Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 27

2001
‎Azken azkena, Nafarroako Gobernuak Durangoko Euskal liburu eta Diskoaren Azokan parte ez hartzeko harturiko erabakia da. Nafarroako administrazioaren langile hautaketetarako prozesuetan alemanak euskarak berak baino puntuazio gehiago merezi izatea, edo gero eta administrazio gutxiagotan lanpostuaren profilean euskalduna ere izatea ez eskatzea, harritu eta tristetzeko moduko berri txarrak dira.
2004
‎Dastaketan, txarrena, 5,8 puntu: itxura eta kolorean gainerakoek baino puntuazio eskasagoak (ez darabil koloratzailerik) bina laginaren zapore naturala eta gantz gutxi hori goretsi zaizkio.
2008
‎Bradley ek eta Bryant ek (1983) ikerketa bat egin zuten epe luzera begira; eta haren emaitzen arabera, entrenamendu fonologikoa izan zutenek eta, horrez gainera, letretan trebatu zirenek kontrol taldekoek baino puntuazio altuagoa lortu zuten bai irakurketan, bai idazketan; eta entrenamendu fonologikoa bakarrik izan zutenek baino puntuazio altuagoa lortu zuten idazketan.
‎Bradley ek eta Bryant ek (1983) ikerketa bat egin zuten epe luzera begira; eta haren emaitzen arabera, entrenamendu fonologikoa izan zutenek eta, horrez gainera, letretan trebatu zirenek kontrol taldekoek baino puntuazio altuagoa lortu zuten bai irakurketan, bai idazketan; eta entrenamendu fonologikoa bakarrik izan zutenek baino puntuazio altuagoa lortu zuten idazketan.
‎8 hilabeteko taldean, Lehen Hezkuntzako batez bestekoa 15,3 izan da eta DT 7,4koa; aldiz, unibertsitate ikasketak dituzten gurasoen haurren batez bestekoa 10,8koa izan da, 6,9ko DTrekin. t frogaren arabera alde esanguratsua da hori (t (1,130)= 2,25; p < 0,05). Bigarren adin tarteari dagokionez, antzeko desberdintasunak ikus daitezke ere, (t (1,156)=; p < 0,01), baina aldeen norabidea aldatuta, hori da, unibertsitateko ikasketen taldekoek Lehen Hezkuntzakoek baino puntuazio altuagoak eman baitituzte: batez bestekoa 30,6 eta DT= 7,8 izanik, Lehen Hezkuntzakoen batez besteko puntuazioak ondorengoak izan ziren:
‎Diferentzia esanguratsua aurkitu den guztietan, alde esanguratsua beti euskararen inputa% 60 baino txikiagoa duten haurrengan agertu da, multzo horretako haurrek gainerako multzoetakoek baino puntuazio apalagoak izan baitituzte.
‎Fasea borondatezkoa da, bere kalifikazioa nota igotzeko bakarrik erabiltzen baita ikasle batek eskaintza gainditzen duen titulazio batean plaza bat lortzeko lehiatu nahi duenean. Unibertsitateek titulazio jakin bat arrakastaz egiteko egokitzat jotzen dituzten irakasgaiek beste batzuek baino puntuazio handiagoa izan dezakete. Ikasleak aztertzen duen irakasgai bakoitza 0tik 10era kalifikatuko da eta gutxienez 5 puntu lortu ditu ariketa gainditutzat jotzeko.
‎Kalifikazio horietako bi titulazio jakin bateko onarpen notan sartzen dira, baldin eta irakasgaiak titulu horretako jakintza adarrari lotuta badaude. Unibertsitateek karrera jakin bat arrakastaz egiteko egokitzat jotzen dituzten irakasgaiek beste batzuek baino puntuazio handiagoa izan dezakete. Horretarako, unibertsitate zentroek, beren plaza eskaintza publiko egiten dutenean, horietako bakoitzak titulazio bakoitzean duen balioa zehazten dute, eta 0,1 eta 0,2 arteko haztapen parametro bat esleitzen diote; horren bidez, sarbide oharrean sartzen diren ariketen kalifikazioa biderkatzen da.
‎Kontua da hamaika pediatrek, azterketan ateratako emaitzagatik, lan eskarmentuagatik eta aldez aurreko prestakuntzagatik, plaza bat eskuratzeko aukera postuetan zeudenak, ez dutela posturik lortu 2 hizkuntza eskakizuna egiaztatu ez dutelako. Beste pediatra batzuei emango zaizkie, aurrez aipatutako hamaika horiek baino puntuazio gutxiago zutenak, baina 2 hizkuntza eskakizun egiaztatu dutenak.
2010
‎c) Besterik ere ikusi ahal izan zen neurketa horretan: neskek errazago gainditzen zuten proba mutilek baino (sarri gertatzen da hori), zonalde euskaldunetakoek zonalde erdaldunetakoek baino errazago gainditzen zuten (espero izatekoa zen hori ere), maila sozio profesional altuagoko gurasoen seme alabek maila baxuagokoenek baino puntuazio hobea lortzen zuten (hori ere espero izatekoa zen), ikastetxe publikoetako ikasleek pribatuetakoek baino errazago gainditzen zuten proba (hori ez zen aurreikusten erraza) eta etxean euskaraz egiten zuten gazteek errazago (askoz errazago) gainditzen zuten B2 proba216 Azken puntu horri dagokionez, nabarmena da aldea. Etxean erdaraz egiten zutenak harturik batetik, eta etxean euskaraz egiten zutenak bestetik, diferentziok agertu ziren:
2011
‎3 taulan ikus daiteke alderantziz gertatzen dela: prestakuntzarik gabekoek ikasgairen bat egin dutenek baino puntuazio txikiagoa lortu dute. Zer gertatzen da?
2013
‎Barne bidaien gogobetetze maila oso handia izan zen. 0tik hamarrerako eskalan, 8,7koa izan zen, eta helmugako erkidegoek ez zuten lortu 8,5 baino puntuazio txikiagoa. Madrilgo eta Nafarroako erkidegoek lortu zuten puntuaziorik handiena.
2014
‎Neurotizismo eta barne herstura maila handia dute eta autoestimu txikia. Era berean, anorexia nerbiosoa dutenek besteek baino puntuazio altuagoa lortzen dute perfekzionismoan (Halmi et al., 2000). Baina, anorexia gainditu eta gero ere, anorexikoak izan direnek perfekzionismo maila altuagoa dute kontrolekoek baino (Srinivasagam et al., 1995).
‎Edo B: 2 baino puntuazio handiagoa lortu gertakaria hartzen badugu, P (B)= 4= 2
2015
‎Ardura horretan aritzeko, intendente maila edukitzea beharrezkoa da. Maila hori eskuratu zuen Aldekoak 2011n egindako barne promozioan, hamar ertzainek lortu zuten orduan maila hori eskuratzeko ikastaroan sartzea; Aldekoa zerrenda horretako azkena izan zen?, baina zerrenda horretatik kanpo gelditutako ertzain batek helegitea jarri zuen, pentsatzen zuelako Aldekoari behar baino puntuazio altuagoa eman ziotela prestakuntzaren arloan.Gasteizko epaitegi batek aintzat hartu zuen helegitea, eta 2014ko uztailean EAEko Auzitegi Nagusiak berretsi zuen erabakia; hortaz, Aldekoa, intendente maila izateari utzi, eta komisario bihurtu zen. Ondorioz, 2014ko azaroan dimisioa eman zuen, eta utzi egin zuen Ertzaintzaren buruzagitza.Baina, orduan, Jaurlaritzak iragarri zuen intendente maila lortzeko beste ikastaro bat antolatuko zuela, eta Aldekoak izena eman zuen horretan.
2017
‎hala, agerian geratzen da lurralde eta sozioekonomia desparekotasun handia dagoela Espainiako autonomia erkidegoen artean, gizonen eta emakumeen artean eta hiriburuen eta aldirien artean. Irizpide horietan guztietan, EAEk, batez beste, beste erkidegoek baino puntuazio altuagoak lortu ditu, eta banaketa parekoagoa du. 2008ko eta 2016ko datuak erkatuz gero, erlatiboki ez dago alde handirik, baina datu absolutuetan adierazle gehienak jaitsi dira.
2018
‎Gure emaitzek azaldu zutenez, 8 urteko neskek enpatia mailan (F (1,58)= 14,36; p= 0,0001, d= 1,66) eta beldur mailan (F (1,58)= 9,139; p= 0,003, d= 0,30) mutilek baino puntuazio altuagoa zuten. 10 urtekoen artean, ordea, mutilek portaera agre sibo gehiago (F (1,53)= 15,056; p= 0,0001, d= 0.41) azaldu zuten eta neskek androstenedionan puntuazio altuagoa izan zuten (F (1,48)= 8,762; p= 0.004, d= 3,78).
2021
‎Orrialdea pasa, eta Bizkaiko Euskara Koordinatzaile Taldeak sinatutako gutuna dago," Berrikuntza Pedagogikoko Zuzendari Orokor Andre Txit Argiari" zuzendutakoa. " Lehiaketako kandidatu bakoitzak lorturiko puntuazioaren arabera, somatu izan dugu euskaldunizazio teknikari zenbait lanpostu, Pilare Baraiazarrak duena baino puntuazio txikiagoz izan direla adjudikatuak. [...] Faktore hauek kontutan izanik eta ustezko ezegokitasun profesionalak, edo gutxienezko puntuazioak Pilare Baraiazarra Euskara koordinatzaile taldetik kanporatua izateko benetazko arrazoiak ez diruditenez, berauek zeintzuk izan diren izan dadila argitua eskatzen dizugu, Pilareren ohore eta taldekideon aurretiko traiektoria profesionala orbainik gabe gelditzearen mesedean".
2022
‎Poztu gara euskaltzaleak, euskara Nafarroa osoan ofiziala izatea nahi dugunok; eta kezkatu Nafarroa ez da negoziagai leloarekin 2007ko martxoan kalera irten zirenak. Edo, larriagoa dena, lanpostu publikoen deialdietan alemanari eta ingelesari euskarari baino puntuazio handiagoa eman nahi diotenak.
‎Gainpisua zuten aurrenerebeei dagokienez, hauek ere nork bere gorputz tamaina gutxietsi zuten(% 95,9) eta gorputz asegabetasun handia adierazi zuten(% 64,9). Era berean, aldagai psikologiko eta emozionaletan, gainpisua zuten aurrenerabeek, oro har, obesitatea zuten ikaskideek baino puntuazio baxuagoak lortu zituzten, baina pisu normala zuten ikaskideek baino puntuazio handiagoak.
‎Gainpisua zuten aurrenerebeei dagokienez, hauek ere nork bere gorputz tamaina gutxietsi zuten(% 95,9) eta gorputz asegabetasun handia adierazi zuten(% 64,9). Era berean, aldagai psikologiko eta emozionaletan, gainpisua zuten aurrenerabeek, oro har, obesitatea zuten ikaskideek baino puntuazio baxuagoak lortu zituzten, baina pisu normala zuten ikaskideek baino puntuazio handiagoak.
2023
‎Zehazki, post hoc analisiek adierazi zuten ezberdintasun horiek" E kimioterapiarik ez KT kimioterapia"(= 0,09 vs=; p= 0,055; g= 1,21)," K kimioterapiarik ez K kimioterapia"(= 0,39 vs X=; p= 0,016; g= 1,58) eta" TE kimioterapia KT kimioterapia" (X= 0,40 vs X=; p= 0,016; g= 1,60) azpitaldeen artean ematen zirela. Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
‎Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
‎Ezeztapena azpieskalaren kasuan, soilik taldea aldagaiaren banakako efektuak lortu zuen esanguratsutasuna eta ez, ordea, taldea eta kimioterapia aldagaien arteko interakzioak (2 taula). Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kideek KTkoek baino puntuazio baxuagoak eskuratu zituzten (X= vs X= 0,36; D= 0,33) (2 irudia).
‎Zehazki, post hoc analisiek adierazi zuten ezberdintasun horiek" E kimioterapiarik ez KT kimioterapia"(= 0,09 vs=; p= 0,055; g= 1,21)," K kimioterapiarik ez K kimioterapia"(= 0,39 vs X=; p= 0,016; g= 1,58) eta" TE kimioterapia KT kimioterapia" (X= 0,40 vs X=; p= 0,016; g= 1,60) azpitaldeen artean ematen zirela. Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
‎Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
‎Ezeztapena azpieskalaren kasuan, soilik taldea aldagaiaren banakako efektuak lortu zuen esanguratsutasuna eta ez, ordea, taldea eta kimioterapia aldagaien arteko interakzioak (2 taula). Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kideek KTkoek baino puntuazio baxuagoak eskuratu zituzten (X= vs X= 0,36; D= 0,33) (2 irudia).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia