2011
|
|
Zer egiten dute, bestela, horoskopoek (hainbeste jenderen uste osoa jasotzen dutenak, bide batez)? Zortearen, osasunaren eta maitasunaren inguruko orokortasunez hitz egiten dute, hala, milioika irakurleen artean, milaka batzuk irakurritakoaren zatiren
|
batekin
identifikatuta sentitzea lortzeko. Gainera, mekanismo bitxi horietako baten eraginez, gure garunak, une zoriontsuak gogoratu eta zoritxarrekoak baztertzen dituen bezala, joera izaten du horoskopoetako asmatzeak aintzat hartu eta huts egiteak ahazteko, hala iruzurra elikatzen jarraituz.
|
2012
|
|
Berandu barik, kontsumoko gizartearen eskutik, fikzioa populazio masetan hedatu zen, beste kontsumo produktu bat izango balitz bezala. Bide hartatik, Ni abstraktua gero eta hutsago izate aldera, eduki eta esentzia, gatza eta gantza galduz joan da, azkenik, irrikaedo desio multzo zehaztugabe
|
batekin
identifikatu da: ez du determinaziorik, desio libreena ez bada, baina horregatik ere, desio horiek dituela erakutsi behar du behin eta berriro.
|
|
Ni ez naiz unibertsal singularra euskalduna naizelako; alderantziz, unibertsal singularra naiz, euskalduna. Gizaki errotik banako eta indibiduala izanik antzematen dut unibertsaltasunaren eremu publikoa, izan ere, iturburu etiko politiko unibertsal
|
batekin
identifikatuz. Beraz, Ni naiz unibertsal singularra, eta nirekin batera zu eta harako hura, subjektiboki askapen mugimenduko perspektiba distortsionatua eratzen dugunok, giza biziaren errotiko izaera antagonistikoa (hau da, izaera politikoa) onartuz, efektiboki unibertsala izateko bidea aurkitzen dugunok; alde batekoa dela izanik, esanik eta erabakirik, halabeharrez onartzen dugunok ildo honetatik sortzen den paradoxa:
|
2015
|
|
Konfigurazio irekietan, berriz, adiera eta adierazlea bestela lotzeko aukera dago, artikulazio berriak egin daitezke, eta ondorioz, praktika, objektu, edota adierazle eta adiera izateko balio lezakeen edozer berri onartzen da. Hartarako ere, zabaltzearen ondorioz konfigurazioa desegin ez dadin, konfigurazioa osotasun abstraktu
|
batekin
identifikatu behar dute jarraitzaileek, hori sinbolo gisa jokatzen duten adierazle hutsen bidez lortzen da. Halako konfigurazioetan, beraz, praktikak edonolakoak izan daitezke, betiere, kodeak adierazle hutsarekin lotzen baditu.
|
|
Alabaina, euskaraz egitea bereizgarri eta bilgarri zaigu, gu bat eraikitzeko bide ematen digu, potentzia eta agentzia eskuratzeko modua, ezarri botereei potentzia berriez oldartzeko... Arazo bakarra dago honetan guztian, anomalia ikono bihurtzea eta haren mendean geratzea eta nork bere burua identitate irudi edo molde bakar eta bakun
|
batekin
identifikatzea. Esan dudan moduan, agerikoa da hori pornografia identitarioan, horrexegatik behar dugu postporno identitario bat.
|
|
Kaskarra eta gaiztoa olerkia; baina aurkitzen badugu laket dugun Karadzicen poema bat? Beraren poema batek hunkitzen bagaitu, edo are gehiago, haren poema
|
batekin
identifikatzen bagara. Egilearen pareko munstro gaizkiletzat joko genuke geure burua?
|
|
" Euretatik 25 estatutan soilik hitz egiten du biztanleen %90ak hizkuntza nagusia. Ondorioz etnia edo hizkuntza
|
batekin
identifikatzea nazioa eta horrenbestez estatua ez dauka zentzurik".
|
|
Hipermodernitate honetan, ordea, mendebaldeko gizarteetako industria gehiena kanpora eraman den neurrian eta teknologia berriek bestelako zerbitzu eta eskariak ahalbidetu dituen heinean, jada ez da gizaki ekoizlerik behar —ez gizaki mota nagusi bezala behintzat, ekoizleak behar baitira, noski— Modernitateko gizaki solido eta zurrunak utzi dio lekua, ondorioz, askoz malguagoa den pastichear' i, edozein forma har dezakeen hareazko masa amorfoari. Egungo gizakiak ez du bere burua zertan klaseren
|
batekin
identifikatu —eta nahiko balu ere, zaila oso egingo litzaioke klase modernoen desagerpenaren aurrean gaudenean—, ezta talde jakin eta bakar batekin ere; egungo gizakia malgua da, antzezlea, eta nahi beste maskara erabiltzeko gai da. Egungo gizaki mota hipermodernoa da, nagusiki.
|
2016
|
|
Jean Pierre Duvoisin Gorostarzu ainhoar euskal idazle eta itzultzaile ospetsuak hain ezaguna jazo ez zaigun anaia bat bazuen izan Zesar zeritzana. Horri ez omen zitzaion batere laketzen gurasoek aukeratu izena, eta ia gehienetan C. bakar batez izenpetzen zituen bere lanak, Charles
|
batekin
identifikatzera edo Kapitainarekin zuzenean lotzera hainbat eta hainbat irakurle eraman zuena. Jean Pierreri egotzi zitzaizkion lanen artean Paueko Bulletin de la Societe des Sciences, Lettres et Arts agerkarian 1841.ean argitaratu" Notice sur la Chapelle de Saint Magdaleine d’Uztaritz" artikuluxka aipa genezake besteak beste.
|