2002
|
|
mintzatzea onartzen badiogu, zergatik ez, adibidez, bertako euskaldun berri bati? Baremoberberak erabili behar dira gazte
|
baten
gaitasun maila eta profesional heldubatena neurtzeko?
|
|
Batzuekgaitasun komunikatiboa ikertu eta interpretatuko dute ikasgelaren testuinguruaren markoan; hauek saiatuko dira kurrikulu garapenean baliagarriakizango diren ereduak eta metodologiak garatzen. Beste batzuek esango digute hiztun
|
baten
gaitasuna ezin ikusi eta neurtu daitekeela ez bada ingurune errealetan jarduten ari denean eta, ondorioz, gaitasunaren garapenatestuinguruko baldintza pertsonal eta sozial errealak kontuan hartuta definitu eta ebaluatu behar dela esango dute.
|
2012
|
|
1997an aitzindari indigenak NBEren giza eskubideen sisteman trebatzeko programa onartu zen. Prozesuaren bultzatzaile izango den belaunaldi berri
|
baten
gaitasuna hobetzeko egin zen eta Afrika, Asia zein Sobiet Batasuna izandako ordezkarien partaidetza bultzatu egin zen. 2000tik gaurdaino NBEren programa honen barruan eta Eusko Jaurlaritzaren finantzazioaz, Deustuko Unibertsitatean Latinoamerikako aitzindarientzat trebatze saio berezia egiten da gaztelaniaz Programa de Formación en Derechos Humanos para Pueblos Indígenas de Latinoamerica izenarekin.
|
|
Prozesu bati datxezkion aldakortasunaren eta sakabanaketaren azterketa da, horrek eskakizunek baimentzen duten aldakortasun tartearekin bat datozen emaitzak lortzeko duen gaitasuna baloratzeko helburuarekin. Prozesu
|
baten
gaitasuna indize gisa adieraz daiteke, zeinak aldakortasun erreala eskakizunek onartzen duten perdoiarekin erlazionatzen baitu.
|
2014
|
|
Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: ...a gorputzari buruzko dokumental bat proposatzen da bizi zikloaren lehen aroekin, hau da, enbrioiaren eta fetuaren garapenarekin ikaslea ohitzeko; ondoren, haurdunaldiaren garapenari eta erditzearen momentuari buruzko dokumental bat; horrez gain, beste dokumental bat, non haurraren lehen hilabetetik lau urte arteko garapenaren prozesuaren berri ematen den eta praktika horren segidan, haur jaioberri
|
baten
gaitasunak, haren ezaugarriak eta funtzioak lurrean eta uretan nolakoak diren ezagutzeko beste hiru dokumental; azkenik, autoebaluazioa garun garapena eta garapen fisikoa haurtzaroan eta nerabezaroan ebaluatzeko asmoz.
|
|
Helburua: haur jaioberri
|
baten
gaitasunak uretan nolakoak diren ezagutzea, haren ezaugarriak eta funtzioak.
|
|
Helburua: haur jaioberri
|
baten
gaitasunak lurrean nolakoak diren ezagutzea, haren ezaugarriak eta funtzioak.
|
2019
|
|
Agerian geratzen den ondorioetako bat da, arkitekturan, mundu materiala eta ez materiala ezinditzakegula modu erradikalean banandu, forma espazialak denborazko dinamikatik alegia. Objektuarkitektonikoaz edertasun terminoetan hitz egin beharrean, inguruneari egunerokotasunaren esperientziaareagotzeko txertatutako sistema
|
baten
gaitasunaz aritzea zentzuzkoagoa dirudi. Bestalde, arkitektura, gureegunerokotasuneko keinu eta erabilera arruntek piztutako gaia da, zein gure etxebizitzaren senak errotutakoestetikan gorpuzten den.
|