2002
|
|
Unibertsitate horrek jende gutxi izatea eta hortik ateratzen direnak munduosoko lehen lanpostuetan lan egiten bukatzea izan dezake helburu. Mota horretakounibertsitate
|
baten
helburuak (jende gutxi ateratzea eta beren arloan onenak etaespezializatuenak izatea) ez dira bat etorriko unibertsitate publikoen helburuekin.
|
|
Hortaz, azken finean, eredu eleanitz
|
baten
helburua ikasleak hizkuntza ezberdinetan trebatzea da. Nola egin modurik eraginkorrenean, horixe da kontua.
|
2003
|
|
Inor hurreratzen bada Hemen eta Munduan moduko erakunde batera, guztizzentzuzkoa da zalantza sortu eta definizio eta konnotazio arazoak dituen mugimendu
|
baten
helburuaz galdetzea.
|
2004
|
|
Horiek erantzuteko, honela antolatu dugu entsegua. Lehen atalean, oraingoildo honi jarraituz, maitasunaren ekonomia
|
baten
helburuak zentzurik ba ote duenzundatuko dugu. Bigarren atalean, maitasuna teoria ekonomikoan aplikatzerik dagoen arakatuko dugu.
|
|
' Zerbait ongi definitzea, fiilosoftan, lan
|
baten
helburua izan daiteke, baitta gehienetan soilik lanaongi egiteko bidea izaten da. Ilt
|
2005
|
|
Kazetariak lasai askobotatzen dituen baieztapen horien helburua, informazio hutsa eskaintzea baino, balorazio politiko eta soziala adieraztea da, deontologia perodistikoak ezarritako informazioa eta iritzia bereizteko kanon sakratuak hautsirik. Idazlanaren egituraerrealitatearen interpretazio manikeoaren inguruan eraikitzen da, endotaldearennortasuna (egunkariaren identifikazioa gutxiengo
|
baten
helburuekin) adierazpensubjektiboz (ausartak) itsatsiz, baita balorazio subjektiboz definitutako isla osagarrieta ezkorraren aurrean ere; orain darabilguna bezalako gatazka bateko taldeenarteko harreman klabeei dagokie, argi eta garbi, jarrera hau.
|
|
4 Zuk ezagutzen duzun erakunderen
|
baten
helburuak, egitura eta betebeharrakzeintzuk diren jasotzen duen idazki bat bilatu.
|
2006
|
|
Sorkuntza honela defini daiteke: publizitate komunikazio
|
baten
helburua lortzeko egiten den sormen jarduera. Horren haritik, publizitate sorkuntzaren molde eta aldaerei ez zaie mugarik jartzen.
|
|
Publizitatearen Lege Orokorrak, bestalde, publizitate kanpaina bat egiten denean ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo bere izena ematera; hau da, publizitate jarduera
|
baten
helburua produktu, ondasun edo zerbitzu bat sustatzea izanda ere, eta, orobat, produktu horiei buruzko informazio erakargarria iragarlearen enpresa edo markarekin erlazionatzera bultzatzea, ordenamendu juridikoak ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo nor den esatera. Dioguna iragarlearen izen komertzialik gabeko edo markarik gabeko iragarkietan ikus daiteke, duda eta jakin mina piztu nahi dutenetan, hain zuzen.
|
2007
|
|
Zeintzuk dira prentsa bulego
|
baten
helburuak edo interesak?
|
2008
|
|
Udalak harturiko lehen neurrietariko
|
baten
helburua janarien inguruan sortzen ari zen espekulazioa geldiaraztea izan zen1179 Funtsezko elikagaiak jasaten ari ziren prezioaren gorakada gelditu nahian, goizeko 9:30ak baino lehen barazkiak erostea debekatu zuen. Martxotik aurrera, zerga beherapen, diru-laguntza eta tertzioen zerbitzutik libre gelditzeko eskariak etengabe heldu ziren udaletxera, eta horrela urte osoan mantendu zenez, udalari zaila egin zitzaion dinamika normalizatu bat mantentzea.
|
2009
|
|
Datagrama
|
baten
helburuko helbidea anycast erako baldin bada, bideratzaileek erabaki behar dute nori bideratu datagrama hori, anycast helbide horrek identifikatzen dituen interfaze guztien artean egokiena aukeratuta. Gaur arte, ondoko bi eratako erabilerak definitu dira anycast helbide hauetarako:
|
2012
|
|
Sorkuntza honela defini daiteke: publizitate komunikazio
|
baten
helburua lortzeko egiten den sormen jarduera. Horren haritik, publizitate sorkuntzaren molde eta aldaerei ez zaie mugarik jartzen.
|
|
Publizitatearen Lege Orokorrak, bestalde, publizitate kanpaina bat egiten denean ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo bere izena ematera; hau da, publizitate jarduera
|
baten
helburua produktu, ondasun edo zerbitzu bat sustatzea izanda ere, eta, orobat, produktu horiei buruzko informazio erakargarria iragarlearen enpresa edo markarekin erlazionatzera bultzatzea, ordenamendu juridikoak ez du iragarlea behartzen bere burua identifikatzera edo nor den esatera. Dioguna iragarlearen izen komertzialik gabeko edo markarik gabeko iragarkietan ikus daiteke, duda eta jakin mina piztu nahi dutenetan, hain zuzen.
|
2014
|
|
Egoneanhotz dago. Harritu egiten zuen mutil hark, kosta egiten zitzaion bere bi aldeak batzea.Pertsona berbera izan al zitekeen bileretan hain gogor hitz egiten zuena, bankuguzti guztiek izan behar dute talde iraultzaile
|
baten
helburu, eta jertsea jartzekokontseilatzen ziona?
|
2015
|
|
HS sistema
|
baten
helburua makinarentzat ulergarria den datu multzo bat hizkuntza arruntera bihurtzea da. Hauen garapenerako hainbat egitura jarrai daitezke, Reiter eta Dale autoreen (2000) liburuanaipatutakoa, adibidez.
|