Emaitzak: 7
2001 | ||
Hala ere, ISTak IPTren ezaugarri batzuk mantentzen ditu: 1) Gizabanakoen nortasunean daukan eragina, 2) Identitatearen sormeneangertatzen diren konparazio prozesuak, 3) Identitatearen funtzionamenduaren izaera erlazionala eta elkarmenpekoa. Azkeneko urte hauetan, autorebatzuk (Echevama, 1991; Lorenzi Cioldi eta Doise, 1996) identitatepertsonala eta soziala integratzen saiatu dira, elementu horiek pertsonenidentitate bakar | baten alderdi ezberdin bezala ulertuz. Deschamps eta Devos ek (1996), adibidez,. Taldearteko ezberdintasunen bariazio konkomitantearen edo kobariazioaren eredua? | |
2002 | ||
10 Testu generoak dira hizkuntza ikasteko bitartekaririk egokienak. Testu generoetan biltzen dira hizkuntza | baten alderdi linguistikoak eta praktikasozialak. Bestalde, tresna horiek hizkuntza aniztasunari erantzuteko aukeraematen digute. | |
2007 | ||
Ekintza horiek errepikatu, orokortu, edo egoeraz zein objektuz alda daitezke.Egoeraz edo objektuz aldatu arren errepikatzen diren ekintza | baten alderdiei, eskema, esan zien Piaget-ek. | |
Buchanan Barrow (2005) ikertzaile ingelesak eskolaren deskribapen zehatzbat egin du, erakunde horrek gizarte | baten alderdi asko biltzen dituela esanez. Aldebatetik, eskolek presentzia fisikoa dute, izena, uniformea, kokapen geografikoa etabeste direla bitarte. | |
Zergaren atal honetan sozietate batek bere jardueran gauzatzen dituen inbertsioak saritzen dira eta ondorioz, sari horien balioak zer esana izan dezake erabakiak hartzerakoan. Beste era batera esanda, kenkariek sozietate | baten alderdi subjektiboak adierazten dituzte. | |
2011 | ||
Espontaneoki egiten ditu gauzak, abagunea etortzen zaionean. Ekintza plan | baten alderdi onak eta txarrak eta bere ekintzen ondorenak ez ditu aztertzen. Sarritan uzten du lana, sarritan hausten ditu harremanak eta sarritan aldatzen ditu planak. | |
2015 | ||
Hipermedia eta multimedia narratibak Interneteko medioen esparruan baino ez dira garatzen, eta transmedia narratibak gauzatzen dira ez soilik medio horietan, baita tradizionaletan ere, esaterako, telebistan, irratian edo paperezko prentsan (dena dela, ukaezina da laugarren kanal gisa sortutako Internetek bultzatu dituela hedabide batera baino gehiagotara iristen diren estrategiak, hala nola cross media eta transmedia). Gauzak horrela, hipermedia eta multimedia kontakizunek, erlaziozko eta integraziozko logikak baliatuz hurrenez hurren, hedabideetako hainbat formatu erabiltzen dituzte euskarri bakarrean, sarea?; transmediak, berriz, hainbat lengoaia erabiltzen ditu, baina kanal asko baliatuz istorio | baten alderdiei heltzeko, euskarri bakoitzak potentzialki eskaintzen duen adierazpidea ustiatu nahian. Zentzu horretan, esan daiteke transmedia makronarratibetan sareko hipermedia edota multimedia narrazioak osagai ezberdinen artean bat baino ez dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
baten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat alderdi | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat alderdi asko | 1 (0,01) |
bat alderdi ezberdin | 1 (0,01) |
bat alderdi heldu | 1 (0,01) |
bat alderdi linguistiko | 1 (0,01) |
bat alderdi on | 1 (0,01) |
bat alderdi subjektibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |