Emaitzak: 7
2012 | ||
gaitasun kritikoa gai batean sakontzeko eta bere ideiak ateratzeko. Beste alderdi garrantzitsu | bat talde lana eztabaida taldea osatzen duten gainerako kideekin koordinatzea. Izan ere, denek ez dute jarrera bera defendatu behar, baizik eta, gainera, ideiak argi eduki behar dituzte gainerako kideei laguntzeko, norbaitek behar izanez gero. | |
Ohizko egoeretan agian mespretxatzen diren lo minutu horiek, jaioberri bat hazten denean, badakite zer den. 2 Txandaka lo egitea Bikote bizitzaren abantaila handienetako | bat talde lana da, lanak banatzeko aukera. Aukera hori oso baliagarria da etapa honetan: | |
2015 | ||
Babel (2006) bikaina ondu ondoren, euren harremana hautsi dute Alejandro González Iñarritu zuzendariak eta Guillermo Arriaga gidoigileak, eta filmak zuzentzen hasi da bigarrena. Arriagak ez bide du ulertu film | bat talde lan bat dela, eta zuzendaritza funtzioetan gehiegi sartu nahi izana leporatu dio Iñarrituk. Arriaga, berriz, filmaren egile sentitzen da,, ni ez naiz gidoigilea?, adierazi izan du behin baino gehiagotan,, zine idazlea baizik?. | |
2016 | ||
Arraunlari on baten bertute | bat talde lanean aritzeko gaitasuna da, eskifaiako gainerakoekin bat etorri eta lankidetzan aritzeko trebezia. Muskulu indartsuak izatea bezain garrantzitsua izan daiteke hori (70). 240 | |
2018 | ||
Gizarte erraztasuna aztertzeko esperimentuei esker, ikusi dugu nola eragiten duten besteek pertsona bakar baten jardunean; baina zer nolako eragina du eginkizun | bat talde lanean egiteak? | |
2019 | ||
Aitzitik, Alemaniako University of Kassel-eko esperientziak erakutsi bezalaikasleek ez balute euren sormen eraginkortasun auto pertzepzio mailetan hobekuntzarikerakutsiko, kausa posibleen artean taldearen eraginean sakondu litzateke (Ohly, Pluckthun eta Kissel, 2017). Izan ere, design thinkingaren printzipioetako | bat taldean lan egiteabada ere, ikasleen sormen eraginkortasun auto pertzepzioa maila indibidualean neurtzen ari daikerlan honetan. Horregatik, aztertu litzateke taldeak zein modutan eragin dezakeennorbanakoaren sormen eraginkortasun auto pertzepzioan, esate baterako, inhibitzaile gisa. | |
2020 | ||
Mami Lebrunek erakutsi digun beste gauza | bat talde lanaren garrantzia izan da. Hasierako ideia nirea izan bazen ere, taldeko partaide bakoitzak egindako ekarpenei esker hartu zuen egun duen forma, eta beti eskertuko diedan zerbait izango da, horrek egin baitzuen, inolako zalantzarik gabe, lana bere osotasunean borobilago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
bat | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat talde | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat talde lan | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |