Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2004
‎Arrasateko esperientzia aztertu duten ikerlariak ere bat datoz ikuspegi horrekin, historian Arrasateko kooperatibek izan duten eraginkortasuna eta arrakastaekonomikoa azpimarratu baitute hainbat lanetan8 Terencek (2001) 1990eko hamarkadan MCC ko zenbait kooperatibak bere baliokideak diren kapital enpresakbaino lan malgutasun handiagoa, lan egindako orduak eta soldatak? eta ekoizkortasun hobea(% 7 bat inguru) erakutsi dutela frogatu du. Egile horrek, oro har, 90ko hamarkadaren hasierako krisia jasan eta bertatik ateratzeko kapital enpresenaldean gizarte ekonomiako euskal enpresek izan duten ahalmena nabarmentzen du.
2005
‎Ozeano Barekoa, Ipar Amerikakoa, Hego Amerikakoa, Eurasiakoa, Afrikakoa, India Australiakoa eta Antartikakoa. Horietaz gain, eskala txikiagoko dozena bat inguru plaka definitzen dira, beraien artean ezagunenak Nazca eta Cocos plakak. Zenbaitetan plaken arteko mugak ez dira oso garbiak, orduan plaken arteko muga lausotuei buruz hitz egiten da, deformazioa plaken arteko mugara murriztu beharrean askoz eremu zabalagoan duelako eragina.
2009
‎Maila gorenekoek Tier1 izena hartzen dute (tier hitzak, ingelesez, maila esan nahi du). Oso gutxi dira munduan, dozena bat inguru. Beraien sareak guztiz interkonektatuta daude, hau da, Tier1 baten sareak konexio zuzena du beste Tier1 sare guztiekin, inongo bitartekaririk gabe.
2010
‎Hurrengo grafikoak aberastasunak duen banaketa globalaren panoramika bateskaintzen du informazioa hamarrenetan banatuz (multzo bakoitzak ehunekohamarra adierazten du), berau biztanleriaren sektore ezberdinetan nola banatzenden kontuan izanik. Sektorerik apalenak aztertuz, Indian hiru hamarrenen baxuenen heren bat inguru aurkitzen da, Txinak laugarren eta zazpigarren hamarrenenartean aurkitzen den jendearen heren bat jasotzen duen bitartean. Latinoamerikanahikoa berdintsu banatua ageri da hamarren guztien artean, eta horrek iradokitzendu eskualde horretako aberastasunaren banaketa munduak bere osotasunean duenbanaketaren berdintsua dela.
2011
‎Urte t' erdira dekanoak eskariaren egile bakoitzari idatziz erantzun zion eta azkenean idazkari euskalduna kontratatua izan zen. Taldea dozena bat inguru ikaslek osatzen zuten, baina Bultzak antolatutako ekimenek fakultateko ikasle asko erakartzen zituzten. Horren erakusgarritzat har daiteke unibertsitateko eta fakultateko organoetan lortutako ordezkaritza maila.
‎Suediako esperientzia: Suedian 8 milioi biztanle baino gehiago dira, eta horietatik milioi bat inguru, etorkinak. Hezkuntza sisteman jatorrizko kultura eta hizkuntzari eusteko tradizioa ez da eragozpena izan atzerriko ikasleen kultura errespetatzeko.
2015
‎Aldiz, ohiko arbela, arkatza eta papera ardatz dituen prozesu tradizional batek inguruarekiko egokitasun apalagoa du. Denborazko baldintzapenen inguruan ari bagara, eskola magistral bat inguruarekiko egokitasun handia lukeen irakaskuntza ikaskuntza prozesu bat litzateke. Izan ere, irakasleak helburu den esanahia landuko luke bere osotasunean eta ikasleekin inolako interakziorik izan gabe.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia