2000
|
|
Era berean, eta hasieran aipatu dugunbezala, estatuari dagokion eskumen bat beren gain hartuz, ekimen hauek estatuarenlegitimatea zalantzan jartzeaz gain, borondate politiko baten adierazle gisa agertzendira. Brubaker ek hiritartasuna eskuratzeko bi moduetako
|
bat
aztertzerakoan finkiadierazi duen moduan, askripzioa, hau da, estatuak jaiotzez pertsonaren hiritartasuna finkatzea, teoria politiko liberalen ardatz nagusia den partaidetza politikoanorbanakoaren oniritzian oinarriturik lukeen ideiarekin bat etortzea oso dazaila.
|
|
: interes publikoa duen gai
|
bat
aztertzeko pertsona kualifikatu edo adituekin dugun hizketa.
|
|
Baina probintzien esku. Gastuei aurre egiteko modurik ez bazuten, Gobernuak arazoari erantzuna emateko irtenbideren
|
bat
aztertuko zuen. Ez da gehiegi pentsatu behar ikusteko, zer neurritaraino izan daitekeen ahula hezkuntza egituraren ezarpena, gutxieneko baldintza ekonomikoak ziurtatzen ez badira.
|
2001
|
|
Hemen estrategia jakin
|
bat
aztertuko dugu: kontzesio mugimendua deitutakoa, hori baita topikogileetariko estrategia nagusi bat.
|
|
Aipatu ditudan egileek diotenez, helburu didaktikoez sorturiko testuetanhelburu didaktiko horrek eragin handia izaten du; hain handia, ezen esanahia aldebatera uzten baita. Hau argiago ikusteko euskara ikasteko metodo batetik hartutakotestu baten zati
|
bat
aztertuko dugu. Hona hemen zatia:
|
2002
|
|
Gatazka horren ikuspegi
|
bat
aztertzeko (Colectivo, 1999).
|
|
Une egokia da, beraz, sistema propio horren elementuak definituz joateko. Guri dagokigunez, balizko sistema propio horren elementu
|
bat
aztertuko dugu bereziki, besteak baztertu gabe, noski, sistemabere osotasunean hartu behar baita?. Elementu hori irakasleen antolakuntzaridagokiona da, irakasleen izaera eta betebeharrak definitzearekin zerikusia duena, hain zuzen, eta guk. Irakaslego Propioa?
|
|
Eskala horiek balio dute hiztunengaitasun mailen estimazioak homologatzeko zein ikaskuntza programakdiseinatzeko. Lehen ikerketa fasean 75
|
bat
aztertu dira.
|
|
Guregandik oso urrun dauden gizarteak aztertzerakoan, Bartolome Clavero k aztertu du haiek ulertzeko antropologiak sortutako analisi metodoek eta kontzeptuek historian izan dezaketen eragina. Pentsa dezagunahaidetasun harremanak aztertzeko antropologiak garatu duen metodologiaz, etaAntzinako Erregimeneko gizarte estamental
|
bat
aztertzean horrek izan dezakeeneraginari buruz. Clavero k azpimarratu egin ditu erakundeen historia egitean daudenarriskuak:
|
|
Presio horiek, uste daitekeenez, askotarikoak dira, hedabideetako akziodunena, botere politikoarena, elizarena, zaleena, iragarki konpainiena, militarrena, gizartearena...? baina, eskuarteko atal honetan, balizko presio guztien arteko
|
bat
aztertzeari ekingo diogu: botere politikoarengandik datorrenari, hain zuzen.
|
2003
|
|
Arrazoia benetakoa izan arren, adierazgarria da unibertsitatearen inguruko eztabaida pil pilean zegoen garaian, euskararen aldeko taldeek bazterrean uztea UEUren indartzea ekarriko zukeen gaia. Are gehiago, Jakin aldizkariaren ustez, «Batzarre honetatik sortu behar litzateke, euskal Unibertsitatearen oinharriak eta proiektu
|
bat
aztertu, landu eta proposatuko lituzkeen Batzordea: euskal unibertsitatearen batzordea»102.
|
2004
|
|
4 Aurreko irizpideak aplikatzen dituen estrategia nagusi bat aplikatzen duezagutzak, errealitate konkretu
|
bat
aztertzean. Paradigma mekanizistan ohikoespezializazio zientifikoa aplikatzen da; paradigma sistemikoan diziplinartekotasuna; eta paradigma holografikoan transdiziplinaritate integrala.
|
2005
|
|
Gogora dezagundiskurtsoaren azterketa puntu paradoxiko batean kokatzen dela; aztertzen ari denharexen maila berean eratzen den ariketa eraikitzailea da, izan ere. Hau da, diskurtso
|
bat
aztertzeak ez dakar nor bere determinazio sozialetatik kanpo atera eta mozorrotutako ekintzak agerian jartzea. Hori ezinezkoa da erabat.
|
2006
|
|
Bizitzaren arrazionalizatzea hainbat modutan eta norabidetan egin daiteke, ez dago molde bakarrik. Gure autorearen egitekoa arrazionalizatze jakin eta konkretu
|
bat
aztertzea izan da, lan profesionala abnegazioz biziko duen figura humano berriaren jatorrian dagoen espiritua aztertuko du, hain zuzen.
|
2007
|
|
kulturaaztertzeari helduko diogu erreka bat edo itsaso zati bat ikertzeko lanari heldukogeniokeen bezalaxe. Funtsezko urratsetariko bat uraren osagaiak aztertzea litzatekeeta hori laborategian eginen genuke H2O molekula
|
bat
aztertuz: bere gatzak, disolbaturiko substantziak, kutsadurak eta guzti.
|
|
Ozonoaren ikerketan objektu komun
|
bat
aztertzen duten diziplina ugariidentifikatzen da. Aldeek aitorturiko metodoekin eta klimaren prozesu kimikoakulertzeko orientazio teorikoarekin, joera meteorologiko tradizionaletik bereizi da.Baina, gainera, kapitulu honetan azaltzen denez, ozonoaren eta beroketa globalarengatazkan klimaren kontzeptua erabat moldatzen da.
|
|
bioteknologia bizitzabaten zientzia baino ezin dela izan ezkutatzen da, hau da, bioteknologiak beraksortutako bizitzaren zientzia. Bizitza ekoitzi egin behar da, pentsatu egin behar daeta, horregatik, bizitza
|
bat
aztertzerakoan ikusi genituzke:
|
|
Unitate honetan alperreko erlatibo
|
bat
aztertuko dugu, non menderagailua( (e) n) izenaren ezkerretara paratzen baita. Hona hemen adibide batzuk aurkezpen testuinguruan emanak, informazio guztia berria dela:
|
|
SARRERA hau eta ARIKETAK. Orain arte, unitateko gai
|
bat
aztertu dugu: 12 unitatetan 12 gai bana.
|
|
Aitaturiko liburuan perpaus mota jakin
|
bat
aztertuko dut, baiezko hutsak (Laurak 2.000 pezetaren okela jaten du egunero), eta ez ezezkoak (Laurak ez du jaten 2.000 pezetaren okela egunero) eta ez galdezkoak (Laurak 2.000 pezetaren okela jaten du egunero?).
|
|
Unitate honetan perpaus mota
|
bat
aztertuko dugu, zeinetan erlatiboa ageri den izen propioaren ezkerretan. Kontuan hartuta erlatiboak mota bitakoak daudela (ikuspegi batetik begiratuta)
|
2008
|
|
Lan honen argitalpenak luze jo badu ere, zorionak eman nahi dizkiot hain zabal eta sakon gure herriaren historiaren zati
|
bat
aztertu duen Gotzon Iparragirreri. Luze jo du, hain zuzen ere, egilearen jakin minak beti ur sakonagoetara eraman duelako, eta benetako historiazale denari zail egiten zaiolako esatea hemen itxiko dut historia atal honen atea.
|
|
– Duela mende eta erdi baino gehiago, hizkuntza uler zezakeen baina hitzik egin ezin zuen pertsona
|
bat
aztertu zuen Brocak (1861). Mihian eta ahots kordetan arazorik ez zuenez, hitz solteak ahoska zitzakeen eta abestu ere bai, baina ezin zuen esaldirik josi.
|
2009
|
|
Denboran eta geografian mugatua izan zen kontu
|
bat
aztertzen du liburu honek, gerraren hasieran Sevillatik Badajozera bidean Armada nazionalak hedatu zuenerrepresioa. Gugandik urrun egon arren, liburu oso interesgarria erakusten duelakogerraren hasieran frankistek zabaldu zuten errepresioa.
|
|
Baliabide mota honek duen ahulgunea estimuluazehatz neurtzeko zailtasuna da, alegia, gai kimiko kopurua eta hedapenabehar bezala menderatzea. Ostera, giharreko edo larruazaleko hiperalgesiarentzako sendagai
|
bat
aztertzeko orduan estimulu aproposa izan daiteke.
|
|
Horrela, Egunkaria Sortzen sustapen taldeak euskarazko egunkaria egiteko erabaki sendoaren berri eman zuenetik Jaurlaritza ez zen geldi geratu. Berehala jakin zen beste proiektu
|
bat
aztertzeko martxan zeuzkala behar beste baliabide. Jexuxmari Zalakainen aburuz, horrek ondorio argi batera garamatza (Zalakain, 1993:
|
|
Politika ekonomikoen ildo iraultzaileek esparru ekonomiko ezberdin
|
bat
aztertzen dute, gaur eguneko esparru politikoa apurtzearen ondorioz sortu dena.
|
2010
|
|
zerbitzu sektoreari eskaintzen zaion arreta. Teorian, «enpresa politika» zehatzagoa izan daiteke, industri politikako ohiko testuetan industria arloa baino zabalagoa den esparru
|
bat
aztertzen delako. Baina enpresa politika esapidea erabiltzen hasi diren testuetan ere, ohikoa da, adibidez, nekazaritza arloko enpresak kontuan ez hartzea.
|
2011
|
|
Batzorde paritarioa zen, unibertsitate publikoko ordezkariak zein Eusko Kontseilu Nagusiko Hezkuntza Saileko ordezkariak biltzen zituena. Batzordea azpibatzordetan antolatu zen, bakoitzak unibertsitatearen arlo jakin
|
bat
aztertzeko. Halaxe sortu zen Euskal Kulturaren Beharrizan Unibertsitarioetarako Lantaldea (aurrerantzean Beharrizanen Lantalde gisa aipatuko duguna) zeinak euskal hizkuntzaren eta kulturaren ikasketak unibertsitate publikoan aztertu eta aurrera begirako proposamenak egin behar zituen.
|
|
Eta arrazoitu egiten dute iragarki zehatzak erabiliz. Jakina, beti gertatzen den moduan, azkenean jotzen dute ezagutzen duten eredu konkretu
|
bat
aztertzera. Gero, idatzizko lan bat prestatu behar dute eta, beharrezkoa balitz, powerpoint bat muntatzen dute.
|
|
Bigarren azpiatal batean, publizitate iragarki
|
bat
aztertu dugu. Auto baten iragarkia da eta guk nola aztertzen dugun erakusten da hor.
|
|
Iragarkiaren gidoi teknikoa banatu eta 4 lagunez osatutako taldeak antolatu: talde bakoitzak sekuentzia
|
bat
aztertu eta aurkitutako ideiak eta balioak idatziz jaso21 Bitartean, iragarkia ikus dezakete nahi bezain beste aldiz (20 minutu).
|
|
cognitive behavior therapy). Aldiko emozio
|
bat
aztertzen da. Emozio batek sortzen dizkion gorputz sentipenak, pentsamenduak eta portaerak aztertzen ditu haurrak.
|
2013
|
|
Aztertzailearen posizioa? Zutik, pazientearen atzean, esku
|
bat
aztertu beharreko eskapularen gainean, bestearekin eskumuturra hartzen du 2 eta 3 atzamarrekin pultsu erradiala atzematen duen bitartean.
|
2014
|
|
Generoaren historia, beraz, ez zuen ikerketa objektu konkretu batek definitzen; aldiz, edozein fenomeno sozial, ekonomiko, politiko edo ideologiko azaltzeko gaizen tresna analitikoa zen. Mikroskopioaren bidez konposatu
|
bat
aztertzen duenzientzialariaren alderaketaz baliatuz, genero kontzeptua behatzaileak bere laginaaztertzeko erabiltzen duen lentea litzateke, eta ez lagina bere baitan. Behatzekomodu bat litzateke; ez, ordea, behatzen dugun objektua bera.
|
|
Lehen kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehenengoan, garapenaren psikologiarekin erlazioa duten zenbait galdera proposatzen dira; ondoren, giza prozesua ulertzea eta espezie desberdinen arteko antzekotasunak eta desberdintasunak deskribatzea helburu duen dokumental
|
bat
aztertzen da; hirugarren ariketan, giza garapenaren oinarri antropologikoak eta biologikoak dira hizpide, haur basatiari buruzko dokumental bati sarrera emateko eta giza garapenean herentziak eta inguruneak duten eragina analizatzeko; bosgarren ariketan, giza garapenarekin erlazionatutako zenbait kontzeptu lantzen dira; horren ostean, bi testu desberdin proposatzen dira umeen eskubideak betetzen ...
|
2015
|
|
Bigarren metodologian, aldiz, bilisa aztertzeko PES bidezko mikroerauzketa erabiltzen da AP, hormonak, BPA eta ftalato metabolito
|
bat
aztertzeko.
|
|
Kalkulu teoriko eta simulazioaz aparte, bada martxan dagoen bus
|
bat
aztertzeko emaitzak doitzenlaguntzen duen modu bat: neurketa zuzena. limWCRT (limited Worst Case Response Time) deitutakoneurketa metodologiari esker, bus bateko gehienezko atzerapen denbora mugatzeko modua proposatudugu.
|
|
Gaur egun, hizkuntzalaritza eta berarekin zerikusia duten lanak (lexikografia, terminologia, hizkuntza normalizazioa...) ez dira egiten adituen memoria eta intuizioan oinarrituta soilik.Ordenagailuei esker, testuak kopuru askoz handiagotan gorde daitezke eta azkarrago eta modufidagarriagoan kontsultatu, adituen burmuinetan baino. Hala ere, ordenagailuok testuensorkuntza erraztu eta orokortu ere egin dute, eta gaur egun dagoen testu kopurua ikaragarria da, ezinezkoa bihurtuz ikertzaileek hizkuntza baten idatzizko produkzio osoa eskura izatea.Horregatik, oraindik ere guztiaren lagin
|
bat
aztertzearekin konformatu behar dugu, baina eskuradauden lagin hauek handiagoak eta fidagarriagoak dira eta errazago eta azkarrago kontsultatudaitezke ordenagailuen aurreko garaietan baino. Idatzizko hizkuntzaren lagin hauek testucorpusak dira, eta hizkuntzalaritzarekin erlazionatutako lanak corpus hauek eskainitakolekukotasunetan oinarrituta egitearen diziplinari corpus hizkuntzalaritza.
|
|
Hiztegien ebaluazioa burutzeko gainditu beharreko oztopoak ez dira gutxi. dokumentu edo esaldi multzoetiketaturik ez izateak sailkapenean oinarritutako ebaluazio estrintseko bat burutzeko ezintasuna dakar, eta ez dago eskuz sortutako euskarazko polaritate lexikorik, beraz ebaluazio intrintsekorik ere ezin burutueskuz lagin
|
bat
aztertzen ez bada.
|
|
Ikerketa honek nerabezaroan agertzen diren depresio sintomen modelo etiologiko
|
bat
aztertu zuen, zeinak eskemek (Young, 1999) depresio sintomen agerpena inferentzien (Abramson, Metalsky, etaAlloy, 1989) bitartez iragartzen dutela dioen. Zehazki ikerketa honetan eskema interpertsonalekinferentzia sozialen bitartez depresio sintometan duten zeharkako eragina ebaluatu zen.
|
|
Izan ere, simulazio horiek aurrera atera ahal izateko milaka prozesadoreerabili behar dira, hainbat egunez gainera. Gerora, fisika berri
|
bat
aztertzen ari garela kontuan izanda, lan nekeza da zer aurkituko dugun aurreikusten eta aukera berrietara irekita egon dugu.
|
|
mugikortasun planak, natura guneen planak, hirigintza planak, hizkuntza planak... Plan hauek isolatukilantzeak ez du zentzurik, orduan udal batean ingurumen teknikaria eta hizkuntza teknikariaelkarlanean ari badira plan
|
bat
aztertzen, ziur naiz askoz eraginkorragoak egingo direla ekintza zehatzak proposatzerakoan. Ikuspegi global horretan gauzak egin ahal direla uste dut.
|
|
Eta bestetik, zergatik adierazle edo indize bakar bat erabili? Ez al da interesgarriagoa adierazle sorta
|
bat
aztertu, non, gainera, oinarri biofisikoko iraunkortasun adierazleak jasotzen ditugun. Horrela, iraunkortasuna aztertzeko unean bederen, interesgarriena adierazle multzo zabal baten erabilera izango litzateke, horrela, ikuspegi zabal zein askotarikoa jasotzeko bidea.
|
|
Matematikaren ikaskuntzan, problema jakin baten gainean praktika partikular
|
bat
aztertzea baino, interesgarriagoa da praktiken sistemak aztertzea (operatiboak eta diskurtsiboak). Praktiken sistema horiek pertsonek erakusten dituzte egoera problematikoen mota baten gainean jardutean.
|
2017
|
|
Oro har, gutxi dira partikula modalak (a, ahal, al, bide, ei, omen eta ote) aztertu dituzten lanak (deRijk, 2008; Hualde & Ortiz de Urbina, 2003; Euskaltzaindia, 1987); are gutxiago, monografikokipartikula jakin
|
bat
aztertu dutenak, omen izan ezik (Etxepare, 2010; Zubeldia, 2010), besteei ezbaitzaie banakako azterketarik egin. Partikula horiek talde berean sailkatu izan dira sintaxiaren etainterpretazioaren aldetik berdintsu jokatzen dute eta.
|
|
Sekzio honetan, beste modelo konplexuago
|
bat
aztertzeen da, hain zuzen ere 3 irudiak erakusten duenlokomotora (J. Ros eta Iriarte, 2016).
|
|
Stanford unibertsitateak plazaratutako datu base erraldoi bat da, esaldi pareak etadagozkien loturen anotazioak biltzen dituena. Hain zuzen ere, artikulu honetan SNLI datu basea erabiltzen duen neurona sare konplexu
|
bat
aztertuko dugu (ikusi 3.2 atala). Honetaz gain, berau sortzekomotibazioa azaldu, inplementazioan sakondu eta EB desberdinak erabiliz lortzen ditugun emaitzak eztabaidatuko ditugu, hauek artearen egoeran lortu diren emaitzekin alderatuz.
|
2019
|
|
Arteria hepatikoa 2 irudia (a) n ikus daitekeen paziente baten MeVis (MeVis MedicalSolutions AG, Bremen, Germany) iruditik hartu da. Arteria hau Michels en (1966) klasifikazioaren arabera III. motakoa da, eskuineko arteria hepatiko ordezkatua baitu. Gibelaren8 segmentuan minbizia duen paziente baten ezaugarriak hartu dira literaturatik, errealista denkasu
|
bat
aztertzeko. Arteriaren inguruko informazio zehatzagoa Aramburu et al. (2019) laneanaurki daiteke.
|
|
Ikerketa kasu
|
bat
aztertzeko helburuarekin, proposatutako degradazio modeloa benetako tranbia baten operazioprofilari aplikatu zaio. Erabilitako operazio profila Kaohsiung eko (Taiwan) tranbiak burutzen duena da.
|
|
Ondoren, bizitza estimazio modeloa balioesteko, lortutako emaitzak fabrikatzaileak emandako datuekin alderatu dira. Azkenik, benetakotranbia baten operazio profila erabili da ikerketa kasu erreal
|
bat
aztertzeko.
|
|
Hortaz, kontuan hartu behar da ikerketa honen muina ez dela hiri ingurune segurua eraikitzekoerrezeta magokorik aurkitzea, baizik eta CPTED metodologiaren atal zehatz
|
bat
aztertzea. ZaintzaNaturalaren Zaintza Pasiboa.
|
|
Horretarako, aurreko ataleko prozedura errepikatu da, baina kasuhonetan, LLRF sistema erabiliz, RF eremuen I eta Q osagaiak neurtu dira (hormen bibrazioen ordez). Aipatu beharra dago, bi osagai horiek koadraturan daudenez, RF eremuen desintonizazioari buruzko informazio bera dutela.Beraz, nahikoa da horietako bakar
|
bat
aztertzea, kasu honetan, I osagaia. Kabitatearen erantzun elektromagnetikoamatematikoki ereduztatzeko vector fitting algoritmoa erabili da.
|