Emaitzak: 8
2008 | ||
Imagen: Sophie Batuketak, kenketak, biderketak edo zatiketak egiten jakitea ez da nahikoa lehen hezkuntzako ikasle | batek ebaluazio matematiko bat arrakastaz gainditzeko. Ikasle hori ez bada gai eragiketa horiek eguneroko bizitzako testuinguru erreal batean aplikatzeko, ez du lortuko prestakuntza arlo horren ikaskuntzaren oinarrizko gaitasunetako bat garatzea, eta, beraz, ez ditu ikasgaiaren helburuak lortuko. | |
2009 | ||
Ameriketako Estatu Batuetan eta Erresuma Batuan egin duten ikerketa | batek ebaluazio ekonomikoa egin du, eta ikuspegi ekonomikotik, zalantzan jarri du haren eraginkortasuna. | |
2010 | ||
Guztira 14 proiektu Nazioarteko Bikaintasuneko Campusa (CEI 2010) programaren 2010eko deialdiko bigarren fasera pasatuko dira. Hezkuntza Ministerioak adierazi duenez, proiektu horiek bi milioi euro jasoko dituzte batera, zehaztu eta nazioarteko batzorde | batek ebaluazio fase berri batera aurkezteko. CEI 2010 deialdira, Bikaintasun Azpiprograman, 32 proiektu aurkeztu ziren. | |
2012 | ||
Kanpo ikuskatzaile | batek ebaluazioa egingo du urtero. Kontrol puntuak betetzen direla egiaztatuko da. | |
Zailtasunak ez dira beti modu berean agertzen, eta haur bakoitzak bere bilakaera izaten du denboran zehar. Dislexia bat diagnostikatzeko, lehenik eta behin, profesional | batek ebaluazio psikopedagogikoa egin behar du. Horren ondoren dislexia egon daitekeela susmatzen bada, espezialista batek egindako ebaluazio neuropsikologikora bideratzen da. | |
2013 | ||
Dislexia bat diagnostikatzeko, beharrezkoa da: lehenik eta behin, profesional | batek ebaluazio psikopedagogikoa egitea. Horren ondoren dislexia izan daitekeela susmatzen bada, espezialista batek egindako ebaluazio neuropsikologikora bideratzen da. Komenigarria da itxaron 7 edo 8 urte arte dislexia diagnostiko fidagarria egiteko. Adin horretan, uste da ikasleak behar adina aukera izan dituela eskolan irakurketa eta idazketaren ikaskuntza arrakastaz gainditzeko, eta dislexia seinaleak argiago ikusten dira. | |
2014 | ||
Onespen Ziurtagiria eskatzeko eta" Urdaiazpiko Ondua" izen erregistratua erabili ahal izateko, Ziurtatze Batzorde | batek ebaluazio bat egin eta izen hori erabiltzeko baimena eman behar dio enpresari. | |
2020 | ||
Pentsa dezagun ardo kontuetan, eta gaur egun Robert Parker ardo kritikari estatubatuarrak unibertso horretan duen agintean. Bada, pertsona | batek ebaluazio parkertarretan sinesten badu, eta bere egiten, esate baterako, Telmo Rodriguezen ardoei emandako nota altua, hots, datu hori bere barruko muinera pasatzen bada, arrautzara, mugimenduan jarriko da, halako botila baten bila aterako da hegan usoa bezala, edo korrika erbiaren eran, eta lehoi baten pare defendatuko du beste iritzi bat erakusten dutenen aurrean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 8 (0,05) |
Lehen forma
batek | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat ebaluazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat ebaluazio psikopedagogiko | 2 (0,01) |
bat ebaluazio bat | 1 (0,01) |
bat ebaluazio egin | 1 (0,01) |
bat ebaluazio ekonomiko | 1 (0,01) |
bat ebaluazio fase | 1 (0,01) |
bat ebaluazio matematiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |