2003
|
|
Inkestatutakoen %37k bakarrik onartzen du beren konpainiek ez dutela inolako murrizketarik egin beren negozio bidaiei dagokienez, besteak beste, lehen klaseko hegazkin bidaiak mugatzea, luxuzko hotelak erabiltzea edo hegazkin konpainiek eta hotelek lehentasuna edo kostu txikia duten aukeren alde egitea. Jarduera profesionalarekiko hurbiltasuna eta prezioa dira hotel
|
bat
aukeratzeko orduan kontuan hartzen diren bi faktore nagusiak (%76 eta %74, hurrenez hurren). Alfonso Rivero Bidaietako Garraio eta Zerbitzuetako Accentureko espezialistaren arabera, “ekonomia ahulean eta oso merkatu lehiakorrean, mundu guztia lehiatzen da bezero berberengatik”.
|
2009
|
|
Enpresa arloko graduondoko hezkuntzaren eskaintza gero eta zabalagoa denez, negozio eskolen arteko lehia orain dela urte batzuk baino handiagoa da; ranking ak edo gomendioak dira eskola jakin batean MBAko programa
|
bat
aukeratzeko orduan kontuan hartu beharreko irizpideetako batzuk, baina nazioarteko kalitate estandar batzuei erantzuten diena benetan bereiztea posible da soilik “hiru koroa” deritzenetako bat edo batzuk dituela egiaztatuz: EQUIS, AACSB eta AMBA, hiru egiaztagiri, mundu osoko 31 negozio eskola bakarrik dituztenak, horien artean Espainiako bi.
|
|
Adibidez, Ingurumen eta Landa eta Itsas Inguruneko Ministerioak 2006an “Elikagaien Kontsumoaren eta Banaketaren Behatokiaren” esparruan egindako azterketa baten emaitzek, kontsumitzaileak elikagaien etiketei buruz duen ezagutzari eta jarrerari buruzkoak, agerian utzi zuten ez dakiela eta etiketetan islatutako informazioa ulertzeko zailtasunak dituela. Datu horiei esker, elikagaien etiketei buruzko publizitate iragarkiak diseinatu eta abian jarri ziren, “Irakurtzen dut esaten dudana” goiburuarekin, kontsumitzaileak jaki
|
bat
aukeratzeko orduan kontuan hartu beharreko informazioa ezagut zezan. Etiketak, besteak beste, osagai zerrenda, nutrizio informazioa (kaloriak, azukre kopurua eta mota, koipe kopurua eta mota, sodio edukia…), elaborazio eta kontserbazio metodoa, iraungitze datak edo lehentasunezko kontsumoa jasotzen ditu.
|
2012
|
|
Malaguarrak dira beren lan etorkizunaz gehien kezkatzen direnak; izan ere, irtenbide profesionaletan jartzen diren bakarrak dira(% 39k hautatzen dituzte) bokazioan baino(% 38). Gainera, karrera
|
bat
aukeratzeko orduan gehien balioesten dutenari buruz galdetzen zaienean, %29k dio hezkuntza eskaintza dela; hamarretik bik, berriz, unibertsitatearen ospearen alde egiten dute, gradua egingo duen erakundeak eskaintzen dituen enpresetako praktiken alde bezala. Ikasle espainiarrek unibertsitate ikasketak egiteko nahiago duten arloari dagokionez, hauek dira gogokoen dituztenak:
|
2013
|
|
Bainujantzia, biquinia edo tankinak. Zein aukeratu hainbeste aukeraren artean? Kontuan hartu beharreko premisa nagusia keinukariak, eredu
|
bat
aukeratzeko orduan edo beste bat, ez da hobeto geratzen zaion edo estanpazioa gutxi gorabehera polita den. Batez ere, erosotasuna lehenetsi behar du. Haurdun dagoen emakume batek bainujantzi eroso eta segurua aukeratu behar du Bitartean haurdunaldiaren lehen hiruhilekoa Irudiak oraindik aldaketa handirik izan ez duenean, aurreko urteetako bainu geletara jo daiteke.
|
2015
|
|
Hori ezinbestekoa da», azaldu du sukaldariak. Bisitariek jatetxe
|
bat
aukeratzeko orduan alderdi horri ere asko begiratzen diotela uste du Manterolak. «Jendeari bere izenez deitzeak edo betiko zerbitzaria ikusteak asko balio du.
|
2017
|
|
Zenbat eta kirol eskaintza zabalagoa izan, ikasleek aukera ezberdin gehiago izango dituztelako baten
|
bat
aukeratzeko orduan eta honela ikasle aktibo kopuru handiago bat izatera iritsi gaitezkeelako.
|
2019
|
|
Gure erosketetan ez da erabakigarria, baina elikadura segurtasuna interesgarria da herritarrentzat: espainiarren% 70 baino gehiagorentzat, produktu
|
bat
aukeratzeko orduan duen kezketako bat da. Eta, zerk kezkatzen gaitu?
|
2020
|
|
Turroiak: oinarrizko gaiak funtsezkoak dira Turroi
|
bat
aukeratzeko orduan ere funtsezkoa da osagaien zerrenda begiratzea. Horri esker, produktua osatzen duten oinarrizko jakintzagaiak ezagutuko ditugu, hau da, arestian aipatu ditugun osagai “nobleenak”, balio komertzialari, kalitate gastronomikoari eta ezaugarri organoleptikoei (zaporea, aroma…) dagokienez haien arteko aldeak benetan markatzen dituztenak.
|