2001
|
|
Azken azkena, Nafarroako Gobernuak Durangoko Euskal liburu eta Diskoaren Azokan parte ez hartzeko harturiko erabakia da. Nafarroako administrazioaren langile hautaketetarako prozesuetan alemanak euskarak berak
|
baino
puntuazio gehiago merezi izatea, edo gero eta administrazio gutxiagotan lanpostuaren profilean euskalduna ere izatea ez eskatzea, harritu eta tristetzeko moduko berri txarrak dira.
|
2004
|
|
Dastaketan, txarrena, 5,8 puntu: itxura eta kolorean gainerakoek
|
baino
puntuazio eskasagoak (ez darabil koloratzailerik) bina laginaren zapore naturala eta gantz gutxi hori goretsi zaizkio.
|
2008
|
|
Bradley ek eta Bryant ek (1983) ikerketa bat egin zuten epe luzera begira; eta haren emaitzen arabera, entrenamendu fonologikoa izan zutenek eta, horrez gainera, letretan trebatu zirenek kontrol taldekoek
|
baino
puntuazio altuagoa lortu zuten bai irakurketan, bai idazketan; eta entrenamendu fonologikoa bakarrik izan zutenek baino puntuazio altuagoa lortu zuten idazketan.
|
|
Bradley ek eta Bryant ek (1983) ikerketa bat egin zuten epe luzera begira; eta haren emaitzen arabera, entrenamendu fonologikoa izan zutenek eta, horrez gainera, letretan trebatu zirenek kontrol taldekoek baino puntuazio altuagoa lortu zuten bai irakurketan, bai idazketan; eta entrenamendu fonologikoa bakarrik izan zutenek
|
baino
puntuazio altuagoa lortu zuten idazketan.
|
|
8 hilabeteko taldean, Lehen Hezkuntzako batez bestekoa 15,3 izan da eta DT 7,4koa; aldiz, unibertsitate ikasketak dituzten gurasoen haurren batez bestekoa 10,8koa izan da, 6,9ko DTrekin. t frogaren arabera alde esanguratsua da hori (t (1,130)= 2,25; p < 0,05). Bigarren adin tarteari dagokionez, antzeko desberdintasunak ikus daitezke ere, (t (1,156)=; p < 0,01), baina aldeen norabidea aldatuta, hori da, unibertsitateko ikasketen taldekoek Lehen Hezkuntzakoek
|
baino
puntuazio altuagoak eman baitituzte: batez bestekoa 30,6 eta DT= 7,8 izanik, Lehen Hezkuntzakoen batez besteko puntuazioak ondorengoak izan ziren:
|
|
Diferentzia esanguratsua aurkitu den guztietan, alde esanguratsua beti euskararen inputa% 60 baino txikiagoa duten haurrengan agertu da, multzo horretako haurrek gainerako multzoetakoek
|
baino
puntuazio apalagoak izan baitituzte.
|
|
Fasea borondatezkoa da, bere kalifikazioa nota igotzeko bakarrik erabiltzen baita ikasle batek eskaintza gainditzen duen titulazio batean plaza bat lortzeko lehiatu nahi duenean. Unibertsitateek titulazio jakin bat arrakastaz egiteko egokitzat jotzen dituzten irakasgaiek beste batzuek
|
baino
puntuazio handiagoa izan dezakete. Ikasleak aztertzen duen irakasgai bakoitza 0tik 10era kalifikatuko da eta gutxienez 5 puntu lortu ditu ariketa gainditutzat jotzeko.
|
|
Kalifikazio horietako bi titulazio jakin bateko onarpen notan sartzen dira, baldin eta irakasgaiak titulu horretako jakintza adarrari lotuta badaude. Unibertsitateek karrera jakin bat arrakastaz egiteko egokitzat jotzen dituzten irakasgaiek beste batzuek
|
baino
puntuazio handiagoa izan dezakete. Horretarako, unibertsitate zentroek, beren plaza eskaintza publiko egiten dutenean, horietako bakoitzak titulazio bakoitzean duen balioa zehazten dute, eta 0,1 eta 0,2 arteko haztapen parametro bat esleitzen diote; horren bidez, sarbide oharrean sartzen diren ariketen kalifikazioa biderkatzen da.
|
|
Kontua da hamaika pediatrek, azterketan ateratako emaitzagatik, lan eskarmentuagatik eta aldez aurreko prestakuntzagatik, plaza bat eskuratzeko aukera postuetan zeudenak, ez dutela posturik lortu 2 hizkuntza eskakizuna egiaztatu ez dutelako. Beste pediatra batzuei emango zaizkie, aurrez aipatutako hamaika horiek
|
baino
puntuazio gutxiago zutenak, baina 2 hizkuntza eskakizun egiaztatu dutenak.
|
2010
|
|
c) Besterik ere ikusi ahal izan zen neurketa horretan: neskek errazago gainditzen zuten proba mutilek baino (sarri gertatzen da hori), zonalde euskaldunetakoek zonalde erdaldunetakoek baino errazago gainditzen zuten (espero izatekoa zen hori ere), maila sozio profesional altuagoko gurasoen seme alabek maila baxuagokoenek
|
baino
puntuazio hobea lortzen zuten (hori ere espero izatekoa zen), ikastetxe publikoetako ikasleek pribatuetakoek baino errazago gainditzen zuten proba (hori ez zen aurreikusten erraza) eta etxean euskaraz egiten zuten gazteek errazago (askoz errazago) gainditzen zuten B2 proba216 Azken puntu horri dagokionez, nabarmena da aldea. Etxean erdaraz egiten zutenak harturik batetik, eta etxean euskaraz egiten zutenak bestetik, diferentziok agertu ziren:
|
2011
|
|
3 taulan ikus daiteke alderantziz gertatzen dela: prestakuntzarik gabekoek ikasgairen bat egin dutenek
|
baino
puntuazio txikiagoa lortu dute. Zer gertatzen da?
|
2013
|
|
Barne bidaien gogobetetze maila oso handia izan zen. 0tik hamarrerako eskalan, 8,7koa izan zen, eta helmugako erkidegoek ez zuten lortu 8,5
|
baino
puntuazio txikiagoa. Madrilgo eta Nafarroako erkidegoek lortu zuten puntuaziorik handiena.
|
2014
|
|
Neurotizismo eta barne herstura maila handia dute eta autoestimu txikia. Era berean, anorexia nerbiosoa dutenek besteek
|
baino
puntuazio altuagoa lortzen dute perfekzionismoan (Halmi et al., 2000). Baina, anorexia gainditu eta gero ere, anorexikoak izan direnek perfekzionismo maila altuagoa dute kontrolekoek baino (Srinivasagam et al., 1995).
|
|
Edo B: 2
|
baino
puntuazio handiagoa lortu gertakaria hartzen badugu, P (B)= 4= 2
|
2015
|
|
Ardura horretan aritzeko, intendente maila edukitzea beharrezkoa da. Maila hori eskuratu zuen Aldekoak 2011n egindako barne promozioan, hamar ertzainek lortu zuten orduan maila hori eskuratzeko ikastaroan sartzea; Aldekoa zerrenda horretako azkena izan zen?, baina zerrenda horretatik kanpo gelditutako ertzain batek helegitea jarri zuen, pentsatzen zuelako Aldekoari behar
|
baino
puntuazio altuagoa eman ziotela prestakuntzaren arloan.Gasteizko epaitegi batek aintzat hartu zuen helegitea, eta 2014ko uztailean EAEko Auzitegi Nagusiak berretsi zuen erabakia; hortaz, Aldekoa, intendente maila izateari utzi, eta komisario bihurtu zen. Ondorioz, 2014ko azaroan dimisioa eman zuen, eta utzi egin zuen Ertzaintzaren buruzagitza.Baina, orduan, Jaurlaritzak iragarri zuen intendente maila lortzeko beste ikastaro bat antolatuko zuela, eta Aldekoak izena eman zuen horretan.
|
2017
|
|
hala, agerian geratzen da lurralde eta sozioekonomia desparekotasun handia dagoela Espainiako autonomia erkidegoen artean, gizonen eta emakumeen artean eta hiriburuen eta aldirien artean. Irizpide horietan guztietan, EAEk, batez beste, beste erkidegoek
|
baino
puntuazio altuagoak lortu ditu, eta banaketa parekoagoa du. 2008ko eta 2016ko datuak erkatuz gero, erlatiboki ez dago alde handirik, baina datu absolutuetan adierazle gehienak jaitsi dira.
|
2018
|
|
Gure emaitzek azaldu zutenez, 8 urteko neskek enpatia mailan (F (1,58)= 14,36; p= 0,0001, d= 1,66) eta beldur mailan (F (1,58)= 9,139; p= 0,003, d= 0,30) mutilek
|
baino
puntuazio altuagoa zuten. 10 urtekoen artean, ordea, mutilek portaera agre sibo gehiago (F (1,53)= 15,056; p= 0,0001, d= 0.41) azaldu zuten eta neskek androstenedionan puntuazio altuagoa izan zuten (F (1,48)= 8,762; p= 0.004, d= 3,78).
|
2021
|
|
Orrialdea pasa, eta Bizkaiko Euskara Koordinatzaile Taldeak sinatutako gutuna dago," Berrikuntza Pedagogikoko Zuzendari Orokor Andre Txit Argiari" zuzendutakoa. " Lehiaketako kandidatu bakoitzak lorturiko puntuazioaren arabera, somatu izan dugu euskaldunizazio teknikari zenbait lanpostu, Pilare Baraiazarrak duena
|
baino
puntuazio txikiagoz izan direla adjudikatuak. [...] Faktore hauek kontutan izanik eta ustezko ezegokitasun profesionalak, edo gutxienezko puntuazioak Pilare Baraiazarra Euskara koordinatzaile taldetik kanporatua izateko benetazko arrazoiak ez diruditenez, berauek zeintzuk izan diren izan dadila argitua eskatzen dizugu, Pilareren ohore eta taldekideon aurretiko traiektoria profesionala orbainik gabe gelditzearen mesedean".
|
2022
|
|
Poztu gara euskaltzaleak, euskara Nafarroa osoan ofiziala izatea nahi dugunok; eta kezkatu Nafarroa ez da negoziagai leloarekin 2007ko martxoan kalera irten zirenak. Edo, larriagoa dena, lanpostu publikoen deialdietan alemanari eta ingelesari euskarari
|
baino
puntuazio handiagoa eman nahi diotenak.
|
|
Gainpisua zuten aurrenerebeei dagokienez, hauek ere nork bere gorputz tamaina gutxietsi zuten(% 95,9) eta gorputz asegabetasun handia adierazi zuten(% 64,9). Era berean, aldagai psikologiko eta emozionaletan, gainpisua zuten aurrenerabeek, oro har, obesitatea zuten ikaskideek
|
baino
puntuazio baxuagoak lortu zituzten, baina pisu normala zuten ikaskideek baino puntuazio handiagoak.
|
|
Gainpisua zuten aurrenerebeei dagokienez, hauek ere nork bere gorputz tamaina gutxietsi zuten(% 95,9) eta gorputz asegabetasun handia adierazi zuten(% 64,9). Era berean, aldagai psikologiko eta emozionaletan, gainpisua zuten aurrenerabeek, oro har, obesitatea zuten ikaskideek baino puntuazio baxuagoak lortu zituzten, baina pisu normala zuten ikaskideek
|
baino
puntuazio handiagoak.
|
2023
|
|
Zehazki, post hoc analisiek adierazi zuten ezberdintasun horiek" E kimioterapiarik ez KT kimioterapia"(= 0,09 vs=; p= 0,055; g= 1,21)," K kimioterapiarik ez K kimioterapia"(= 0,39 vs X=; p= 0,016; g= 1,58) eta" TE kimioterapia KT kimioterapia" (X= 0,40 vs X=; p= 0,016; g= 1,60) azpitaldeen artean ematen zirela. Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek
|
baino
puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
|
|
Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek
|
baino
puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
|
|
Ezeztapena azpieskalaren kasuan, soilik taldea aldagaiaren banakako efektuak lortu zuen esanguratsutasuna eta ez, ordea, taldea eta kimioterapia aldagaien arteko interakzioak (2 taula). Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kideek KTkoek
|
baino
puntuazio baxuagoak eskuratu zituzten (X= vs X= 0,36; D= 0,33) (2 irudia).
|
|
Zehazki, post hoc analisiek adierazi zuten ezberdintasun horiek" E kimioterapiarik ez KT kimioterapia"(= 0,09 vs=; p= 0,055; g= 1,21)," K kimioterapiarik ez K kimioterapia"(= 0,39 vs X=; p= 0,016; g= 1,58) eta" TE kimioterapia KT kimioterapia" (X= 0,40 vs X=; p= 0,016; g= 1,60) azpitaldeen artean ematen zirela. Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek
|
baino
puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
|
|
Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kimioterapiarik ez eta kimioterapia azpitaldeek KTko kimioterapia azpitaldekoek baino puntuazio altuagoak eskuratu zituzten umorea azpieskalan. Azkenik, KTko partaideen artean, kimioterapiarik ez azpitaldekoek kimioterapia jaso izan zuten partaideek
|
baino
puntuazio altuagoak eskuratu zituzten (1 irudia).
|
|
Ezeztapena azpieskalaren kasuan, soilik taldea aldagaiaren banakako efektuak lortu zuen esanguratsutasuna eta ez, ordea, taldea eta kimioterapia aldagaien arteko interakzioak (2 taula). Zehazki, azpitaldeen batezbestekoen arteko aldeen tamainari erreparatuz, TEko kideek KTkoek
|
baino
puntuazio baxuagoak eskuratu zituzten (X= vs X= 0,36; D= 0,33) (2 irudia).
|