2001
|
|
Hagiografiari dagokionez, Jaun Done Amandoren irudia Andra Dona Riktrudisekin duen erlazioagatik interesatzen zaigu. 614 urtean Iparraldeko familia aberats
|
batean
jaioa, haurtzaroa eta gaztaroa bertutea erakutsiz bizi izan zuen. JaunDone Amandok baskoiak kristautzen pasaturiko urteak frankoek Akitaniakonkistatu zuten urteak izan ziren.
|
2002
|
|
Errealitate soziala ez da ezer bera konformatzen duten aktoreetatik eta teorietatik at; hizkuntzak bermatzen ditu errealitate horren kontzeptualizazioa eta komunikagarritasuna. Objektibotasun guztiak errealitatearen bertsio
|
batean
jaiotzen dira. Beraz, ez dago begi bakarrik, mundua (txikia nahiz handia) bere osotasunean ulertuko duenik.
|
2006
|
|
Horri buruz, Sanz-ek, Huesca eta Jacako gotzainak dio: «Seme alabak dauzkaten bikote homosexualak bere baitan haurrekiko diskriminatzaileak dira, haurren identitatearenkontrako egoera bidegabe
|
batean
jaioak izatearen sufrimendua pairatuko baitute?.
|
2007
|
|
Ontogenesia izenekoan, berriz, haurrak bere gizarteko ISak eskuratzen ditu.Haurrak beren gurasoen, irakasleen, anai arreben eta besteren ISen araberaeraikitako gizarte mundu
|
batean
jaiotzen dira, eta IS horiek egituratzen dituztepertsona horiek haurrekin dituzten eragin trukeak. Haurrek beren gizartean daudenISak eskuratzen dituzte, gizartean aktore aritzeko gaitasuna garatzen dutenean.
|
2008
|
|
Vigotskiren lanaren oinarrizko edukiak ulertzeko, ezinbestekoa da haren formazio akademikoari buruz eta haren testuinguru historiko politikoari buruz zenbait argibide ematea. Vigotski maila ekonomiko ertaineko eta kultura maila handiko familia judu
|
batean
jaio zen 1896an. Haurtzaroa eta nerabezaroa Bielorrusiako hiri txiki batean, Gomelen, igaro zituen.
|
|
Piyushen arrebaren istorioa Indiako iparraldean jaiotako beste edozein neskaren istorioa bezalakoa da. Nekazarien familia
|
batean
jaio zen, familia txiro batean, hain zuzen ere. Inguru horretan, besteak beste, emakumeek jabego eskubiderik ez dute eta haien heziketa mutilena baino kaxkarragoa da.
|
2009
|
|
Galdera (G): Aitona, tradizio ezkertiarreko gune
|
batean
jaio zen beraz.
|
2012
|
|
nire bizinahia eta nire hil beharra eta nire arrazoimena dira arazoa.Izan ere. filosofiak. zientziak. esplikazioz beterik daude gizakia zer omen den.Baina ni ez naiz filosofietako zerki abstraktu hori. bere toki jakinarekin unibertsoan.noiznahi eta nonahikoa dena izan. ezpada existitzen naizen hezur eta haragizkogizon emakume galdu hauxe. Hautatu ez nuen mundu
|
batean
jaio naiz. aldatu ezindudan bizitza batean bizi naiz. Nire existentzia atzematen hasten naizenean. aurkitzendut. egon ez dakit zeinek hementxe ipinita nagoela. ez dakit zergatik. zertarako.Aurkitzen dut galderaz eta kezkaz eta minez beteriko izakia naizela.
|
2014
|
|
Piyushen arrebaren istorioa Indiako iparraldean jaiotako beste edozein neskaren istorioa bezalakoa da. Nekazarien familia
|
batean
jaio zen, familia txiro batean, hain zuzen ere. Inguru horretan, besteak beste, emakumeek jabego eskubiderik ez dute eta haien heziketa mutilena baino kaxkarragoa da.
|
2019
|
|
Lehenago egindako azterlan horietan, parte hartzaileen euskara gaztelania gaitasunengarapena aztertu zen. Nafarroako eremu mistoko herri
|
batean
jaioak dira, etxean gaztelaniaz haziak etaeuskara ereduan ikasiak, bizpahiru urtetatik aurrera. Beraz, euskararen hiztun berri gisa harditzakegu parte hartzaile hauek, Ortega eta besteren (2016) arabera.
|