Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2000
‎Erlaxatuak sentitzenziren atxikimendu gertaerak gogoratzerakoan, eta oroitzapenak, oro har, baikorrak ziren. Gertaera ezezkorren bat bururatzerakoan, subjektuakgauza ziren azterketa arin batean integratzeko, bere alde positibo etanegatiboak barruan zeudela.
2001
‎Ondare literario eta linguistiko nazionala idazlearen aurredefinizio ia ekidinezina da, bere obra eta ibilbidearen bitartez aldatzen duen lehen definizioa (behar izanez geroberau ezeztatuz edo, Beckett-ek legez, beronen kontra auto definituz)[...] Jarauntsiabazter dezake, ondare literario gehiago duen unibertso batean integratzen saiatzeko, Beckett-ek eta Michaux k egiten zuten bezala; oinordetza onar dezake jasotakoondarea itxuraldatu eta autonomizatzen ahaleginduz, Joyce-ren antzera, zeinak araueta joera estetiko irlandar nazionalak ukatu baitzituen funtzionalismo nazionaletikaskatutako irlandar literatura fundatzeko gogoz[...] Horregatik, idazle bat kokatzekoorduan, bi bider egin behar dugu; lehenik, bere l...
2002
‎3 Transposizio beraren prozesua kontrolatu. Prozesu hau martxan jartzekoonartu behar da, hasteko, kanpoko jakintza objektua aldatu egin behar dela eskola programa batean integratu ahal izateko; horrek esan nahi du, batetik, jakintza objektuok egokitu egin behar zaizkiola ikasleek (eta irakasleek) ustez duten mailari; eta bestetik, jakintza objektuok antolatu egin behar direla diskurtso pedagogikokoherente eta homogeneoaren markoan (sekuentziatu egin behar dira kurrikuluan). Bronckart eta Plazaolarentzat (1996) hezkuntza jarduera konfiguratzen duten, testu pedagog... irakaskuntzarako eginiko eraikuntzak izan behar dute, eta ezjatorrizko testu zientifikoen kalko soilak.
‎Bi atal nagusi daude liburuan: hizkuntzaren morfologia deskribatzeko, eta sistema automatiko batean integratzeko, landu diren formalismoen aurkezpena batetik; eta euskararen deskribapen morfologiko osoa zehazten duen atala bestetik.
2003
‎Intermodalitatea errealitate bihurtu da, garraio modu desberdinaksistema oso bakar batean integratuz, horretarako azpiegitura politikabateratua guztiz beharrezkoa izanik.
2005
‎Aurrekoataletan, zuzendaritza lanen konplexutasunaz eta zailtasunaz aritu gara. Irakaslebatek zuzendari kargua onartzen duenean, lan berri batean integratu behar du.Zuzendariaren lanak eta irakasleen lanak ez dute zerikusirik. Bi lan ezberdin dira.Beraz, zuzendari berri batek bere lana nola bideratu ikasi behar du laneko lehenhilabeteetan.
2006
‎mundu arrazionalizatuan ez da posible ideal ilustratu eta humanista; ez da posible indibiduoaren izate osoaren autogarapena: bere dimentsio intelektualarena, espresiboarena, afektibo eta moralarena, gizadi harmoniko eta pleno batean integratutako izaki gisa.
2008
‎– Hainbat informazio biltzen duen datu multzoa esaldi batean integratzeko eskatzen zaio.
‎Ingurune aldagaiaren balioa aldatzea. Kontuan hartu behar da hori momentuko irtenbidea dela, abiatze fitxategiren batean integratzen ez bada.
‎3.2 irudian muntaketaren eskema grafikoa azaltzen da. Aparteko bi fitxategi muntaketaren bidez sistema bakar batean integratzeko modua agertzen da bertan.
2010
‎Gauzak horrela, zenbait gizartetan landa eremua/ hiria dikotomiak ez duzentzurik. Bi munduak bakar batean integratzen dira.
2011
‎Terapiaren egitekoa, beraz, histrionikoaren identitate pertsonala finkatzea eta definitzea izango da. Horretarako, haren kognizioak, afektuak eta gatazkak osotasun koherente batean integratu behar dira.
2014
‎Disoziaturiko esperientzietan barreiaturiko oroitzapenak autobiografia bakar batean eta historia bakar batean integratu behar ditu. Disoziazioa gutxitzeko arreta osoaren teknikak edo mindful teknikak erabil daitezke.
2015
‎Hasteko, transmediatikoki garatzeak, eta bereziki transmediak ekarri ohi duen web garapenak, hainbat aplikazio, modu eta aktibitate uztartzea dakar: offline medioetan isolaturik lantzen ziren moduak (audioak, bideoak, testu idatziak, argazkiak...) estrategia komunikatibo batean integratu behar dira, askotan webgune plataforma multimodal bakarrean ere; transmediak jatorri, egiletza, ahalmen (afordance) eta ekoizpen baldintza desberdinak dituzten media elementuak biltzen ditu diseinu bakar batean. Horren ondorioz, transmedia proiektuetan aurkitzen ditugun diseinu linguistikoak transmodalak, hibridoak eta egiletza anitzekoak ohi dira.
2017
‎Ikerketa lan honetan grafenoan oinarritutako materialak LIC batean integratu dira. Alde batetik, elektrodo negatibo moduan, eztainu oxidoa (SnO^) eta grafeno oxido erreduzituaren (rGO) artekomaterial konposatua erabili da (SnO2 rGO).
2019
‎Azkenik, ikerketa honek erakustera ematen du trantsiziozko instrumentuak moldatu behar direlatrantsizio ondorengo kontestu batean integratzeko. Horrek inplikatzen du instrumentu horiekgradualak15 izan behar direla oztopo juridiko, sozial eta politikoak agertzen ahal direlako, eta formaberezi batzuetan oinarritu behar direla, soft power kontzeptuari lotutako instrumentuekin (testigantzak, hezkuntza, erreparazio mugatuak).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia