Emaitzak: 6
2013 | ||
oroimen ahanzturaren politika. Horrela, Weber (1967) 119 soziologoari jarraituta, legitimitatea da eskubide zehatz | bat aldarrikatzea, eta aldarrika118 ZAPIRAIN, Salbador (1984) Zigorpean. Tolosa, Auspoa. pen horretan ulertu behar da nola taldeek bilatzen duten legitimitatea beste aurkarien kontra. | |
2015 | ||
Ez ziren bakanak garai hartan aitzin solasean irakurlearen lagungarri paratutako hiztegitxoak adibidez. Horrek, honenbestez, muga tinkoak ipintzen zituen literaturaren hurbilpen hertsiki estetiko | bat aldarrikatzeko. | |
2017 | ||
Bestalde, postmodernismoa itxitura hori gainditu eta esanahia bere mugetatik askatzeko erreakzio bezala uler dezakegu. Dekonstrukzioak, baina, metafisikaren itxiera ulertzeko modu unibokoak baztertuz, itxiera paradoxiko | bat aldarrikatu eta besarkatu egiten du. Batetik, ez du onartzen tradizio metafisikoak errealitatearen gainean ezarritako itxiera ontologiko epistemologiko transzendentala, zeinaren arabera mundua giza ezagumenari atzemangarri zaion esentzia multzo batez osatua dagoen. | |
Nahiz eta ezin dudan sinetsi Hitzak izpirituaren zerizana agortzen duenik, onartu egin behar dut zorigaitza kadentzia maltzurreko joan etorrietan ibili ohi dela. Mistikoek beti esan izan dute beheranzko bidea irtenbidea ere badela eta gauzen bukaerak hasiera berri | bat aldarrikatu ohi duela transzendentzia negatiboa, egun deitzen dugun bezala, transzendentzia modua da, edozein kasutan. Eta horrenbestez, literaturaren isiltasunak ez du zertan izpirituaren heriotza iragarririk.46 | |
Euskal Herriko Unibertsitatea, 2006), 215 orr. (222 or.). Hamaika pauso k gizabanakoaren eta nazioaren arteko harremanen arloan hasiera guztiz berri batera eramango lukeen errebelazio moduko | bat aldarrikatzen duela esan daiteke. Mundu ikuskera apokaliptikoa da hau, beraz, Iñaki Abaituaren suizidioan gorpuztua. eragindako urradura latzena da, hain zuzen ere, Iñaki Abaituaren istorioa. | |
2021 | ||
Horrek ID oinarri duten Ikaskuntza Komunitateak (IK) 83 osatzera eraman behar ditu irakaslea nahiz ikasleak (Ferrada eta Flecha, 2008; Álvarez Álvarez, González eta Larrinaga, 2013) eta, zeregin horretan, elkar ulertzea eraikitzeko prozesua nola antolatzen den eta prozesua arrakastaz burutzeko erabiliko diren estrategiak ezagutzea eskatzen dio irakasleari (Bilbatua, 2010). Horretarako, ikaskuntza dialogikoak diskurtsoaren izaera dialogikoa Bakhtin en (1986) dialogoaren ideian oinarrituta eskatzen duela kontuan hartuz (Wells, 2001), rol eta ibilmolde aldaketa | bat aldarrikatzen du Bilbatuak (op.: 28): |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
bat | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Labayru | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bat aldarrikatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat aldarrikatu ohi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |