2011
|
|
Korrontea noranzko batean igarotzen uztea, zuzenean polarizatuta dagoenean, anodoa katodoarekiko positibo?, eta igarotzen ez uztea, alderantziz polarizatuta dagoenean. Horrenbestez, osagai aproposa da seinale alterno bat noranzko bakarreko seinale bilakatzeko, seinale alterno horren zikloerdietako
|
bat
ezabatuta.
|
|
Osagai horietako
|
bat
ezabatzean, sua itzali egingo da. Hala, suak itzaltzeko sistema guztiak hiru osagai horietakoren bat ezabatzean oinarritzen dira.
|
|
Osagai horietako bat ezabatzean, sua itzali egingo da. Hala, suak itzaltzeko sistema guztiak hiru osagai horietakoren
|
bat
ezabatzean oinarritzen dira.
|
2012
|
|
Indartze negatiboa: aurretiko jokabide baten maiztasuna areagotzen du, ondorengo abertsio estimulu edo objektu
|
bat
ezabatzeko; adibidez, abiadura egokian joatea isuna saihesteko.
|
|
Iraungitzea: berariazko ondorio batzuek mantentzen duten jokabide
|
bat
ezabatzen da, hari eusten dioten indartzaile guztiak saihestuta. Adibidez, ingresatuta dagoen Josuk ahots tonua igotzen badu atentzioa emateko, portaera horri ez zaio jaramonik egingo, aurrerantzean hori egin ez dezan.
|
|
Zigorra: jokabide
|
bat
ezabatzea, ezabatu nahi dugun jokabidearekiko abertsio estimulu bat aplikatzeari esker. Hala eta guztiz, Josu oraindik oihuka ari bada atentzioa emateko, gogait eragiteagatik egun horretan telebistarik ikusi gabe zigortuko dugu.
|
|
Okerrekoak badira, alda itzazu zuzenak izan daitezen: a) Osasun hezkuntza gaixotasunik ez duten pertsonei soilik zuzentzen da. b) Osasun hezkuntzan, adituek esaten dutena besterik ez dute egin behar gizabanakoek; erabakiak beste batzuek hartzen dituzte haien ordez. c) Osasunerako jokabide kaltegarri
|
bat
ezabatzeko, horren ordez, osasungarriagoa izango den beste bat hartu behar da. d) Osasun hezkuntzaren helburuak gizabanakoan oinarritzen dira soilik. e) Osasun hezkuntzak gizabanakoa bere osasunaren erantzule egiten du, beste erantzukizun orokorrago batzuk saihestuta. f) Osasun hezkuntza haurrengan besterik ezin da gauzatu; egiaz, horiek baitaude ikasteko une egokian.
|
|
Badira hainbat metodo; baina, horiek guztiek printzipio hau errespetatzen dute: ezin da jokabide
|
bat
ezabatu, hura ordezkatuko duen beste jokabide egoki bat ezarri aurretik.
|
|
X Ezabatu. Erabiltzaileak definitutako kate
|
bat
ezabatzeko erabiltzen dugun komandoa. Ezin dira, ordea, lehenetsita datozen kateak ezabatu.
|
|
D Ezabatu. Kate bateko arau
|
bat
ezabatzeko erabiliko dugu. Araua osorik sar daiteke katearen izenaren ondoren, edo bestela adieraz dezakegu kate horretako zenbatgarren araua ezabatu nahi dugun.
|
|
Zer gertatzen da, orduan? Cache memorian dagoen eduki zaharretako
|
bat
ezabatu egiten da berriari tokia uzteko.
|
|
Ilara moduko bat sortzen da: etortzen diren elementu guztiak amaieran kokatzen dira, eta, elementu
|
bat
ezabatu behar bada, ilararen hasieran dagoena ezabatuko da.
|
|
Komando honek (delete [ezabatu]) fitxategi
|
bat
ezabatzen du, parametro moduan pasatu zaiona, zehazki. Komando hau atzeraezina da; behin fitxategi bat ezabatuta, ezin da berreskuratu.
|
|
Komando honek (delete [ezabatu]) fitxategi bat ezabatzen du, parametro moduan pasatu zaiona, zehazki. Komando hau atzeraezina da; behin fitxategi
|
bat
ezabatuta, ezin da berreskuratu.
|
|
Komando honek (remove directory [ezabatu direktorioa]) direktorio
|
bat
ezabatzeko balio digu. Direktorioaren izena parametro moduan pasatzen dugu.
|
|
Hondakin
|
bat
ezabatu behar denean, helmugaren arabera ahal den modu garbienean egin.
|
2017
|
|
Geruza kategoria elkarrizketa koadrora eramaten zaitu zuzenean.Aukera honekin, kategoria baten deskribapena, edukia edo izena alda dezakezu, kategoria berri bat sor dezakezu edo lehendik dagoen
|
bat
ezaba dezakezu.
|
|
Plano lamina
|
bat
ezabatzen du Plano lamina ezabatu elkarrizketa koadroaren bidez.
|
|
Ebaketa partzialei esker, erabiltzaileak pieza baten barrualdea ikus dezake, piezaren eremu
|
bat
ezabatzen baita.Haustura kurben begizta itxi batek zehazten du eremua.
|