Emaitzak: 6
2009 | ||
Hitzen asoziazio librearen bitartez, Euskal Autonomia Erkidegora immigratu duten pertsonek beren talde kulturalari buruz zein beste gutxiengo kulturalei buruz dituzten irudikapenak aztertzen dira. Lortutako emaitzen artean, latinoamerikarrei dagozkien adostasun orokorrek beren jatorriari, izaera latinoari eta ezaugarri positiboei erreferentzia egiten diete; Magrebeko taldeen ezjakintasuna eta anbibalentzia azpimarratu egiten da; eta Ekialdeko Europakoan, berriz ere ezjakintasuna, | baina oraingoan gertutasun pertzepzioari eta jende onaren irudiari lotuta. Populazio immigrantearen profil psikosozialen sistematizazioa egiteak ahalbidetuko digu talde kultural ezberdinetan eta errealitate psikosozial eta komunitarioarekin kontrastean dauden irudikapenen sustraiak ezagutzea. | |
2011 | ||
Hamabortz hilabeterekin ez dira 7 hitz ekoiztera heltzen. Hiztegiaren ulermenean bezala, hiztegiaren ekoizpenean ere adinaren eragina esanguratsua gertatu da bariantza analisia egitean (F (7,460)= 14,10; p< 0.001,? 2= 0,176), | baina oraingoan eraginaren tamaina ertain txikia izan da. Sexua dela-eta, hiztegiaren ulermenean bezala, ez da alde esanguratsurik aurkitu (t (466)=; p= 0,54). | |
2012 | ||
Eliteak estatu kolpean porrot egin bezain laster, estrategia bortitzari eutsi zion, | baina oraingo honetan arlo ekonomikoan zentratuz. 2002ko abenduaren hasieratik eta bi hilabetez, enpresarien greba mugagabeari ekin zion eta, horrekin batera, petrolio ekoizpena geldiarazten saiatu zen, «krisi ekonomiko larria eragiteko eta gobernua makurrarazteko asmoz», Ellnerrek (2003: | |
Euskal ikastetxeetan literatura nola lantzen den aztertzeko, idazle eta kritikariei proposatutako abiapuntu beretik abiatu naiz, | baina oraingoan, irakaskuntza hartuta helmuga. Horrenbestez, hurrengo atalean sakonduko dut irakaskuntza sisteman egiten diren idazleen hierarkizazio prozesuetan, eta horietan antzemandako hutsune eta erronkak zehaztuko ditut. | |
2013 | ||
Lehen Hezkuntzan eta Bigarren Hezkuntzan CLILren inguruan egin diren ikerketen kopurua asko ugaritu da azken hamarkadan, | baina oraingoz ezer gutxi ikertu da CLIL metodologiaren inguruan, goi mailako ikaskuntzan (Järvinen 2008). | |
2021 | ||
Testigantzen hariari tiraka, bigarren atalak gogora ekarri dit Joan Mari Torrealdai zenaren El libro negro del euskera, | baina oraingo honekin maltzurkeria apur batez disfrutatu dut ezarritako debekuen irakurketa, borroka (txo) bat irabazi duenaren plazeraz. Besteen askatasunak norbere poza zapuztuta ernegatzen dabiltzanen testigantzak ez dira gutxi liburu honetan: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
baina | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
baina oraingo | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina oraingo hau | 2 (0,01) |
baina oraingo eragin | 1 (0,01) |
baina oraingo ezer | 1 (0,01) |
baina oraingo gertutasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |