Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎mintzatzea onartzen badiogu, zergatik ez, adibidez, bertako euskaldun berri bati? Baremoberberak erabili behar dira gazte baten gaitasun maila eta profesional heldubatena neurtzeko?
‎Batzuekgaitasun komunikatiboa ikertu eta interpretatuko dute ikasgelaren testuinguruaren markoan; hauek saiatuko dira kurrikulu garapenean baliagarriakizango diren ereduak eta metodologiak garatzen. Beste batzuek esango digute hiztun baten gaitasuna ezin ikusi eta neurtu daitekeela ez bada ingurune errealetan jarduten ari denean eta, ondorioz, gaitasunaren garapenatestuinguruko baldintza pertsonal eta sozial errealak kontuan hartuta definitu eta ebaluatu behar dela esango dute.
2012
‎1997an aitzindari indigenak NBEren giza eskubideen sisteman trebatzeko programa onartu zen. Prozesuaren bultzatzaile izango den belaunaldi berri baten gaitasuna hobetzeko egin zen eta Afrika, Asia zein Sobiet Batasuna izandako ordezkarien partaidetza bultzatu egin zen. 2000tik gaurdaino NBEren programa honen barruan eta Eusko Jaurlaritzaren finantzazioaz, Deustuko Unibertsitatean Latinoamerikako aitzindarientzat trebatze saio berezia egiten da gaztelaniaz Programa de Formación en Derechos Humanos para Pueblos Indígenas de Latinoamerica izenarekin.
‎Prozesu bati datxezkion aldakortasunaren eta sakabanaketaren azterketa da, horrek eskakizunek baimentzen duten aldakortasun tartearekin bat datozen emaitzak lortzeko duen gaitasuna baloratzeko helburuarekin. Prozesu baten gaitasuna indize gisa adieraz daiteke, zeinak aldakortasun erreala eskakizunek onartzen duten perdoiarekin erlazionatzen baitu.
2014
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: ...a gorputzari buruzko dokumental bat proposatzen da bizi zikloaren lehen aroekin, hau da, enbrioiaren eta fetuaren garapenarekin ikaslea ohitzeko; ondoren, haurdunaldiaren garapenari eta erditzearen momentuari buruzko dokumental bat; horrez gain, beste dokumental bat, non haurraren lehen hilabetetik lau urte arteko garapenaren prozesuaren berri ematen den eta praktika horren segidan, haur jaioberri baten gaitasunak, haren ezaugarriak eta funtzioak lurrean eta uretan nolakoak diren ezagutzeko beste hiru dokumental; azkenik, autoebaluazioa garun garapena eta garapen fisikoa haurtzaroan eta nerabezaroan ebaluatzeko asmoz.
‎Helburua: haur jaioberri baten gaitasunak uretan nolakoak diren ezagutzea, haren ezaugarriak eta funtzioak.
‎Helburua: haur jaioberri baten gaitasunak lurrean nolakoak diren ezagutzea, haren ezaugarriak eta funtzioak.
2019
‎Agerian geratzen den ondorioetako bat da, arkitekturan, mundu materiala eta ez materiala ezinditzakegula modu erradikalean banandu, forma espazialak denborazko dinamikatik alegia. Objektuarkitektonikoaz edertasun terminoetan hitz egin beharrean, inguruneari egunerokotasunaren esperientziaareagotzeko txertatutako sistema baten gaitasunaz aritzea zentzuzkoagoa dirudi. Bestalde, arkitektura, gureegunerokotasuneko keinu eta erabilera arruntek piztutako gaia da, zein gure etxebizitzaren senak errotutakoestetikan gorpuzten den.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia