Emaitzak: 5
2009 | ||
alde batetik, protokoloen definizioa argitzea eta erraztea, anbiguotasunak desagerrarazteko, eta, beste alde batetik, protokoloaren zuzentasuna matematikoki bermatzea, hau da, bere definizioan akatsik eta gabeziarik ez dagoela bermatzea. Gainera, horrelako formalizazio | batek ahalbidetuko zuen protokoloaren zuzentasuna automatikoki egiaztatzea. | |
2010 | ||
Haren eraiketangaitasun eraldatzaile (Zunino, 2000) ezberdina duten zenbait eragile saiatzen dirapolitiketan eta planetan islatzen beren banakako edo taldeko interesak, administrazio tramitazioetan zehar negoziazio edo prozesu irekien bidez, eta horretarakoekintza bide formalak (arau eta administrazioek ezarritakoak) edo ez formalakerabiltzen dituzte. Eragile horiek, testuinguru jakin | batek ahalbidetzen dituen mugaeta aukeren pean jarduten dute (Giddens, 1984). | |
2011 | ||
Media literacy edo ikus entzunezkoetarako alfabetizazio on | batek ahalbidetu luke komunikazioaren eta informazioaren teknologiek garraiatzen eta erakusten dituzten edukien curriculum kulturala begi kritiko eta independentez irakurtzeko gaitasuna. Hartara, media literacy edo ikus entzunezkoetarako alfabetizazio on batek ahalbidetu luke irudiaren esanguran sakontzeko interpretazio tresna intelektualak garatu ahal izatea, irudiaren balio metaforikoaz jabetzeko bideak irekitzea, irudiaren testuartekotasunak antzemateko irizpideak argitzea. | |
Media literacy edo ikus entzunezkoetarako alfabetizazio on batek ahalbidetu luke komunikazioaren eta informazioaren teknologiek garraiatzen eta erakusten dituzten edukien curriculum kulturala begi kritiko eta independentez irakurtzeko gaitasuna. Hartara, media literacy edo ikus entzunezkoetarako alfabetizazio on | batek ahalbidetu luke irudiaren esanguran sakontzeko interpretazio tresna intelektualak garatu ahal izatea, irudiaren balio metaforikoaz jabetzeko bideak irekitzea, irudiaren testuartekotasunak antzemateko irizpideak argitzea. | |
2012 | ||
Gurean, berriz, lehenengo helburua lorturik egon arren, bigarrena, aldiz, lortzeke dago, eta estatu independente | batek ahalbidetuko lukeen hezkuntzalegedien antolaketa berriaren bidez soilik lor liteke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 5 (0,03) |
Lehen forma
batek | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bat ahalbidetu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |