2001
|
|
Usain batzuekiko itsutasunari buruz egindako ikerketa neuro fisiologikoak, 1977an Amoore k egituratuta, gutxienez 50ren bat oinarrizko usain desberdinen presentzia egiaztatu du; hori 50ren
|
bat
hartzaile espezifikori zor zaio; hartzaile bakoitza usain primario baten hartze prozesuan espezializatuta dago.
|
2003
|
|
Ikerketarik berrienetan, Buck en taldeak sagu baten neuronak usaindu zituen, eta kaltzio fluxuen bidez usain berezi batek estimulatzen dituen neuronak identifikatu zituen. “Molekula
|
bat
hartzailearekin elkartzen denean, neuronen mintzen kaltzio kanalak ireki egiten dira, eta kaltzio ioien fluxua sartzen da zelulan; horrek bultzada elektrikoa sortzen du, eta axoitik barrena bidaiatzen du nerbio seinale gisa”. Metodo hori erabiliz, Buck ek frogatu du hartzaile bakar batek zenbait usain hauteman ditzakeela, usain bakar bat zenbait hartzailek hauteman dezaketela eta errezeptore konbinazio batek hainbat usain dituela.
|
2006
|
|
Hori egokia da publizitate mota bat adierazteko, merkataritza publizitatea, alegia. Publizitate mota horren jarduera eremua komertzio munduaren berezko interes pribatuei dagokie, eta iragarlearentzat onuragarria izango den merkataritza jokabide
|
bat
hartzaileengan lortzera bideratzen da haren edukia. Hortaz, enpresa eremu ekonomikoa izango da publizitate mezuen ekoizpen eta helburuen iturri erreala.
|
2007
|
|
deitzen duen pertsonari doinuak jartzeko aukera hartzaileak deiari erantzuten dion bitartean, ‘backtonak’ Kontrol eta pribatutasun atalean, GrandCentral zerbitzuak deiak jaso nahi ez dituzten zenbaki blokeatuak, adibidez, telemarketin telefonikoko enpresak edo partikularrak. Halaber, web orri bat edo blog bat duen zerbitzua, irudi batena, sakatzean dei bat egiten diona orria, harentzat kosturik gabe, eta beste
|
bat
hartzailearentzat, biak telefonoz harremanetan jarriz. Zerbitzu honek beste herrialde batzuetara zabaltzea oso interesgarria izan liteke online presentzia duten enpresek telefono bidezko arreta, kostu gehigarri askorik gabe.
|
2008
|
|
Infragorrien teknologia duten hondakin hartzaile higienikoak. Eskua edo objektu
|
bat
hartzailearengana hurbiltze hutsarekin, automatikoki irekiko da, eta, ondoren, objektua haren barruan sartu ondoren, itxi egingo da. Sentsoredun ur eta xaboi banagailu automatikoak.
|
2009
|
|
Posta elektronikoa, funtsean, testu mezu
|
bat
hartzaile bati edo batzuei bidaltzean datza; mezuaren kopiak egiten dira jasotzaile bakoitzarentzat, eta mezua helburura iristean amaitzen da mezuaren bizitza. Gero, mezuei erantzunez eta aurreko mezuen zatiak erantzunetan kopiatuz sortzen dira elkarrizketak.
|
|
Hori dela-eta, gorputzeko funtzioak hartzaileekin erlaziona daitezke. Zenbait kasutan, funtzio konkretu
|
bat
hartzaile mota baten bidez azal daiteke.Hirugarren aplikazio moduan, lehiaketa teknika horren bidez hartzaileenazpimota berriak identifika daitezke. Adibidez, farmako batekiko afinitatealtuagoa daukatelako beste batekiko baino.
|
2010
|
|
Nobel sari
|
bat
hartzailerik gabe
|
2012
|
|
Hori egokia da publizitate mota bat adierazteko, merkataritza publizitatea, alegia. Publizitate mota horren jarduera eremua komertzio munduaren berezko interes pribatuei dagokie, eta iragarlearentzat onuragarria izango den merkataritza jokabide
|
bat
hartzaileengan lortzera bideratzen da haren edukia. Hortaz, enpresa eremu ekonomikoa izango da publizitate mezuen ekoizpen eta helburuen iturri erreala.
|
2021
|
|
Azaltzen duenez, gai unibertsalak jorratzen dituzten testuak dira eta, halaber, balioak, bizitzeko erak nahiz bizitzari erantzuteko moduak bildu izan dituzte. Hori horrela, literatura klasikoaren helburuetako
|
bat
hartzailea tradizioz, haurrak, baina ez soilik bizitzarako prestatzea dela argudiatzen du parte hartzaile honek, bizitzan dauden aro edo garai, arazo eta erronka desberdinetarako, hain justu ere. Hartzailea" tentsioen aurrean" jarri eta horiek garaitu daitezkeela erakustea, alegia.
|
|
Lisa Gansky enpresari estatubatuarrak esaten zuen" marka bat ahots bat da eta produktua souvenir bat besterik ez". Marka
|
bat
hartzaileak edo kontsumitzaileak buruan gordetzen duen pertzepzioa baldin bada, hobe litzateke, beharbada, marka bat komunikatzen aritzea baino, marka horren inguruan pertzepzio positiboak eragiten aritzea. " Bi estrategia ezberdin dira.
|