2005
|
|
Sailkatzaile anarkista Bestalde, etiketa horiek ez dira egia aldaezin gisa agertzen, eta ez dira liburu bat sartzeko aukera bakarra. Izenburu bera hainbat tagetan ager daiteke, eta tag horiek erabiltzaile kopuru jakin
|
batek
parteka ditzake, beste talde batek liburu bera beste tag batean jartzen duen bitartean. Adibidez:
|
2012
|
|
Orain bake prozesu baterako aukera zabaldu denean, FARCekoek bezala, guk ere uste dugu bake prozesua bideratzeko bi aldeen su etena proposatu behar dela, prozesuari sinesgarritasuna emateko eta konfiantza sortzeko. Ikuspuntu hori herri erakundeek eta gizartearen zati handi
|
batek
partekatzen dute; oligarkiak, ordea, gerra luzatzeari eusten dio, borroka eremuan irabazteko; ez dago prest aldaketak eskatzen dituen bakearen aldeko apustua egiteko. Badirudi sindikalisten, nekazari buruzagien eta borroka sozialeko gainerako eragileen kontra indarkeria paramilitarra handitu dela, Alvaro Uribe presidente ohiak bideratutako plana martxan jarri zuen arren.
|
|
Portaeren multzoa, gizarte talde
|
batek
partekatutakoa garai historiko zehatz batean, eta gizarte talde horren bizitzeko modu eta baldintzekin, eta eredu kulturarekin estu lotuta.
|
2015
|
|
Gasteizko GEU elkarteak Jon Sarasuaren Hiztunpolisa liburua dela eta antolatutako solasaldian lagun
|
batek
partekatutakotik egin daitekeen hausnarketa da lan honen abiapuntua. " Nik Gasteizko gizarte etxeetan egiten dut lan, informazio zerbitzuan.
|
2016
|
|
Hau da, bere ekintzen ondorioak onartu behar ditu. Hortik harago, «funtsezkoa da haur
|
batek
partekatu nahi ez duela errespetatzea, bere esanahi propioko ekintza gisa, nahiz eta une horretan helduentzat espero duguna, hau da, konpartitzeko dugun nahia, eman dezakegun». Erakutsi besteek ere ez dutela partekatu nahi.
|
2017
|
|
Bestetik, hau ere gauza ziurra da: erakundetzerik ez badago, komunitate
|
batek
partekatzen dituen ezaugarriak ezin dira erakunde izan, bai ordea beste elementu batzuk, hala nola hizkuntza, kultura edo, Euskal Herrian tradizionalki gertatu den bezala, lurraldea. Euskal nazionalismoa, XIX. mendean, elementu primordialistek (jus sanguinis) eta politiko instituzional lurraldetuek (jus soli) osatu dute.
|
|
Are gehiago, ikusi dugu EAEko egitura politiko federalak lurraldearen eta ongizatearen arteko lotura mamitzen duela, argi erakutsiz demokrazia lurraldetze mota bat dela, espazioaren ekoizpen zehatz bat behar duela, alegia. Ondorioz, naziogintza ez dago kultura eta hizkuntzarekin lotuta halabeharrez, komunitate
|
batek
partekatzen dituen gauzekin baizik. Hizkuntza izan dezakete amankomunean, baina badaude hizkuntza partekatzen ez duten komunitateak edo hizkuntza propiorik ez duten nazioak.
|
2019
|
|
Lore, berriz, jakituria itzul daiteke. Pertsona talde batek edo komunitate
|
batek
partekatzen duen jakituria gorpuzten duen baliabidea. Horixe, bada, folkloreak jasotzen duena.
|
|
Ez da harritzekoa, ordea, hizkuntzen arteko ahaidetasunez Tovarrek uste zuena jakinda. Haren ustez hizkuntza ahaidetasuna ez zen soilik jatorri bat eta bakarra izatetik hizkuntza multzo
|
batek
partekatzen zuen izaera, ahaidetasuna lortu baitzitekeen historian zehar aldameneko hizkuntzekin izandako ukipenen ondorioz ere: ukipenezko ahaidetasuna" parentesco por contacto" zeritzon.
|
2021
|
|
Gaurkoan hiru osagai dituen hausnarketarekin natorkizue. Lehenengo osagaia @hezkuntzanlibre Telegram taldean partaide
|
batek
partekatu zuen abestia da: Joseba Irazokiren Galtzen ari da.
|
|
Pertenentzia sentimendua sentimendu pertsonal eta intimoa da eta, aldi berean, ofiziala eta kolektiboa, komunitate
|
batek
partekatzen duen memorian eta sinbologian oinarritzen baita. Eta kirolak sinbologia anitz erabiltzen du (kamisetaren koloreetatik hasita).
|
2022
|
|
Asteak ziren jada txarto lo egiten zuela, sarri esnatzen zen, eta handik aurrera ezin izaten zuen berriz lorik hartu; bazitekeen berrogeita hamarreko krisialdian erabat murgilduta zegoelako izatea, edo birus madarikatu hargatik, edo konfinamenduak dena hankaz gora jarri zuelako, edo izan zitekeen ere bere bizitza erabateko aldaketan zegoelako, edozer gauzari ekiteko prest bezala. Maiz entzuten zen kexa zen, jendea goizaldean iratzartzen zela, eta esaten zuten, kontu horietan adituek baieztatzen zutela, sarean lagun
|
batek
partekatutako artikulu batean irakurriaren arabera, ordu horretan kosmosa zabaldu egiten dela, eta orduan iratzartzen den jende askok otoitz egiten duela, euren eskariak egiten, edo eta argiaren indarrarekin elkartzen zirela. Lasaitu zen gogoratzean kalera irten zitekeela korrika egitera.
|
|
aire gaiztoak zigortua zela Gaxuxa, Itzingoitiko artzainak parte txarrekoak zituela, Araneko gizonak katu itxuran lapurretak egiten zituela, Jakoa aitarengatik sorgin bilakatu zela... Iritzi horiek, multzo sozial
|
batek
partekatuta, larritasun aski zuten auzo harremanetan ondorioak izateko; eta ez ziratekeen horrela eratu mitoen aurrekaritza gabe. Sinesteak ematen dituen irudikapenek indar aski dute pertzepzioa baldintzatzeko eta gertakariak fagozitatzeko.
|
2023
|
|
Informazio hori tresna etnografikoekin osa daiteke pertzepzio sozialen eboluzioa behatzeko, aztertzeko eta segmentatzeko. Narrazioak identifikatzeko prozesuak zentzua sortzen duen eta esperientzia kolektiboak legitimatzen dituen gizarte
|
batek
partekatzen dituen sinesmenak ikertu nahi ditu.
|