Emaitzak: 8
2002 | ||
Eliza eta klub batekiko lotura, alderdi politiko batekiko eta jarrera teoriko batekiko eta aukera arrazional batekiko. Lotura multzo bat, harreman txikikoak elkarrekin edo harremanik batere ez dutena, eta, inoiz itsu sinetsi ez dugulako, modu militante | batean sinesteari utzi ez zaiona; salbaziorako babes berri batekin ere ez da ordezkatu, alegia, aldi berean salbazioa eta abangoardia den mezu batekin... (2000: | |
29) izaera etikoa duen galdera baten aurrean gaudela dio: . Posible al da historiari izaera irekia berrezartzea, nobedadeari leku egitea eta norbanakoak beste modu | batean sinestea, pentsatzea eta jardutea??. | |
2004 | ||
Jakintza sistema holista proposatukodu, Sistema holista batean puntu (uste) guztiak bercn artean erlazionatuta daude, cta denekdute eragina denengan. Horrcla, perpaus | batean sinesteak eta pcrpausari cmaten zaion egiabalioak sistcma osoan dutc funtsa. Horregatik. hitz edo pcrpaus baten esanahia testuingurulinguistikoan ageri diren gainerako eiementuckin duen eriazioa baino ez da.Quinek Hizkuntzaren Filosofiari eginiko ekarpen nagusia esanahiaren kontzepziotradizionalari (cta. horren bidez, analitikotasunari) egiten dion kritika da. | |
2006 | ||
Esan dugu Mendebaldean arrazoiak natura (kanpokoa) esplotatzen duela eta barruko natura ere (bulkada libidinalak) sekula baino gehiago estutzen dituela. Halaber, Marcuse-ren iritzian posible da bestelako zientzia | batean sinestea, bakezalea izango dena, askatzailea eta ez dominatzailea. Horretarako, gainditu da modernitateak ezarri duen banaketa, denaren? | |
2007 | ||
Gainera, ez dugu zuzendaritza estilo | batean sinesten. Guretzat zuzendaritzaestiloa enpresa baten kontrol hutsa da eta kontrol hitza ez zaigu gustatzen. | |
2012 | ||
Lehenik, Foucault-ek kulturaz kanpoko «gorputz» ontologiko batean, hots«haragi erreal» | batean sinesten duela kritikatzen du Butler-ek (zakil, bular, alu etaabarren bidez bereiz daitezkeen gorputz «errealak»). Ondorioz, sexua, biologikokipentsatzen dugun sexu/ gorputz hori, aurrez generoaren kategoria kulturaletatikpentsatzen dugula frogatzen du Butler-ek. | |
Hezkuntza integral batean zuen fedea, bizitzarako balio zuen hezkuntzabatean sinesten zuen. Lanerako barik, bizitzarako aukerak irekitzen zituen hezkuntzaintegral | batean sinetsi zuen. | |
Konplexutasun handiko sistemen arteko harremanean eta beraren gestio egokian jartzen dute euren izate eta egitearen funtsa. Laugarren Mundukoek naturarekiko harremana ez erasokor | batean sinesten dute. Ama lurrarekiko errespetuzko sinismen horrek herri indigenek gorpuzten duten aniztasunari batasuna ematen dio, indioen zibilizazioa deitzen duen horren funtsa osatzen duelarik (Bonfill Batalla, 1990). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 8 (0,05) |
Lehen forma
batean | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat sinetsi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat sinetsi utzi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |