Emaitzak: 8
2014 | ||
Galdera horri erantzuteko, hainbat esperientzia bideratu ditu Pello Jauregik, euskalgintzako beste eragile batzuekin elkarlanean eta emaitzak oso interesgarriak dira. Funtsean, esperientzia horietan erabili den metodologia hau da: •Talde natural batean –izan daiteke lantegi bat, koadrila bat, kirol elkarte bat…– planteatzen da ea taldea prest dagoen euskararen erabilera zabaltzeko proiektu | batean parte hartzeko, epe mugatu batean –esan dezagun, bi hilabete– Baldintza ezinbestekoa da taldeko guztiek ulertu behar dutela euskara, nahiz hitz egiteko zailtasunak izan.• Prest badaude, beren artean aukeratzen dituzte 2 edo 3 lagun –taldearen tamainaren arabera, gehiago izan daitezke–, bi hilabetez taldeko guztiekin euskara hutsean arituko direnak.... Taldeak erabakitzen du, bozketaz, zein izango diren 2 lagun horiek.• Aukeratutako lagun horiek beti egingo diete euskaraz taldekideei eta taldekideek, berriz, nahi dutena egingo dute: | |
2017 | ||
Txapelketaren | batean parte hartu nahi dutenek Aiako Kultur Etxean eman behar dute izena, ekainaren 8a bitartean. | |
2018 | ||
Antoinek idazketa tailer | batean parte hartzea onartu du. Tailer horretan gazte talde batek, gizarteratze programa baten barruan, eleberri bat idatzi behar du Olivia idazle ospetsuaren laguntzarekin. | |
APIRILA TALDEKO SAIOAK (denetan edo baten | batean parte hartzeko aukera dago) | |
2020 | ||
" Egoera berrira egokitutako mendi lasterketa | batean parte hartu nuen Larraitzen, pasa den asteburuan" | |
Pixkanaka lasterketak antolatzen ere ari dira. Pasa zen asteburuan, esaterako, Larraintzen 20 kilometroko mendi lasterketa | batean parte hartu nuen. Egoerara egokitutako lasterketa izan zen; musukoarekin atera ginen, metro eta erdiko distantzia mantenduz eta 30 laguneko taldetan banatuta. | |
Kristina Kortak esaterako, 1997an Munduko Txapelketan parte hartu zuen skull laukoan, eta 7.postua lortu zuen. Bera izan zen Munduko Txapelketa | batean parte hartu zuen Orio Arraunketa Elkarteko lehen emakumea. | |
2022 | ||
Talde garrantzitsuetan dabiltzan jokalariekin lan egitea eta lantalde teknikoko profesionalekin elkarlanean aritzea oso aberasgarria izan da, eta aurrera jarraitzeko indarra eman dit. Gainera, nazioarte mailako txapelketa | batean parte hartzea handia izateaz gain, uste dut beste herrialde batekin parte hartzea are aberasgarriagoa izan dela, beste kontinente bat, bertako kulturak, bizimoduak eta futbola ezagutzeko aukera eman didalako. Adibidez, Brasil futbolean erreferentea da, eta bertako lantaldearekin harremana izatea sekulakoa izan da niretzat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 8 (0,05) |
Lehen forma
batean | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Karkara | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat parte | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat parte hartu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |