2007
|
|
Gorte Nagusiei dagokie, ganbera bakoitzeko erabateko gehiengoarekin, beharrizan hori atzematea (azken kasu horretan, Autonomia Erkidegoen Batzorde Nagusiak aurretiaz txostena emanda). Hau da, Konstituzioan ezarri da estatuko lege
|
bat
autonomia erkidego baten eskumenekoak (eskumen banatua edo esklusiboa) diren gaien inguruan aritu daitekeela. Hori Konstituzioan ezarritako eskumen banaketari buruzko araubidearen salbuespena da, eta, beraz, modu murriztailean interpretatu behar da.
|
2010
|
|
Finantzaketa eredu mistoari esker publikoa eta komertziala, telebista autonomikoek kalitatezko edukien alde apustu egiten jarraitu dezaketela, aipatu du, baita herritarrekiko hurbilekoak diren eta telebista zerbitzu publikoan primeran kokatuta dauden edukien alde ere. Eredu mistoak ekonomia dinamizatzen laguntzen du; izan ere, eduki horien zati handi
|
bat
Autonomia Erkidegoetako ikus entzunezkoaren industriak sortzen du, eta iragarkigile autonomikoentzako leiho espezifikoak irekitzen ditu, gaineratu du Suriok.
|
2011
|
|
Baliabideen transferentzia hori “ezin dugu onartu”, beharrezkoak baitira hazkunderako eta enplegua sortzeko. Udaleko argiteria publikoaren sistema berritzeari dagokionez, 19 proiektu integral(
|
bat
autonomia erkidego bakoitzeko, gehi bi hiri autonomoak) jarriko dira hiri handietarako, Energia Zerbitzuen Enpresen ereduaren bidez. Sodio lurrunezko lanparak ere berrituko dira eraginkortasun handiko teknologien bidez, 200 biztanle baino gutxiagoko udalerrietan (2.200 udalerri inguru). Eraikuntza sektorearekin lotutako energia aurrezteko neurri batzuk ere jasotzen ditu Planak.
|
2016
|
|
Epe laburrera airearen kalitatea eta ekintza hobetzeko planak egin behar zaizkie administrazioei: dozena
|
bat
autonomia erkidego (Andaluzia, Aragoi, Balear Uharteak, Gaztela mantxa, Gaztela eta Leon, Katalunia, Valentziako Erkidegoa, Extremadura, Madrilgo Erkidegoa, Murtziako Erkidegoa, Nafarroa eta EAE). Informazio arina eta ulergarria eskatzea agintariei:
|
2017
|
|
Adostu al daiteke beste eredu
|
bat
autonomia erkidegoa finantzatzeko?
|
|
biztanleriaren %15 inguru ohiko emailea da eta urtean 133 euro gosearen eta haurren pobreziaren aurka borrokatzeko proiektuetarako. Autonomia erkidegoek eta udalek% 21 handitu dute garapenerako laguntza Zorionez, murrizketarako estatuko joera ez dator
|
bat
autonomia erkidegoek eta udalek garapenerako emandako laguntzarekin; iaz baino% 21 gehiago. Aipagarria da Andaluzian, Extremaduran eta Katalunian izandako hazkundea; harritu egin du Euskal Autonomia Erkidegoa, orain arteko lankidetzarekin duen konpromisoa dela eta; eta Madrilgo Erkidegoak desengainatu du, garapenerako bideratutako aurrekontu eskasa erdira murrizten baitu.
|
2018
|
|
Beste egoera bat: pertsona
|
bat
autonomia erkidego batetik beste batera badoa bizitzen behin betiko, bere osasun espedientea osorik pasatuko da bigarren erkidego horretara.
|
2023
|
|
(b) Laneko eta Gizarte Segurantzako Ikuskatzailetzaren Lurralde Zuzendaritza
|
bat
autonomia erkidego bakoitzean.
|
|
Horrez gain, lehen adierazi dugun bezala, toki erakundeek hartzen dituzten akordio eta ebazpenen inguruko kopia bat edo horien laburpen
|
bat
autonomia erkidegoaren administrazioari eta Estatuko administrazioari bidaltzeko betebeharra daukate (TAOLaren 56 artikulu). Estatuak eta autonomia erkidegoek jasotzen duten informazio horren inguruko dokumentazio gehigarria eskatu dezakete.
|
|
2.Bere foru araubidearen indarrez, lege honetan xedatutakoa Euskal Autonomia Erkidegoari aplikatzeak ez dio kalterik egingo Ekonomia Itunaren Legean xedatutakoari". Xedapen
|
bat
autonomia erkidego bakoitzaren berezitasunak errespetatzeko. Esan bezala, horrelako salbuespen xedapenak Aurrekontu egonkortasun Oinarriei buruzko 18/ 2001 Legetik aurrera ere ematen zen.
|