa da zalantza sortu eta definizio eta konnotazio arazoak dituen mugimendu baten helburuaz galdetzea.
2004
‎Horiek erantzuteko, honela antolatu dugu entsegua. Lehen atalean, oraingoildo honi jarraituz, maitasunaren ekonomia baten helburuak zentzurik ba ote duenzundatuko dugu. Bigarren atalean, maitasuna teoria ekonomikoan aplikatzerik dagoen arakatuko dugu.
‎' Zerbait ongi definitzea, fiilosoftan, lan baten helburua izan daiteke, baitta gehienetan soilik lanaongi egiteko bidea izaten da. Ilt
2005
‎Kazetariak lasai askobotatzen dituen baieztapen horien helburua, informazio hutsa eskaintzea baino, balorazio politiko eta soziala adieraztea da, deontologia perodistikoak ezarritako informazioa eta iritzia bereizteko kanon sakratuak hautsirik. Idazlanaren egituraerrealitatearen interpretazio manikeoaren inguruan eraikitzen da, endotaldearennortasuna (egunkariaren identifikazioa gutxiengo baten helburuekin) adierazpensubjektiboz (ausartak) itsatsiz, baita balorazio subjektiboz definitutako isla osagarrieta ezkorraren aurrean ere; orain darabilguna bezalako gatazka bateko taldeenarteko harreman klabeei dagokie, argi eta garbi, jarrera hau.
‎4 Zuk ezagutzen duzun erakunderen baten helburuak, egitura eta betebeharrakzeintzuk diren jasotzen duen idazki bat bilatu.
2006
‎Sorkuntza honela defini daiteke: publizitate komunikazio baten helburua lortzeko egiten den sormen jarduera. Horren haritik, publizitate sorkuntzaren molde eta aldaerei ez zaie mugarik jartzen.
‎Publizitatearen Lege Orokorrak, bestalde, publizitate kanpaina bat egiten denean ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo bere izena ematera; hau da, publizitate jarduera baten helburua produktu, ondasun edo zerbitzu bat sustatzea izanda ere, eta, orobat, produktu horiei buruzko informazio erakargarria iragarlearen enpresa edo markarekin erlazionatzera bultzatzea, ordenamendu juridikoak ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo nor den esatera. Dioguna iragarlearen izen komertzialik gabeko edo markarik gabeko iragarkietan ikus daiteke, duda eta jakin mina piztu nahi dutenetan, hain zuzen.
2007
‎Zeintzuk dira prentsa bulego baten helburuak edo interesak?
2008
‎Udalak harturiko lehen neurrietariko baten helburua janarien inguruan sortzen ari zen espekulazioa geldiaraztea izan zen1179 Funtsezko elikagaiak jasaten ari ziren prezioaren gorakada gelditu nahian, goizeko 9:30ak baino lehen barazkiak erostea debekatu zuen. Martxotik aurrera, zerga beherapen, diru-laguntza eta tertzioen zerbitzutik libre gelditzeko eskariak etengabe heldu ziren udaletxera, eta horrela urte osoan mantendu zenez, udalari zaila egin zitzaion dinamika normalizatu bat mantentzea.
2009
‎Datagrama baten helburuko helbidea anycast erako baldin bada, bideratzaileek erabaki behar dute nori bideratu datagrama hori, anycast helbide horrek identifikatzen dituen interfaze guztien artean egokiena aukeratuta. Gaur arte, ondoko bi eratako erabilerak definitu dira anycast helbide hauetarako:
2012
‎Sorkuntza honela defini daiteke: publizitate komunikazio baten helburua lortzeko egiten den sormen jarduera. Horren haritik, publizitate sorkuntzaren molde eta aldaerei ez zaie mugarik jartzen.
‎Publizitatearen Lege Orokorrak, bestalde, publizitate kanpaina bat egiten denean ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo bere izena ematera; hau da, publizitate jarduera baten helburua produktu, ondasun edo zerbitzu bat sustatzea izanda ere, eta, orobat, produktu horiei buruzko informazio erakargarria iragarlearen enpresa edo markarekin erlazionatzera bultzatzea, ordenamendu juridikoak ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo nor den esatera. Dioguna iragarlearen izen komertzialik gabeko edo markarik gabeko iragarkietan ikus daiteke, duda eta jakin mina piztu nahi dutenetan, hain zuzen.
2014
‎Egoneanhotz dago. Harritu egiten zuen mutil hark, kosta egiten zitzaion bere bi aldeak batzea.Pertsona berbera izan al zitekeen bileretan hain gogor hitz egiten zuena, bankuguzti guztiek izan behar dute talde iraultzaile baten helburu, eta jertsea jartzekokontseilatzen ziona?
2015
‎HS sistema baten helburua makinarentzat ulergarria den datu multzo bat hizkuntza arruntera bihurtzea da. Hauen garapenerako hainbat egitura jarrai daitezke, Reiter eta Dale autoreen (2000) liburuanaipatutakoa, adibidez.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia