2002
|
|
Kudeaketaren alorreko alderik garrantzitsuenetako
|
bat
komunikazioa da, ahozkoa nahiz idatzizkoa, zeren edozein erabakigintza prozesuren denbora etaenergiarik handiena hartzen baitu. Horregatik, unibertsitatean euskaraz zenbatahozko komunikazio egiten den jakin nahi dugu hemen.
|
|
Mezuaz baliatzen dena: esate baterako, beste aparaturen
|
bat
komunikazio zibernetikoan, pertsonaren bat pantaila ondoan balego.
|
2006
|
|
Besteak beste, baditugu irudi korporatiboa hobetzea lortu nahi duten mezuak, merkatuko ondasunen inguruko kontratuak gehitzea baino merkatu horretan iragarlearen presentzia indartu nahi dutenak eta, era horretan, jardueren dibertsifikazioaren aukera hobetzea lortu nahi dutenak. Hala, enpresa
|
bat
komunikazioaz baliatzen denean publizitate teknika edo estilo tipikoak edota ordaindutako tokiak erabiliz, irudia sendotzea eta bere publikoak erakundea onartzea bilatzen ari da ororen gainetik, baina ez modu zuzenean bere produktuez edo zerbitzuez mintzatzeko, baizik eta enpresa bera azpimarratzeko. Eta, publikoak modu zehatz batean pentsa eta joka dezan saiatzen den komunikazio horretatik abiatuta, esan daiteke iragarlea, zeharkako modu batean?
|
2007
|
|
Lehenengo, zer izan nahidugun jakin behar dugu, eta behin garbi dugula, nahi duguna nola lortukodugun zehaztu dugu. Hori lortzeko arlo
|
bat
komunikazioa izango da, ezbairik gabe.
|
|
Noski, mila etabostehun milioi euro ez dute enpresa askok fakturatzen. Kopuru horifakturatzeko gauza askotan lan egin behar da eta
|
bat
komunikazioa da.
|
|
Zenbait erakundek, dena den, badituzte komunikazioari informaltasuna etakoherentzia ematen dioten instantziak. Esate baterako, Eusko Jaurlaritzak baduhalako egitura
|
bat
komunikazioa bateratzeko. Gero, eguneroko jardunetik pixkabat urrunduta, bakoitza bere aldetik joaten bada ere.
|
2009
|
|
IPsec konexio hauek akordioak edo segurtasun loturak izendatu ditugu, edo, askotan, bere ingelesezko siglen bidez (SA, Security Association) dira ezagunak. Sinplex erako konexioak direnez, bi noranzkoko komunikazioa edukitzeko horietako bi SA ezarri behar dira,
|
bat
komunikazioko noranzko bakoitzeko.
|
2012
|
|
Besteak beste, baditugu irudi korporatiboa hobetzea lortu nahi duten mezuak, merkatuko ondasunen inguruko kontratuak gehitzea baino gehiago merkatu horretan iragarlearen presentzia indartu nahi dutenak eta, era horretan, jardueren dibertsifikazioaren aukera hobetzea lortu nahi dutenak. Hala, enpresa
|
bat
komunikazioaz baliatzen denean publizitate teknika edo estilo tipikoak edota ordaindutako tokiak erabiliz, irudia sendotzea eta bere publikoak erakundea onartzea bilatzen ari da ororen gainetik, baina ez modu zuzenean bere produktuez edo zerbitzuez mintzatzeko, baizik eta enpresa bera azpimarratzeko. Eta, publikoak modu zehatz batean pentsa eta joka dezan saiatzen den komunikazio horretatik abiatuta, esan daiteke iragarlea, zeharkako modu batean?
|